Miesystävän mielestä olen lapsellinen, koska en pidä kahvin mausta, enkä sitä juo
Miesystävälle on suuri ongelma se, etten juo kahvia. Joka välissä tyrkyttää ja suuttuu, kun kahvia menee hukkaan, koska keitti mullekin. Olen kuulemma kuin kiukutteleva pikkutyttö. No, ei hänkään suostu suuhunsa laittamaan sipulia, porkkanaa, tomaattia tai kesäkurpitsaa, mutta en mäkätä tästä hänelle. Taitaa suhde kaatua tuohon kahvi-ongelmaan.
Kommentit (9)
Kaikenlaisesta sitä voi mielensä pahoittaa. Itse olen nelikymppinen nainen enkä kerta kaikkiaan voi sietää viinin makua. En punaisen enkä valkoisen. Tämä on monen mielestä aivan käsittämätöntä.
Lapsellisilla on lasten makunystyrät. Johtuu siitä, että ei ole uskaltanut kokeilla mitään muuta kuin pilttejä. Mutta sehän on vain kyseisen aikuisen ongelma ja menetys.
Jättäisin noin lapsellisen miehen samantien. Minä en juo kahvia, mutta mies juo. Se ei ole ollut koskaan kummallekaan mikään ongelma. Eikä muutkaan erilaiset ruoka- tai juomatottumukset. Kuulostaa siltä, että miehellä on kova tarve saada sinut toimimaan hänen pillinsä mukaan ja hallita sinua. Ei jatkoon.
No kyllähän se vähän lapsellista kieltämättä on. Kai vielä juot maitoa todella paljon ja jätät karkkipusseista salmiakit syömättä?
Vierailija kirjoitti:
Jumalauta mikä provo taas.
Housuusnas on.
Ei jumalauta mikä urpo. :D Ei mun mieskään tykkää kahvista, enkä kyllä keksi mitään syytä sitä hänelle tuputtaa. Keitän ihan omat kahvini, hän juokoon mitä juo. Miten tuollainen voi olla jollekin ongelma?