Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taruolento tehtävä.

Vierailija
02.07.2019 |

Etsitään myyttisiä olentoja ja voittaja saa foliokruunun sekä 10 papukaija merkkiä. Riittää kun löydät yhden seuraavista myyttisistä olennoista. Joulupukki, yksisarvinen, feenix lintu tai seksiiin halukas nainen. Jos löydät kaikki niin epäilen että huijaat.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulupukki on kesäduunissaan kaalimaan vartijana.

Vierailija
2/5 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, ettet sinä ole törmännyt seksiä haluavaan naiseen, kertoo enemmän sinusta kuin naisista :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin ketsuppia nugetille, niin siitähän syntyi Felix lintu.

Vierailija
4/5 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, ettet sinä ole törmännyt seksiä haluavaan naiseen, kertoo enemmän sinusta kuin naisista :)

Niin no tuosta on paha väittää vastaan. Noin 5-6 vuotta muija feikkasi niin hyvin että luulin sitä halukkaaksi. Vasta parina viimeisenä vuonna totuus on paljastunut. Tämä sama kaava on paljastunut ennenkin. Suhteen alussa naiset voi jopa usean vuoden teeskennellä halukasta. Jossain vaiheessa se aina paljastuu ja pihtaus alkaa.

Sitä mä ihmettelen mikä on naisten motiivi tähän toimintaan? Vaikea uskoa että noin paljon näkisi vaivaa miehen kiusaamiseen. Tosin kuka muka ymmärtää naisia? 

Vierailija
5/5 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin ketsuppia nugetille, niin siitähän syntyi Felix lintu.

Huhun mukaan tapahtuu jotain jos laittaa sinappia arsenaaliin. Sitä ei kerrottu kumman perberiin sitä pitää laittaa. Käytännön jätkänä laittaisin molemmille niin näkisi onko sillä vaikutusta. Tuo alkaa jo jopa mun mitoilla olla vaikea tehtävä. En sano että mahdoton kun olen saanut toisen suostumaan aika uskomattomiin juttuihin.