Nelikymppiselle nuorekkaalle miehelle paras baari stadissa
Minne mennä? Apollossa ja Skohanissa käyty, eivät napanneet...
Kommentit (49)
"Nelikymppinen nuorekas". Tuo sanayhdistelmä saa minut aina nauramaan. Muistelepa miltä se kuulosti kun olit itse 20-30-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
"Nelikymppinen nuorekas". Tuo sanayhdistelmä saa minut aina nauramaan. Muistelepa miltä se kuulosti kun olit itse 20-30-vuotias.
Aina kuulostavat ihan idioottimaisilta nää naisten kommentit. Kyllä minä 40v naisiakin joskus sillä silmällä kattelin kun olin 20v jos ne olivat kauniita. Ja tuo kaunis kyllä vähän vaatii sen ettei nainen ole ihan rupsahtanut.
Että Ou Jeah.
Kirjoittaja ei taatusti ole nelikymppinen mies.
Eiköhän siellä taas joku sekopää nainen esiinny miehenä.
Vierailija kirjoitti:
"nuorekas"
Olisipa mielenkiintoista nähdä tämä sankari 😄😄😄
Apollo, Kalle, Rymy-Eetu tai varma flaksi Mummotunnelissa.
Hiukset on päässä, iho tasainen, ei partaa/viiksiä ja ennenkaikkea: vartalo kunnossa. Ei moni nelikymppinen ole enää samassa veneessä.
Ap
Ou Jeah kirjoitti:
Hiukset on päässä, iho tasainen, ei partaa/viiksiä ja ennenkaikkea: vartalo kunnossa. Ei moni nelikymppinen ole enää samassa veneessä.
Ap
Täällä toki aina nelikymppisiä parjataan, mutta kyllä sä ihan yhtä lailla kuin mä tiedät että nelikymppisiä on moneen lähtöön - ihan kuten kaikkia. Mulla on tinder täynnä kuvailemiasi mätsejä ikähaitarilla 35-50. Tai no, joillain on kyllä parta, koska satun tykkäämään sellaisista niin niitä on tullut valkattua. Miksi sä lähdet yöelämästä hakemaan mahdollisesti pahastikin humalaista seuraa, kun sä voisit tinderistä saada laadukkaampaa seuraa vähällä vaivalla?
N42
En usko tindereihin tms. Salilla oon joskus vaihtanut katseita, ja usein itseäni selvästi nuorempien neitien kanssa... Siitä olen päätellyt että pakko mun olla ikääni nuoremman oloinen.
Ap
Kuvaa kehiin nyt vaan ettet elä harhoissa
Älä tee itsestäsi naurettavaa. Toivottavasti pukeudut ikäsi mukaan et kuin teinipoika, se vanhentaa lisää vaikka luulet sen olevan nuorekasta.
Pukeudun aika normisti. Ei mitään polvista revittyjä farkkuja tai vastaavaa. Oon mä vaan aika jees vaikka itse sanonkin.
Ap
Tuleeko lisää baariehdotuksia vai tossako ne tärkeimmät oli?
Millanen paikka on esim Juttutupa?
Ap
Mistä sä tiedät minkä ikäisiä ne naiset on joita katselet? Mua tulee jatkuvasti mua nuoremmat miehet iskemään koska ne pitää mua paljon nuorempana kuin oon.
N33
Mummotunneli vain äärimmäisessä hädässä ja ehdottomaan tarpeeseen.
Juttutupa on sosiaalidemokraattien paikka. Eli jos haluat tutustua tuleviin politiikkoihin, niin mene sinne. Manalassa on taas keskustalaiset politiikkojen alut.
Ai se Juttutupa on oikeesti poliittinen paikka? En oo sielläkään käynyt ikinä. 18 vuotta stadissa asunut...
Ap
Keskustelu on jees, mut pitäis olla kaikenlaisia tyyppejä, ei vain yhtä linjaa...
Ap
Oletko sä vaimoa ja lapsia hommaamassa, kun pitää olla ehdottomasti alle 40v nainen?
Ou jeah kirjoitti:
Pukeudun aika normisti. Ei mitään polvista revittyjä farkkuja tai vastaavaa. Oon mä vaan aika jees vaikka itse sanonkin.
Ap
No tosi jees oot hei, nelikymppinen sinkku, joka anelee neuvoja vauva-
palstalla!
Yksin oon tällä kertaa liikkeellä. Lauantaina ajattelin hankkiutua apajille.
Ap