Haluaako työkaverimies olla vain ystävä?
Minulla on miespuolinen työkaveri, jonka kanssa työskentelen eri yksikössä. Tapasimme noin vuosi sitten työpaikan virkistystapahtumassa, jossa juttelimme koska olimme pari eräässä ryhmäytymisleikissä.
Mies mainitsi naisystävänsä ja keskustelumme olivat asiallisia. Myöhemmin kuukausia myöhemmin aloimme alunperin työasioiden tiimoilta keskustella Facebookissa. Aloimme jutella lähes päivittäin, ja mies soitti minulle kerran ollessani viihteellä tarkastaakseen että olin kunnossa. Mies myös ehdotti minulle että voisi vapaaehtoisesti avustaa työprojektissa.
Sittemmin mies on eronnut avovaimostaan ja päivittäiset Facebook-keskustelut ovat venyneet ja kehittyneet soitteluiksi. Autamme toisiamme ja tunnemme toisemme jo aika hyvin ja keskustelemme henkilökohtaisista asioista. Mies kysyy minulta aina välillä, tapailenko ketään.
Olisin itse kiinnostunut työkaveristani muussakin mielessä kuin kavereina. Mutta mistäs sitä tietää että näkeekö mies minut vain kivana työkaverina joka auttaa työjutuissa ja pitää seuraa? Mies on asiallinen, joten mitään flirttiä tai pervoiluja mies ei suuntaani tietenkään ole ikinä heittänyt.
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo nyt ihan normaalia kyllä ole. Työpaikka rakkauksissa on kyllä vaaransa.
Olemme töissä eri yksiköissä joten käytännössä emme samalla työpaikalla, samassa organisaatiossa vain. -Ap
Ei tuo nyt ihan normaalia kyllä ole. Työpaikka rakkauksissa on kyllä vaaransa.