Ärg! Voiko oppia olemaan ihastumatta?
Mää oon oikea super-ihastuja ja en tykkää siitä ominaisuudesta itsessäni. Nyt tää on pari vuotta vaivannut mua ihan kunnolla.
Oon nimittäin opiskellut ja käynyt töissä, joissa suurin osa on miehiä ja määhän ihastun.
Miks jotkut ihmiset on näin herkkiä ihastumaan ja voiko siitä oppia pois? Nytkin olen seurustellut kaks vuotta, mutta se ei estä ihastumista. Pitääkö tässä nunnaksi lähteä vai oisko muita ratkaisuja?
Ihastukset jätän ihastus tasolle, enkä vie juttuja eteenpäin ja miehille en tosiaankaan paljasta, että olen ihastunut, mutta mun ois paljon helpompi elää, kun osaisin olla niin kun normi ihmiset.
Kommentit (15)
Ei sille oikein mitään voi, kaikille sitä tapahtuu vaikka kuinka hyvä suhde. Ei vaan lähdetä mielihalujen mukaan niin ne unohtuu. Ihan normaalia, älä huoli. Minulla sama vika.
Ei kai sille mitään ainakaan sinkkuna voi, kun vähintään alitajuisesti on haku päällä koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Ei sille oikein mitään voi, kaikille sitä tapahtuu vaikka kuinka hyvä suhde. Ei vaan lähdetä mielihalujen mukaan niin ne unohtuu. Ihan normaalia, älä huoli. Minulla sama vika.
Miten sää tuut toimeen ton tunteen kanssa? Ennen en oo kokenut tota ongelmaksi, mutta nyt tosiaan kun miehiä on ympärillä niin paljon, niin tuntuu, että loppuuko tää ikinä vai onko vaan alkuhuumaa, kun on uusi työpaikka? Sitä kans mietin, että toivottavasti musta ei huomaa noita ihastuksen tunteita. Ap
Vierailija kirjoitti:
Et ole suhteessa oikean ihmisen kanssa. Itse olen, enkä edes huomaisi jos joku yrittäisi iskeä, flirttailla tmv. Kaikki ihastumiset tyssäsivät siihen kun tapasin herra Oikean.
Tota oon kans miettinyt? Onko mies mulle tosiaan se oikea:/ ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sää tuut toimeen ton tunteen kanssa? Ennen en oo kokenut tota ongelmaksi, mutta nyt tosiaan kun miehiä on ympärillä niin paljon, niin tuntuu, että loppuuko tää ikinä vai onko vaan alkuhuumaa, kun on uusi työpaikka? Sitä kans mietin, että toivottavasti musta ei huomaa noita ihastuksen tunteita. Ap
Se on alkuhuuma kun tutustuu ihmisiin, silloin voi ihastua. Katso jostain ihmissuhteiden ”kuherruskuukausivaihe”, voi ihastua myös samaan sukupuoleen. Menee kyllä ohi, tiedän kokemuksesta. Ihan kiva haaveilla jostain uudesta välillä, ei ole tarkoitus mitään fantasioita toteuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on alkuhuuma kun tutustuu ihmisiin, silloin voi ihastua. Katso jostain ihmissuhteiden ”kuherruskuukausivaihe”, voi ihastua myös samaan sukupuoleen. Menee kyllä ohi, tiedän kokemuksesta. Ihan kiva haaveilla jostain uudesta välillä, ei ole tarkoitus mitään fantasioita toteuttaa.
Ohihan nuo onneksi menee tai sit vaihtuu vaan ihastuksen kohde. Koen vaan huonoa omaatuntoa, koska tunnen ihastumista muita miehiä kohtaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohihan nuo onneksi menee tai sit vaihtuu vaan ihastuksen kohde. Koen vaan huonoa omaatuntoa, koska tunnen ihastumista muita miehiä kohtaan. Ap
No joo, nuorempana koin huonoa omaatuntoa. Näin keski-iässä sen on vaan hyväksynyt ja se on ihan mukavaakin välillä! Sama puoliso ollut nuoresta asti eikä ole tarvetta vaihtaa.
Älä murehdi, on ihan normaalia.
Hyper-hypergamiaa. Sitä se vain on. Ihan luontaista. Tällaista on naisen luonto, aina haetaan parempaa parempaa parempaa, eikä mihinkään lopulta olla tyytyväisiä.
Tutki lisää sanaa: hypergamy
ja opit tuntemaan itsesi.
Ihastuminen on ihanaa! Elämän suolaa! Eihän siitä tarvitse mitään konkreettista tullakaan. Nauti vain nosteesta ja tunteesta!
Vierailija kirjoitti:
Ihastuminen on ihanaa! Elämän suolaa! Eihän siitä tarvitse mitään konkreettista tullakaan. Nauti vain nosteesta ja tunteesta!
Se nimenomaan on mukavaa välillä (se keski-ikäinen ihastuja), on energisempi ja mielikuvitus lentää iltaisin. Menee ohi sitten itsestään ja jossain kohtaa tulee uusi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se nimenomaan on mukavaa välillä (se keski-ikäinen ihastuja), on energisempi ja mielikuvitus lentää iltaisin. Menee ohi sitten itsestään ja jossain kohtaa tulee uusi.
Mää aattelin, että en kerro ikääni, mutta koska sääkin oot keski-ikäinen, niin määkin paljastan olevani :D. Tää vaan tuntuu, niin teinijutuilta, mutta onneksi en oo ainoa.
Ootko muuten kertonut miehellesi ihastuksistasi? Ap
Voi mua hölmöä. Aamulla lähdin ihan innoissani töihin, kun tiesin, että mies on siellä. Työvaatteita mietin illalla tarkoin, että missä näyttäisin parhaimmalta. Musta on tullut ihan teini, noloa.
Sit vakavammin..oon miettinyt nykyistä suhdetta. En tiedä antaako se mulle sitä jännitystä, mitä nyt ilmiselvästi haen ihastuksien myötä. Pystynkö olemaan miehelle uskollinen? Onko hän ollut minulle laastarisuhde? Ap
Et ole suhteessa oikean ihmisen kanssa. Itse olen, enkä edes huomaisi jos joku yrittäisi iskeä, flirttailla tmv. Kaikki ihastumiset tyssäsivät siihen kun tapasin herra Oikean.