Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa nainen joka haluaa löhötä viikonlopun menemättä kertaakaan ulos?

Vierailija
01.07.2019 |

Haluan olla kotona kaikessa rauhassa, mässätä sohvan nurkassa hiukset rasvaisessa nutturassa yöpaita päällä, (juuri sellainen mummotunika mikä vie miehen kiinnostuksen mennessään) antaa säärikarvojen kasvaa ja antaa kasvoille meikkivapaita päiviä.

Kehtaako kukaan muu tunnustaa todellista viikonloppuolomuotoaan?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ilmoittautuu toinen kanssasisar! Mies on kuin duracellpupu, aina tekemässä jotain ja touhuamassa. Ei osaa rauhoittua hetkeksikään. Jos satun olemaan yksin kotona, niin rötväily on aivan tasolla tuo, mitä ap kirjoitti.

Vierailija
2/21 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tommonen ihan arkisinkin.... :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa, itsellä esim. viime viikonloppu meni juuri noin. Helpottavaa olla vain omassa rauhassaan.

Vierailija
4/21 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan unelmalta viettää tollainen viikonloppu! Tuntuu vain, että porukassani vain muutama ymmärtää minua tämän suhteen. Monen muun hyvä viikonloppu sisältää bilettämästä, menemistä sosiaalisiin tapahtumiin tai matkoille. Minä taas haluaisin vaan olla kotona, ottaa rauhallisesti, nukkua hyvin ja syödä hyvin. 

Vierailija
5/21 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, meitä on leegio. Se on stressivapaa vkl, kun ei tarvitse laittautua tai nähdä ketään.

Vierailija
6/21 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep! Täällä yksi!

Viikonloppuisin ainoat kontaktit ulkomaailmaan on koiran lenkitykset, silloinkin toivon ettei tule tuttuja koiranomistajia vastaan.

Muuten rötväilen juuri kuvailemallasi tyylillä.

Tämä on ainoa keino, jolla palaudun ylisosiaalisesta työstäni.

Vierailija
7/21 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole ainoa, itsellä esim. viime viikonloppu meni juuri noin. Helpottavaa olla vain omassa rauhassaan.

Lisäys: tai siis aika monikin viikonloppu ja arki-ilta, eikä vain viime viikonloppu :D

Vierailija
8/21 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä! Ah juuri viime viikonloppuna oli tällainen vkloppu, tosin avopuolison kanssa. Pitkään on mennyt että kehtaan näyttäytyä tällä (tismalleen kuvaamasilaisella) lookilla avokin edessä mutta nyt ollaan sillä asteella, vuosien jälkeen :D molempien mielestä paras viikonloppu aikoihin, kun ei ollut mitään edustuspönötystilaisuuksia.

Mä aika introna ihmisenä tarvitsen muutenkin ärsykkeetöntä aikaa rauhassa kotona hektisen ja yltiösosiaalisen työn vastapainoksi.

Uskoisin että suuri osa palstailijoista voisi "tunnustautua" kuvailemasilaisen lookin ja viikonlopun faniksi. Se ei ole vaan niin mediaseksikästä niin siksi kaikki vaikuttaa koko ajan somessa pyörivän ties missä kissanristiäisissä ja vieläpä nauttivan siitä.

Vierailija
9/21 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä! Ah juuri viime viikonloppuna oli tällainen vkloppu, tosin avopuolison kanssa. Pitkään on mennyt että kehtaan näyttäytyä tällä (tismalleen kuvaamasilaisella) lookilla avokin edessä mutta nyt ollaan sillä asteella, vuosien jälkeen :D molempien mielestä paras viikonloppu aikoihin, kun ei ollut mitään edustuspönötystilaisuuksia.

Mä aika introna ihmisenä tarvitsen muutenkin ärsykkeetöntä aikaa rauhassa kotona hektisen ja yltiösosiaalisen työn vastapainoksi.

Uskoisin että suuri osa palstailijoista voisi "tunnustautua" kuvailemasilaisen lookin ja viikonlopun faniksi. Se ei ole vaan niin mediaseksikästä niin siksi kaikki vaikuttaa koko ajan somessa pyörivän ties missä kissanristiäisissä ja vieläpä nauttivan siitä.

Kaiken ei tarvitse olla "mediaseksikästä", kotona voi olla tekemättä siitä numeroa.

10/21 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi. 

Koko kesälomakin on mennyt kotona löhöten. Suunnittelin ennen lomaa kaikkea kivaa tekemistä (torille menemistä, rannalle menoa ja jotain matkaa), mutta en ole saanut mitään aikaan. Nukun puolille päivin ja istun sisällä iltaan asti. Illalla olen monesti lähtenyt ulos saamaan vähän raitista ilmaa, mutta siinä kaikki. Arkenakin viikonloput tapaavat mennä usein tähän tyyliin. Suunnittelen kyllä kaikkea kivaa, mutta en saa mitään aikaiseksi. 

Vierailija
11/21 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et todellakaan ole ainoa. Itse "ulkoilen" lähes ainoastaan työmatkat ja heti, kun mahdollista, linnottaudun neljän seinän sisälle rauhaan. I-H-A-N-A-A!!!! Tämän mahdollistavat lapsettomuus, lemmikittömyys ja ihana mies, joka käy tarpeen tullen kaupassa yms. asioilla. Kunpa saisi olla ihan koko ajan vain kotona täysin omassa rauhassa. Sitä kohti!

Vierailija
12/21 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä ilmoittautuu toinen kanssasisar! Mies on kuin duracellpupu, aina tekemässä jotain ja touhuamassa. Ei osaa rauhoittua hetkeksikään. Jos satun olemaan yksin kotona, niin rötväily on aivan tasolla tuo, mitä ap kirjoitti.

Mies on rauhallinen ja viihtyy kotona kokkaillen tai vanhempiensa luona. Millä tasolla löhöilysi on?

Vierailija
13/21 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minulle tuo on unelmieni viikonloppu! Joskus pidemmillä vapailla saattaa mennä 3-4 päivää helposti autuaassa olotilassa omassa kotona. Jääkaappi ja pakastin täynnä ruokaa, kirjahylly täynnä hyviä kirjoja, paljon katsottavaa Netflixin omalla listalla. Teen myös kehittäviä asioita, esim. opiskelen tai joogaan, tärkeintä ei ole löhöily vaan oleminen rauhassa omassa kuplassa oman aikataulun mukaan puhumatta kenellekään. Ja se, että saa uppoutua sinne kuplaan pidemmäksi ajaksi, tietäen että seuraavaan kalenterimerkintään on piiiitkä aika vielä... Jos viikonloppuun tulee yksikään meno, vaikka hauskakin, tuo kupla on pilalla. 

Ilmeisesti olen osannut tehdä kodistani mukavan kun viihdyn siellä niin kertakaikkisen hyvin :D

Vierailija
14/21 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden päivän jaksan röhnöttää, sitten alkaa ahdistaa. Pakko päästä suihkuun ja laittautua vähän ja lähteä ulos tai tulee hulluksi.

Vierailija
15/21 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kyllä ihanaa, mutta ei onnistu meidän perheessä. Oikein odotan, että muu perhe lähtisi mökille tässä kesällä vaikka muutamaksi päiväksi, kun itselläni ei ole lomaa. Vaikka päivät kuluu töissä, niin illat voisi vain maata sohvalla/terassin löhötuolilla josta ei näy yhteenkään naapuriin.

Viime kesänä pääsin toteuttamaan tuon. Makoilin iltapimeässä peiton alla terassilla ja luin kirjaa. Viimeisenä päivänä ennen perheen paluuta kävin ruokakaupassa ja siivosin.

Vierailija
16/21 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä estää?

Vierailija
17/21 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotona vähän liikaakin kun koliikkivauvan kanssa ei jaksa turhaa liikuskella. Viikonloppuna on mies kotona niin en varmana lähde minnekään, viikolla ei ehditä kahdestaan tehdä mitään, hyvä jos nähdään ollenkaan.

Vierailija
18/21 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan olla kotona, mutta minulla täydelliseen viikonloppuun kuuluu hyvän ruoan ja löhöilyn lisäksi rentouttava sauna, puhtaat lakanat ja siisti koti. Hiukset rasvaisina likaisissa vaatteissa hengailu ei kiinnosta.

Vierailija
19/21 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelutyö on tehnyt minusta entistäkin antisosiaalisemman. Työpäivän jälkeen saati vapaapäivinä minua ei saisi suurin surminkaan ihmisten ilmoille. Nautin siitä, että ei tarvitse puhua kenellekään yhtään mitään. Myös ilman meikkiä ja hiuslakkaa oleilu on luksusta.

Vierailija
20/21 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika erakoksi olen minäkin tullut, asiakaspalvelua esimiehenä niin koko päivän saa passata ja puhua ja kuunnella ja selvitellä ja ja ja.. sitten kun voi vaan olla kotona rauhassa niin voi taivas. Sauna, siisti koti ja mukavat lökövaatteet= täydellinen koti-ilta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi