Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kertokaas nyt, minkälaisia ne kuumat aallot vaihdevuosissa oikein on?

Vierailija
01.07.2019 |

ikää parin päivän päästä 50v, kohtu poistettu vuosia sitten, joten en menkkojen loppumisen takia pelkästään tiedä, onko vaihdevuodet alkaneet.
Mulla ollut nyt kuukauden välillä jotain ihme kuumotus kohtauksia. Eli jotenkin kropan sisältä alkaa kuumotus, ei suoranaisesti mikään hikoilukohtaus, ei siis hikoiluta samalla tavalla kuin esim urheillessa.
Tuota kestää pari minuuttia ja sitten olo taas ihan normaali. Muita vaihdevuosioireita ei ole.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kuumat aallot olivat pikku juttu, välillä avasin villatakkia ja välillä laitoin kiinni, mutta toki kaikki eivät ole yhtä onnekkaita.

Koska sinulta on kohtu poistettu, et onneksi joudu kokemaan vaihdevuosien s**tanallisinta piinaa eli valtavaa valumista, joita kutsuin myös monsterimenkoksi. Jos normaalit menkat ovat alle desin, niin pahimmillaan olen valunut litran. Se sottaa, sattuu ja hemoglobiinin putoaminen väsyttää.

Vierailija
2/4 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuma aalto on juuri tuollainen kuin kuvailit. Yhtäkkiä tulee aivan hirveän kuuma ja huono olo ilman mitään näkyvää syytä. Tuskaista oloa jatkuu hetken ja sitten loppuu. Monilla on kuumia aaltoja erityisesti yöllä, mikä heikentää unen laatua.

Vierailija
4/4 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 46v. Tänä keväänä on pari kertaa tuntunut kuin olisin punastunut ja naamaa kuumottanut. Läsnäolleiden mukaan en ole helottanut sen enempää kuin muulloinkaan.

Eli ilmeisesti aalto ei aina näy päällepäin, sen vain tuntee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme