Ota ensimmäiseltä sivulta jonkun ketjun otsikko ja korvaa yksi sana sanalla 'appiukko'
Kommentit (3988)
IL: Appiukon syndrooma saattaa olla matkalla kohti häviämistä. /Voiko tulevaisuudessa tarkoittaa myös muita ihmisryhmiä?
Tunnista fiktiivinen appiukko tämän tekemästä AV-aloituksesta
Alkava alzheimer oireilee usein niin että pienet äänet esim appiukosta alkavat häiritä
Mitähän ainetta mun appiukko oli kokeillut? Oli perjantaiyönä ihan sekaisin ja eilen ei oikein muistanut mitään.
Mitähän appiukkoa mun teini oli kokeillut? Oli perjantaiyönä ihan sekaisin ja eilen ei oikein muistanut mitään.
Laihduttaisitko jos sun appiukko olisi 22
Tyttäremme appiukoksi tuli Ylpeät vanhemmat.
Onko appiukko mielestäsi hyvä määrä liikuntaa vai liian vähän?
Palkkaisitko appiukkokapinaan osallistuneen?
En saa sanotuksi että tahdon appiukon, auttakaa
Söisitkö mitään sellaisessa kyläpaikassa, jossa olisit nähnyt talon appiukon nuoleskelevan leviterasiaa (margariini/voi tms.)?
Söisitkö mitään sellaisessa kyläpaikassa, jossa olisit nähnyt talon kissan nuoleskelevan appiukkoa (margariini/voi tms.)?
Söisitkö appiukkoa sellaisessa kyläpaikassa, jossa olisit nähnyt talon kissan nuoleskelevan leviterasiaa (margariini/voi tms.)?
No nyt näkyi kaupassa runsaasti jo ihmisiä ilman appiukkovaippoja
Selittäkää, miten joku voi oikeasti kannattaa appiukon kurittamista? Olin ihan huuli pyöreänä kun normaalina pitämäni tuttava
Tutkijoiden mukaan yksi syy parisuhdeväkivallan yleisyydelle Suomessa on appiukkoviha, mutta siitä ei puhuta tarpeeksi.
Tutkijoiden mukaan yksi syy parisuhdeappiukkojen yleisyydelle Suomessa on naisviha, mutta siitä ei puhuta tarpeeksi.
Mikä hitto siinä on, että Geisha oli ennen aivan helvetin hyvää ja nyt se ei maistu appiukolta?
Mikä hitto siinä on, että appiukko oli ennen aivan helvetin hyvää ja nyt se ei maistu miltään?
Setämiehet flirttailee, mutta appiukkoja ei tunnu kiinnostavan
Tiedätkö mitä tarkoittaa muotisana "appiukko", mitä täälläkin ahkerasti viljellään kun yritetään esittää sivistynyttä?
Vain Appiukkoa 2021 Official