Mies ei tuonut kaupasta mitään herkkuja- kiva lähteä itse hakemaan niitä erikseen
Mies lähti kauppaan ja sanoin, että jos toisi minulle pitsan ja jäätelön. Kun mies sitten tuli kaupasta ja kysyin, missä herkkuni ovat, niin mies sanoi, että kuulema kauppaan jäivät tarkoituksella.Sanoi, että voin itse hakea, jos haluan. En aja autoa, joten pitäisi muutama kilometri kävellä kauppaan eikä millään huvittaisi :(
Kommentit (22)
Mutta muuten se mies on ihana ja siinä haluaa roikkua kiinni.
Niin no eipä se voi sua laihikselle laittaa ilman sun omaa halua. Kauppaan vaan mars.
Miksi sinulla ei ole ajokorttia, polkupyörää tai bussi rahaa? Meinaan jos se käveleminen on hankalaa.
No ihan hyvä että viet hyllyvän peräsi joskus vaikka kävelylle :D osta samalla pullo ruokaöljyä palanpainikkeeksi ettet varmasti jää miinuskaloreille.
Vierailija kirjoitti:
No ihan hyvä että viet hyllyvän peräsi joskus vaikka kävelylle :D osta samalla pullo ruokaöljyä palanpainikkeeksi ettet varmasti jää miinuskaloreille.
Hyllyvän perän? Mä olen ihan 180/65.
Tuli todella paha mieli tuosta kommentista.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eikä tullut, senkin trolli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No kyllä toi pizza ja jäätelö enemmän viittaa hyllyvään perään. Ainakin tulevaan sellaiseen.
Kauhea goljatti naiseksi, tilaa kotiin metripizza.
Suosittelen suoritettavaksi sianjättötoimenpiteen.
Vierailija kirjoitti:
Pitsaa kesällä?
Onko grillimakkara sitten se ainoa oikea vaihtoehto kesällä?
Liikunta on terveellistä. Posin kannalta siis ja kauppaan mars.
No loppupelissä se joka käy kaupassa päättää mitä sieltä tuo.
Aloituksen voisi helposti kuvitella olevan teinin kirjoittama kun vanhemmat on niin noloja eikä tuo pitsaa ja jätskii... limukkaako toi?
En edes viitsi lukea tällaisiä kommentti. En ymmärrä, mikä teitä oikeuttaa haukkumaan mun kehoa..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kauhea goljatti naiseksi, tilaa kotiin metripizza.
Kiitos tästä! Toivottavasti sullakin on nyt hyvä mieli, kun sait haukuttua mua.
Ap
Vierailija kirjoitti:
En edes viitsi lukea tällaisiä kommentti. En ymmärrä, mikä teitä oikeuttaa haukkumaan mun kehoa..
Ap
Laite kiinni ja kuulemiin.
Minä syön joka aamu suuren kulhollisen graham-puuroa kaurakerman kera. Mieheni syö myös graham-puuroa, mutta voisilmän kera. Lisäksi hän ripottelee puuroon hiukan ruokosokeria. Meille ei tulisi mieleenkään nauttia muita herkkuja. Ei ikinä. Olemme toimineet näin jo 17 vuotta.
Untuvakerä on aivan oikeassa. Sekä ap että hänen miehensä ovat toimineet täysin sopimattomasti.
Syytä persuja, tämä on mitä todennäköisimmin niiden syytä.