Vanhin ikisinkku jonka tiedät vakiintuneen
saaden ehkä omia lapsiakin? Puolison ainakin?
Mistä ja miten löysi rakkaan?
Kommentit (22)
67. Lapsia ei luonnollisestikaan enää tullut. Puolison tapasi seuramatkalla vai miksi niitä bussiyhtiöiden järjestämiä ryhmäreissuja nyt kutsutaankaan.
Työkaveri löysi miehen 60-vuotiaana sattumalta kauppareissulla. Hän oli ollut pitkään yksin.
44-vuotias kaverini löysi kumppanin harrastuspiiristä. Yksi aiempi seurustelusuhde takana, mutta tuossa vaiheessa oli ollut jo yli 10 vuotta sinkkuna.
Kaverini (nainen) n. 40 v. Nyt asuu jo miehen kanssa yhteissä talossa ja ovat kihloissa, ovat olleet kimpassa kolmisen vuotta.
Minä ja puolisoni. Oltiin molemmat 40 tavatessamme eikä meistä kumpikaan ollut seurustellut aikuisiällä kertaakaan.
Nyt ollaan 52. Mentiin 7 vuoden yhdessäolon jälkeen naimisiin. Lapsia ei ollut koskaan suunnitelmissakaan. Joka päivä muistan olla kiitollinen, että tapasin noin ihanan ihmisen!
Mun sukulaismies meni ensimmäisen kerran naimisiin 80v syntymäpäivänään. Oli siihen asti pysytellyt ”peräkamarinpoikana” ja kyseessä oli ensimmäinen naisystävä.
Tiedän moniakin. Elämässä tapahtuu.
en nyt tiedä vakiintuneen, mutta eräs 47 v nainen, jonka ei tiedetä koskaan seurustelleen, on nyt ekaa kertaa miehen kanssa. että kyllä sitä ehtii. moni ajattelee, ettei sitä ikinä löydä ketään, mutta kyllä sitä voi löytää elämänkumppanin missä iässä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Minä ja puolisoni. Oltiin molemmat 40 tavatessamme eikä meistä kumpikaan ollut seurustellut aikuisiällä kertaakaan.
Nyt ollaan 52. Mentiin 7 vuoden yhdessäolon jälkeen naimisiin. Lapsia ei ollut koskaan suunnitelmissakaan. Joka päivä muistan olla kiitollinen, että tapasin noin ihanan ihmisen!
Voi miten kaunis tarina! Paljon onnellisia vuosia teille jatkossakin <3
N33
29. Tapasi baarissa, kun siellä kävi ensimmäisen kerran varmaan viiteen vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Mun sukulaismies meni ensimmäisen kerran naimisiin 80v syntymäpäivänään. Oli siihen asti pysytellyt ”peräkamarinpoikana” ja kyseessä oli ensimmäinen naisystävä.
Siis asui koko ikänsä vanhempiensa luona ja heidän poismenon jälkeen jäi asumaan taloon? Huhhuh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis asui koko ikänsä vanhempiensa luona ja heidän poismenon jälkeen jäi asumaan taloon? Huhhuh
Juu ei tietääkseni asunut ikinä missään muualla. Asuttivat veljensä kanssa vanhaa kotitaloa, veljen kuoleman jälkeen emäntä kehiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ei tietääkseni asunut ikinä missään muualla. Asuttivat veljensä kanssa vanhaa kotitaloa, veljen kuoleman jälkeen emäntä kehiin.
Tämä oli pakkotilanne hankkia nainen taloon, koska veli oli laittanut ruuat kuolemaansa saakka. Rakkaudella ei tässä järjestelyssä ollut mitään osuutta.
Vierailija kirjoitti:
29. Tapasi baarissa, kun siellä kävi ensimmäisen kerran varmaan viiteen vuoteen.
29-vuotias ei ole vielä ikisinkku. Vai tarkoititko, että on ollut sinkkuna 29 vuotta?
Muistaakseni 45.
Meni naimisiin vähän yli kolmekymppisen naisen kanssa, nyt heillä pari lasta. Asui vanhempien luona kotona kolmekymppiseksi, tosin oli töissäkäyvä ja muuten asiansa hoitava mies silloinkin.
Vähän yli 40. Sai miehensä kanssa pojan muistaakseni 42-vuotiaana. Ei ollut seurustellut aiemmin, mies oli eronnut. Ovat olleet yli 20v yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli pakkotilanne hankkia nainen taloon, koska veli oli laittanut ruuat kuolemaansa saakka. Rakkaudella ei tässä järjestelyssä ollut mitään osuutta.
Tilanne oli kyllä toisin päin eli hän huolehti veljestään ja sitten kun ei ollut enää veljeä, niin oli vapaampi tekemään mitä halusi.
Mä 43-vuotiaana. Lapsia en tosin hankkinut, mutten halunnutkaan. Mieheni taas on jo kolmannella kierroksella, mä en ollut seurustellut koskaan aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilanne oli kyllä toisin päin eli hän huolehti veljestään ja sitten kun ei ollut enää veljeä, niin oli vapaampi tekemään mitä halusi.
No, tämä rakkaustarina jää lyhyeksi.
Melkein 40