Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viime yönä mietin

Vierailija
01.07.2019 |

Että kuinka järkyttävän paljon olen hakenut nuoresta lähtien töitä. Silti en ole töihin ikinä mihinkään päässyt ja ikää jo kohta 46v.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis useampaan vuosikymmeneen et ole päässyt yhteenkään paikkaan töihin? Onko koulutusta, missä asut? Kuulostaa aivan uskomattomalta.

Vierailija
2/6 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis useampaan vuosikymmeneen et ole päässyt yhteenkään paikkaan töihin? Onko koulutusta, missä asut? Kuulostaa aivan uskomattomalta.

Ei mulla ole oppimisvaikeuksien takia ammattia mutta olen asunut eri puolilla suomea. Koskaan en ole mihinkään töihin päässyt, en päässyt edes teininä kesätöihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ole oppimisvaikeuksien takia ammattia mutta olen asunut eri puolilla suomea. Koskaan en ole mihinkään töihin päässyt, en päässyt edes teininä kesätöihin.

Kuulostaa kyllä edelleen uskomattomalta, mutta kai homma sitten selittyy niillä oppimisvaikeuksilla.

/1

Vierailija
4/6 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kyllä edelleen uskomattomalta, mutta kai homma sitten selittyy niillä oppimisvaikeuksilla.

/1

Joo, no en mä tiedä millä se selittyy.

Vierailija
5/6 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

--

Vierailija
6/6 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mua tosiaan ihmetyttää etten ole ikinä saanut töitä.