Viime yönä mietin
Että kuinka järkyttävän paljon olen hakenut nuoresta lähtien töitä. Silti en ole töihin ikinä mihinkään päässyt ja ikää jo kohta 46v.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Siis useampaan vuosikymmeneen et ole päässyt yhteenkään paikkaan töihin? Onko koulutusta, missä asut? Kuulostaa aivan uskomattomalta.
Ei mulla ole oppimisvaikeuksien takia ammattia mutta olen asunut eri puolilla suomea. Koskaan en ole mihinkään töihin päässyt, en päässyt edes teininä kesätöihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis useampaan vuosikymmeneen et ole päässyt yhteenkään paikkaan töihin? Onko koulutusta, missä asut? Kuulostaa aivan uskomattomalta.
Ei mulla ole oppimisvaikeuksien takia ammattia mutta olen asunut eri puolilla suomea. Koskaan en ole mihinkään töihin päässyt, en päässyt edes teininä kesätöihin.
Kuulostaa kyllä edelleen uskomattomalta, mutta kai homma sitten selittyy niillä oppimisvaikeuksilla.
/1
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa kyllä edelleen uskomattomalta, mutta kai homma sitten selittyy niillä oppimisvaikeuksilla.
/1
Joo, no en mä tiedä millä se selittyy.
Ja mua tosiaan ihmetyttää etten ole ikinä saanut töitä.