Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä takia niin monet naiset pitää järeän näköisistä miehistä.

Vierailija
01.07.2019 |

Hoikka ja siroluinen tuntuu olevan lähes kaikille naisille turn off?!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, mitä ihmeellistä siinä on? Luonnonvalintaa.

Vierailija
2/12 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin hoikka ja siro mies kuin läski. Miehet: Teiän läskit EI ole lihasta. Jos olet 180cm ja painat yli 80kg: LAIHDUTA.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielummin hoikka ja siro mies kuin läski. Miehet: Teiän läskit EI ole lihasta. Jos olet 180cm ja painat yli 80kg: LAIHDUTA.

Höpö, höpö. Jos aikuinen mies painaa alle 80kg on tosi ruoto tai lihakseton tapaus.

mies51v

Vierailija
4/12 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siroluinenkin voi olla plösö. Ei tässä puhuttu lihavuudesta vaan ruuminrakenteesta. 

En itse viehäty seksuaalisesti siroista miehistä. Eivät vain tunnu miehekkäiltä. 

Vierailija
5/12 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ap:n kuvaama mies, ja omien kokemusten mukaan ap on oikeassa. Pitkään olin todella pahoillani sen suhteen, että jäin ulos naisasioista kokonaan, kun "kipinää" ei koskaan syntynyt. Onneksi kuitenkin olen älykäs, huomattavan hyvin yritystoiminnallani menestynyt, koulutettu, sivistynyt ja vastuuni kantava mies, joten kompensoivien ominaisuuksieni ansiosta löysin kuin löysinkin mukavan kumppanin, jonka kanssa perhekin perustettiin. Ehkä olen palstamiesten termein beta-elättäjä, ja naiseni muistelee alfa-kokemuksiaan, mutta yhtä kaikki nykytila on minulle hyvä.

Vierailija
6/12 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka naiset väittävät ettei lihaksikkaalla ja harteikkaalla kropalla ole merkitystä, mutta kyllä sillä on. Tämä on vain fakta

Vierailija
7/12 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka naiset väittävät ettei lihaksikkaalla ja harteikkaalla kropalla ole merkitystä, mutta kyllä sillä on. Tämä on vain fakta

Oliko tälle "faktalle" jotain todisteitakin, vai oliko vaan mututuntuma?

Vierailija
8/12 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harva nainen tuollaista edes väittää. Salilla pumpattu rasvaton broileri ei kiinnosta, mutta lihasta saa olla kyllä mielellään näkyvästi. 

Vierailija
9/12 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma kokemustausta ja se kuinka naiset alkaa hipelöimään ja tietenkin se tärkein, eli takamusta tulee hyvin.

Vierailija
10/12 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma kokemustausta ja se kuinka naiset alkaa hipelöimään ja tietenkin se tärkein, eli takamusta tulee hyvin.

Takamusta tulee hyvin eli saat miehiä? :D :D 

Vierailija
11/12 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Takamusta tulee hyvin eli saat miehiä? :D :D 

Nykypäivänä naisetkin harrastaa kuningasasiaa. Tiedoksi..

Vierailija
12/12 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiihottaa valtavasti iso ja lihaksikas mies. Oma on sellainen. Ei kuiva mutta iso ja lihaksikas. Ei tartte kuin hetki katsella häntä niin alkaa tehdä mieli...