Minkä takia niin monet naiset pitää järeän näköisistä miehistä.
Hoikka ja siroluinen tuntuu olevan lähes kaikille naisille turn off?!
Kommentit (12)
Mielummin hoikka ja siro mies kuin läski. Miehet: Teiän läskit EI ole lihasta. Jos olet 180cm ja painat yli 80kg: LAIHDUTA.
Vierailija kirjoitti:
Mielummin hoikka ja siro mies kuin läski. Miehet: Teiän läskit EI ole lihasta. Jos olet 180cm ja painat yli 80kg: LAIHDUTA.
Höpö, höpö. Jos aikuinen mies painaa alle 80kg on tosi ruoto tai lihakseton tapaus.
mies51v
Vierailija kirjoitti:
Siroluinenkin voi olla plösö. Ei tässä puhuttu lihavuudesta vaan ruuminrakenteesta.
En itse viehäty seksuaalisesti siroista miehistä. Eivät vain tunnu miehekkäiltä.
Olen ap:n kuvaama mies, ja omien kokemusten mukaan ap on oikeassa. Pitkään olin todella pahoillani sen suhteen, että jäin ulos naisasioista kokonaan, kun "kipinää" ei koskaan syntynyt. Onneksi kuitenkin olen älykäs, huomattavan hyvin yritystoiminnallani menestynyt, koulutettu, sivistynyt ja vastuuni kantava mies, joten kompensoivien ominaisuuksieni ansiosta löysin kuin löysinkin mukavan kumppanin, jonka kanssa perhekin perustettiin. Ehkä olen palstamiesten termein beta-elättäjä, ja naiseni muistelee alfa-kokemuksiaan, mutta yhtä kaikki nykytila on minulle hyvä.
Vaikka naiset väittävät ettei lihaksikkaalla ja harteikkaalla kropalla ole merkitystä, mutta kyllä sillä on. Tämä on vain fakta
Vierailija kirjoitti:
Vaikka naiset väittävät ettei lihaksikkaalla ja harteikkaalla kropalla ole merkitystä, mutta kyllä sillä on. Tämä on vain fakta
Oliko tälle "faktalle" jotain todisteitakin, vai oliko vaan mututuntuma?
Vierailija kirjoitti:
Harva nainen tuollaista edes väittää. Salilla pumpattu rasvaton broileri ei kiinnosta, mutta lihasta saa olla kyllä mielellään näkyvästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma kokemustausta ja se kuinka naiset alkaa hipelöimään ja tietenkin se tärkein, eli takamusta tulee hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma kokemustausta ja se kuinka naiset alkaa hipelöimään ja tietenkin se tärkein, eli takamusta tulee hyvin.
Takamusta tulee hyvin eli saat miehiä? :D :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Takamusta tulee hyvin eli saat miehiä? :D :D
Nykypäivänä naisetkin harrastaa kuningasasiaa. Tiedoksi..
Minua kiihottaa valtavasti iso ja lihaksikas mies. Oma on sellainen. Ei kuiva mutta iso ja lihaksikas. Ei tartte kuin hetki katsella häntä niin alkaa tehdä mieli...
Tottakai, mitä ihmeellistä siinä on? Luonnonvalintaa.