Kokemuksia liian nopeasti edenneestä suhteesta ja sen seuraamuksista?
Kommentit (4)
Alle 4 viikon tuntemisen jälkeen yh menee kihloihin ja muuttaa lapsensa kanssa miehen luo. Meniköhän 2kk ku pakkas uudestaan.
Mikä saa ns järkevän ihmisen tekee tuollasta ? Ymmärrän jotenkuten sinkkuna, mutta lapsen kanssa? Tulee mieleen vaan rumia sanoja kuvaamaan tyyppiä niin oon hiljaa.
T. Läheltä seurannut.
Olimme kyllä olleet työkavereita yli vuoden kun päädyimme samaan sänkyyn hänen luokseen (1. ja ainoa yhdenyönsuhteeni ja olin 36v).
Kahden viikon painajaismaisen hiljaisuuden jälkeen tuli hakemaan mut mökille tapaamaan vanhempiaan ja tuosta 2 vkoa mun lapset tuli mukaan "mummolaan".
23v on nyt oltu onnellisina yhdessä:)
Vierailija kirjoitti:
Ihastuimme molemmat ensi silmäyksellä. Oli aivan ihanaa koko yhdessäolo. Hän hehkutti minua ja pyysi muuttamaan luokseen jne. Itse en tunnustanut rakkautta vaikka olin rakastunut, sillä halusin olla varma. En luvannut muuttaa, sillä halusin edetä hitaasti ja olla varma. Nyt yhtäkkiä häntä ei kiinnostakaan. TIPUIN KORKEALTA JA KOVAA, sydänsurut pohjattomat.
Siis toinen oli valmis kaikkeen, ja sinä näytit kaikin tavoin, ettei kiinnosta?
Ja nyt SINÄ olet se, jota sattuu?
Sait juuri sen, mitä halusit.
Ihastuimme molemmat ensi silmäyksellä. Oli aivan ihanaa koko yhdessäolo. Hän hehkutti minua ja pyysi muuttamaan luokseen jne. Itse en tunnustanut rakkautta vaikka olin rakastunut, sillä halusin olla varma. En luvannut muuttaa, sillä halusin edetä hitaasti ja olla varma. Nyt yhtäkkiä häntä ei kiinnostakaan. TIPUIN KORKEALTA JA KOVAA, sydänsurut pohjattomat.