Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako vanhemmat takavarikoida alle 15 vuotiaan puhelimen

…ᘛ⁐̤ᕐᐷ
30.06.2019 |

Saako vanhemmat takavarikoida alle 15 vuotiaan puhelimen jonka on itse maksanut? Yritän itse toteuttaa unelmaani ja se onnistuu vain puhelimen kautta. Olen ollut paljon puhelimella, mutta suurimman osan ajasta olen joko opiskellut unelmaani varten, tai ollut sosiaalinen kavereitteni kanssa joka ei vanhemmilleni nykyään ole okei.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan aina yrittää neuvotella itsellesi jonkun muun rangaistuksen. Esim. kotiaresti tai selkäsauna.

Tosin järkevintä olisi varmaan olla kunnolla ja sitä kautta välttää rangaistukset kokonaan.

Vierailija
2/7 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään saa. Nyt teet heti lastensuojeluilmoituksen vanhemmistasi, jolloin sosiaalityöntekijät antavat heille tasan kaksi vaihtoehtoa: joko lopettavat puhelimen takavarikoinnin tai sitten sinut viedään pois heiltä (otetaan huostaan).

Vierailija
4/7 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys kuuluukin saavatko vanhemmat ostaa alaikäiselle kännyköitä ja maksaa vielä sen käytöstä kuukausittain?

Vierailija
5/7 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään saa. Nyt teet heti lastensuojeluilmoituksen vanhemmistasi, jolloin sosiaalityöntekijät antavat heille tasan kaksi vaihtoehtoa: joko lopettavat puhelimen takavarikoinnin tai sitten sinut viedään pois heiltä (otetaan huostaan).

Ja siellä huostassa ei ainakaan anneta lapsen roikkua netissä loputtomiin.

Vierailija
6/7 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja siellä huostassa ei ainakaan anneta lapsen roikkua netissä loputtomiin.

Huostassa noudatetaan lastenoikeuksia ja ihmisoikeuksia, mikä tarkoittaa, että hoitajilla ei ole mitään valtaa lapsiin ja lapset saavat tehdä mitä tahtovat, koska heitä ei saa kukaan pakottaa.

Vierailija
7/7 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti vanhemmat yleensä yrittävät kasvattaa lapsen ihmiseksi, eikä anna sen "opiskella unelmaa" varten (mikä se sitten lieneekään...).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän