Häiritseekö teitä muita kodissa näkyvä pöly, hilse ja hiukset?
Asun yksin, mutta joudun imuroimaan kaksi kertaa viikossa, jotta koti olisi edes asuttava. Mua häiritsee ihan hirveästi, kun tummilla pinnoilla näkyy hilsettä ja pölyä. Eikä se oikeasti tunnu lähtevän! Samantien on taas pölyä ja hilsettä vaikka just olis pyyhkinyt pölyt ja imuroinut.
Kommentit (9)
Vaaleilla pinnoilla ei näy. Silti meillä imuroidaan monta kertaa viikossa, jotta ei olisi pölyistä.
Suosittelen konmaritusta (lue kuolinsiivousta, inventaariota). Loppuu se hilseily.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen konmaritusta (lue kuolinsiivousta, inventaariota). Loppuu se hilseily.
Kun ei itteään viittis laittaa roskikseen, vielä..
Koneellinen ilmanvaihto tekee sen, että on koko ajan pölyä ilmassa. Sen näkee, jos pyyhkii jonkin valkean pinnan. Kolme päivää ja siinä on taas selvä pölykerros. Rasittavaa, mutta jatkuva siivoaminen on uudenmallisen asunnon lisähinta.
Kodistamme löytyvän hiusmäärän perusteella mieheni ja minun olisi pitänyt olla kaljuja jo ainakin vuosikymmen sitten . Imuroin kerran viikossa.
Ei sinällään häiritse, mutta hämmästyttää aina se imuroinninjälkeinen vaikutus, miten olisi ikäänkuin paljon tilavampaa ja puhtaampaa vaikka kaikki tavarat on samoilla paikoillaan ja ei sitä pölyä ja skeidaa nyt aivan niin silminnähtävästi ole kuitenkaan.
Olen likinäköinen eli ilman silmälaseja ei häiritse millään tavoin.
Itse imuroin koiran takia joka toinen päivä... Krooninen karvanlähtö varmaan.
Samoin kaikki ruuan muruset ja tahrat.. Mietin syömisetkin sen mukaan, miten saisi mahdollisimman vähän sotkua aikaiseksi.