Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

On kaiketi noloa, jos aikuinen nukkuu lasten sängyssä

Vierailija
30.06.2019 |

Vai oletteko sitä mieltä, että sillä on väliä? Minulla on 80x200 sänky, joka on lapsille varsinaisesti tarkoitettu.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa minua ollenkaan, nuku ihan vapaasti sängyssäsi.

Vierailija
2/6 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai voisin joka tapauksessa hankkiutua sängystä eroon, koska en tykkää siitä. Saako ok-kuntoisen sängyn menemään torissa? Vai vienkö roskalavalle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinnasängyssä nukkuminen onkin noloa ja varmasti epämukavaa, mutta miksi normaalikokoinen sänky olisi erityisesti lasten sänky?

t. sinkku, 80x200 sänky

Vierailija
4/6 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se sängyn koko ole tässä pointti (80 x 200 on täysin normaali aikuisen ihmisen sängyn koko). Mutta jos kyseessä on oikeasti lasten sänky, oletko varma että patja on tarkoitettu kestämään aikuisen ihmisen painon? Vääränlaisen patjan käyttäminen voi johtaa mm. selkäongelmiin.

Vierailija
5/6 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pinnasängyssä nukkuminen onkin noloa ja varmasti epämukavaa, mutta miksi normaalikokoinen sänky olisi erityisesti lasten sänky?

t. sinkku, 80x200 sänky

Siivoojakin luuli kun oli käymässä tässä huoneessa, että kyseessä on lasten sänky. Kulmat on jotenkin pyöristetty sillä lailla. Ja toisella sivulla on laita mikä estää putoamisen, itse asiassa toisellekin sivulle saisi reunan, mutta se on näköjään otettu pois. Aikuisten sängyissä näitä ei yleensä kai ole. Ap

Vierailija
6/6 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up