Haluaisin lemmikki suden.
Jos sen ottaisi lemmikiksi ihan pienenä pentuna, niin kai sen viisi kesyttää ja kouluttaa kuin koiran ja sen minä osaan, koska minulla oli lapsena koira ja olen lukenut paljon koirakirjoja, esi. koirakuiskaajan kirjoittamia kirjoja. Ainoa ongelma tässä vain on se, että mistä löytäisin villi susia joilla on pieniä pentuja ja saisin otetuksi niiltä pennun ilman, että joutuisin tappamaan koko laumaa?
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Osta suden näköinen pehmolelu.
Vielä parempi!
1
Vierailija kirjoitti:
Ei se kuule käy päinsä. Ota vaikka marsu lemmikiksi.
Niin mutta kun marsua ei voi kouluttaa hyökkäämään sellaisia ihmisiä vastaan jotka ovat minulle tuhmia ja kukaan ei pelkää marsua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mutta kun marsua ei voi kouluttaa hyökkäämään sellaisia ihmisiä vastaan jotka ovat minulle tuhmia ja kukaan ei pelkää marsua.
Ei se nyt kumminkaan käy päinsä.
Hassu unelma, joka ei koskaan voi toteutua.
Toivottavasti ne sudet syövät sinut kun menet niiltä sitä pentua hakemaan
Joo! Sit voit olla ihan niinku Mustanaamio! Pitää sitä irti ja kun joku kysyy "Onko tuo sinun koira?" "Se on susi." Ja vähänkö siistii.
Ei.
Todellakin väärin pitää villieläintä lemmikkinä, nää kuuluu vapauteen, edes koirasi ei mielestäni ole mikään lemmikki, hyvin harva pystyy tarjoamaan sekalaiset olot mitä nämä tarvitsee: paljon liikuntaa, ison ulkotarhan ja ennenkaikkea sen koulutuksen, nää kun ovat haastavia verrattuna johonkin Labradoriin...
Vierailija kirjoitti:
Todellakin väärin pitää villieläintä lemmikkinä, nää kuuluu vapauteen, edes koirasi ei mielestäni ole mikään lemmikki, hyvin harva pystyy tarjoamaan sekalaiset olot mitä nämä tarvitsee: paljon liikuntaa, ison ulkotarhan ja ennenkaikkea sen koulutuksen, nää kun ovat haastavia verrattuna johonkin Labradoriin...
Koirasusi
Valitettavasti joudut tappamaan koko lauman.