Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksi siideri jäi tänään S-kaupan kassalle

Forever young
29.06.2019 |

Kun ei ollut henkkareita mukana.Ikää ei ole kuin vasta 40.Samanikäiseltä 4- lapsen äidiltä jäi kenot tekemättä.Samasta syystä.
Hyvähän se on jos näyttää nuorelta,mutta onko ihmisten ikää todellakin näin vaikeaa arvioida?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi jäi mutta loput sait mukaasi?

Vierailija
2/35 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vaikea on pitää henkkareita mukanaan kun kuitenkin on käsilaukku mukana? En minä monestikaan erota äitiä tyttärestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetkö sinne kauppaan jonkun säästöpossun kanssa? Miten aikuisella ihmisellä ei ole henkkareita lompakossa?

Vierailija
4/35 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei ollut varma oletko yli 30.

Vierailija
5/35 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma ettei ees sitä kännykkää ollut.. Nykyään tuntuu että kaikilla on ja taitaapa ajokortti tuohon iän todentamiseen riittää....

Vierailija
6/35 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ainakaan oo henkkareita, ei oo varata hommata niitä.

Vierailija
7/35 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menetkö sinne kauppaan jonkun säästöpossun kanssa? Miten aikuisella ihmisellä ei ole henkkareita lompakossa?

Ei kai tää mikään Venäjä ole.

Vierailija
8/35 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin eräässä amerikan osavaltiossa jossa kysyttiin paperit joka ikinen kerta kun ostin kaupasta tai ravintolasta alkoholia. Ei ollut mitään syytä loukkaantua kyseisestä asiasta.

Vierailija
9/35 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sossu auttaa.

Vierailija
10/35 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai tää mikään Venäjä ole.

Ei ole ei, mutta älä sitten vingu jos siiderit jää kassalle.

Vierailija
11/35 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimintavaihtoehtosi kyseisessä tilanteessa:

1) harmittele aikasi ja päätä, että seuraavan kerran kun menet siideriostoksille, varmistat, että henkkarit ovat mukana,

2) tee av:lle aloitus, jossa annat ymmärtää kärsineesi törkeää vääryyttä, ja saa vastaukseksi vain ihmettelyjä miksi sinulla ei alun alkaenkaan ollut henkkareita mukana.

Kumpi on järkevämpi vaihtoehto?

Vierailija
12/35 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimintavaihtoehtosi kyseisessä tilanteessa:

1) harmittele aikasi ja päätä, että seuraavan kerran kun menet siideriostoksille, varmistat, että henkkarit ovat mukana,

2) tee av:lle aloitus, jossa annat ymmärtää kärsineesi törkeää vääryyttä, ja saa vastaukseksi vain ihmettelyjä miksi sinulla ei alun alkaenkaan ollut henkkareita mukana.

Kumpi on järkevämpi vaihtoehto?

vaihtoehto 3 on kysellä muilta jonossa olijoilta, että etkö sää tunnekkin mut kun oltiin yläasteella 95 tai jos on nuoria perässä niin sanoo olevan heidän äidin luokkakaveri.

Vierailija
13/35 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah....veikkauksen pelaajia ei koske tuo 30v paperien kysely...olet nolo AP!

Vierailija
14/35 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sossu auttaa.

Eipä auta ei. Tulot nipin napin tt-rajan yläpuolella mutta se riittää.

Vierailija
15/35 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah hah....veikkauksen pelaajia ei koske tuo 30v paperien kysely...olet nolo AP!

Veikkaukseen pitää silti olla täysikäinen. Toinen mamma näytti siis nuoremmalta.

Vierailija
16/35 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sossu auttaa.

Eipä auta ei. Tulot nipin napin tt-rajan yläpuolella mutta se riittää.

Haet sellaisessa kuussa, kun tulee isompi sähkö- tai vakuutuslasku. Silloin jäänet rajan alle, jos nyt on nippanappa.

Vierailija
17/35 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen näitä viestejä. Eivätkö aikuiset ihmiset osaa pitää mukanaan henkilöllisyystodistusta?

Hyvä tietenkin, että juomistasi hillittiin. :D

Vierailija
18/35 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkkareihin ei ole varaa mutta siideriin on.

Vierailija
19/35 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni ei ainakaan ole ajokorttia, mutta on passi. Sitä nyt vain en aina muista ottaa mukaan, kun ovesta lähden, etkä varmaan itsekään muistaisi, varsinkaan jos suunnitelmissa ei ole ostaa alkoholia.

Miehelleni on pari kertaa kieltäydytty myymästä yhtä oluttölkkiä viidenkympin ruokaostosten keskellä, kun olen mukana. Vaikka hän maksaisi ja minä seisoisin vain vieressä. Yli 30 ollaan mekin. Alkossa ei ihme kyllä ikinä ole kysytty papereita, kun mies ostaa yli 150 euron viskejä, mutta markettikaljasta kysytään heti.

Vierailija
20/35 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pölhökustaa kirjoitti:

Myyjät jotka oikeasti noudattavat jotain noin typeriä ohjeita ja kyselevät selkeästi aikuisilta ihmisiltä papereita ovat hieman yksinkertaisia. Olen itsekin antanut muutama vuosi sitten yhdelle konkkanokan kunnolla kuulla kunniansa kun kyseli papereita minun ollessa jo 33 vuotias tai jotain sinne päin. Hain henkkarit sitten kotoa että pääsen sille töröhampaalle näyttämään että minkä ikäiseltä niitä papereita kyselee. Itse se jysky oli varmaan just 20v.

Niitä pitää kirjata ja kaupassa voi olla salaostaja tsekkaamassa kysytäänkö papereita. Anna myyjän tehdä työnsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi