Tykkään Aki ja Rita Mannisesta. Entä sä
En aiemmin kestänyt niitä. Nyt olen koukussa kummankin IG-tiliin... en tajua. Muita jotka tykkää tästä pariskunnasta????
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla mitään heitä vastaan ole, varmaan onnelliset yhdessä...ja Putin❤
Ja Putinista vois herkullista makkaraa.
Vierailija kirjoitti:
Videolla Aki laittaa tavallisia pihvejä grilliin ja keittää perunoita. Rita kuvaa ja kommentoi ” Komiaa!”
Mutta onhan se söpöä kun he ovat vaunulenkillä ja Rita kysyy Akilta ”Ooksä onnelline?”
Söpöä kalastella kehuja? Pikemminkin säälittävää.
Ennen arvostin kun puhuivat avoimesti lapsettomuudesta jne. Nyt en enää, kun vauva on alistettu genitaaleja myöten julkisuusvälineeksi.
Ihania! Seuraan ig:ssä. Aki on loistava mies, rakentaa Vaikk mitä.
Jos ei tiedä, kenestä on kyse, voi siirtyä seuraavaan otsikkoon.
Mutta pitäähän sitä päästä "esiintymään"....tavistyrkky:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinusta sianruokaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinusta sianruokaa!
Hih hih
Luultavasti en pitäisi heistä, en voi ymmärtää ihmisiä, joiden koko elämä on mainosta, koskee kaikkia tosi-tv ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Videolla Aki laittaa tavallisia pihvejä grilliin ja keittää perunoita. Rita kuvaa ja kommentoi ” Komiaa!”
Mutta onhan se söpöä kun he ovat vaunulenkillä ja Rita kysyy Akilta ”Ooksä onnelline?”
Söpöä kalastella kehuja? Pikemminkin säälittävää.
Tekee muutakin, et vaan ole nähnyt kaikkia.
Luin juuri vanhan haastattelun ja julkisuudessa ovat niin kauan kun siitä hyötyvät. Heillä on firma ja mainostavat tätä terve keho..,,
Julkisuudesta on heille hyötyä.
Terve kehoa myyty yli 5000 ja hinta 20 euroa niin kyllä sitä rahaa tulee sekä Aki tuunaa vai rakentaako ihan noita moottoripyöriä.
Akin kädet on kyllä kultaa... tekee vaikka mitä.
He ovat yrittäjiä ja insta silloin heille työväline.
Itse heitä seuranneena niin media ynm tahot tekevät heistä juttua ig perusteella kun he päivittävät ja saavathan he elantonsakin julkisuudesta. Temppareista tutut ja Ritallakin on mm mestaruuksia jonkun verran. Nykypäivän uutisetki o pakko jostain repiä. Itse olen ainakin heidän puolestaan onnellinen kovan yrityksen kautta sai vihdoin ja viimein lapsen. Yleensä ne lapset jotka on toivottu pitkään tulee olemaan tosi hyvissä käsissä. Mut ne negatiiviset puheet/kommentit ovat hyvin pitkälti kateellisia kun toisilla menee hyvi ja kirjotetaan jonkun verta. Neuvo heille ketkä ei jaksa lukea ynm. Pistää kylmä viileesti uutisen/uutiset kii ei niitä ole pakko lukea/ kommentoida jos ei kiinnosta muuta kuin valittamalla negatiivista asennetta. Kertoo kyllä ihmisestä paljon kun jaksaa/viitsii alkaa mollata ihmisiä vaikka olisi kuinka julkisuudesta.
Akin kädentaidot mahtavat. Teki keittiön ja nyt tekee uima-allasta.
Lisäksi vielä kokkaa.
Tosi kaunis koti heillä, rempattu.
Putin aivan ihana.
Rita kyllä melko kehno kokki.
On kauhean positiivinen, kai se kova kunto kantaa pitkälle.
Vauva tosi tyytyväinen.
Sitä en ymmärrä että juttua tulee instaan ihan koko ajan.