Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumma fyysinen reaktio, mistä voi johtua?

Vierailija
29.06.2019 |

Mukava päivä kaupungilla ja lounas terassilla, eikä mitään vikaa missään.

Ruoan jälkeen alkoi äkisti särkeä päätä ja kuvottaa, perhe meni kauppaan ja minä jäin autoon nukkumaan, olin nukkunut puolen tunnin tirsat pää kenossa tietämättä mistään mitään. Ajettiin kotiin, samantien kaaduin sänkyyn ja nukuin taas, niinkuin puulla päähän lyötynä, kaksi tuntia.

Edelleen on äklö olo, ylävatsaa kivistää ja päätä särkee hitosti. Buranan otin vasta nyt kun havahduin, katsotaan jos se nyt tuota pääkipua helpottaisi.

Alkoholia en käytä, olen nukkunut ihan ok. Lounaalla söin kasvispihvin, vuohenjuustoa, bataattia ja coleslawta. Mulla IBS-oireilua, mutta ei näistä ruoka-aineista ennen. Joskus aiemminkin ollut tämän tyyppistä oloa, siis äkkiväsyä ja kehnoa vointia, mutta ei näin äkäisesti. Mistä ihmeestä tällainen voi johtua?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olisi tietysti mukava tietää, mitä söit ja kuinka paljon. Ja mitä joit. 

Vierailija
2/12 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokamyrkytys tulee siitä mitä olet syönyt pari pvä sitten. Mutta ennemmin joku muu kohtaus. Jos selkeästi huono olo, mene päivystykseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla mitattu verensokeriarvot?

Vierailija
4/12 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auringonpistos? Tai nestehukka?

Vierailija
5/12 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksessa olen maininnut mitä lounaalla söin, lisäksi join vettä. Lounas siis syötiin ravintolassa, ihan normaalikokoinen lista-annos ja siitä jäi n. puolet bataatista syömättä.

AP

Vierailija
6/12 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla mitattu verensokeriarvot?

Aika vasta, ovat ok. Vuosi sitten niitä tarkkailtiin raskauden takia tiiviimmin, silloinkaan ei mitään ongelmaa.

AP

Vierailija
7/12 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Migreeniltä kuulostaa: päänsärky, oksetus, uneliaisuus.

Vierailija
8/12 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni ei tiedä, mutta naisilla sydänkohtaus voi oireilla noin. Ja hitaasti...

9/12 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole mitään spesifimpää oiretta eikä kohtaus toistu eikä epäormaali olo jatku, ajattelisin sen olleen jokin tilapäinen kemiallinen tasapainohäiriö (suolot-vesi).

Vierailija
10/12 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Migreenikohtaus. Migreeniä on olemassa tosi erityyppisinä kohtauksina, jopa kivuttomina.

Vierailija
11/12 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä! Mä vähän lueskelen noista mahdollisista syistä ja otan kyllä arkena sitten yhteyttä omaan terveyskeskukseen. Ettei tosiaan ole sydänvaivaa tms. Nyt ei olo enää ole niin paha, että lähtisin päivystykseen.

Kiitos seurasta ja avusta!

AP

Vierailija
12/12 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni ei tiedä, mutta naisilla sydänkohtaus voi oireilla noin. Ja hitaasti...

Jaa. Mun olisi siinä tapauksessa pitänyt saada jo sarja sydäreitä. Tee keski-ikäinen tantta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme