Miksi lähes kaikki 40+ miehet on niin vanhan näköisiä
Itse vajaa 40v nainen ja olen nuoremman näköinen ja kaikki yli 40v miehet on niin vanhan näköisiä että ei kyllä jaksa napata.
Kuitenkin moni yli50v mies on todella nuoren ja freesin näköinen.Mikä näitä 40+ miehiä vaivaa?!
Kommentit (11)
Nelikymppinen ei ole enää ihan nuori. Siinä ei ole haukkumista, vaan tosiasia. Miksi pitäisi yrittää olla nuori, jos ei ole.
Koska ihminen ei ei enää tuossa vaiheessa ole niin nuori ja yleensä jo siinä vaiheessa elämää ja itsetuntoa ettei enää ole niin vaarallista jos joku epätoivoinen sinkku heitä haukkuu.
Vierailija kirjoitti:
Nelikymppinen ei ole enää ihan nuori. Siinä ei ole haukkumista, vaan tosiasia. Miksi pitäisi yrittää olla nuori, jos ei ole.
Mitä nyt selität? Kyllähän viiskymppinen on vanhempi. Eikö?
Ai niin kerroitkin olevasi vajaa.
Minultakaan kysytty alkossa papereita ja olen 41. Tosin ei oo harakanvarpaita otsauurteita eikä vihaisen akan ryppyjä silmien välissä - mie hymyilen ! Nasaalit puuttuu eikö luometvyelä peitä iristä;)
Tuo ikäväli 40-50 on aika vaikea ja stressaava sekä miehille että naisille. Viimeiset ruuhkavuodet ja tuossa iässä tapahtuu paljon muutoksia esimerkiksi aineenvaihdunnassa ja ne asiat pitää vain selvitellä omassa päässään ja tehdä elämänmuutoksia. Moni pääsee sitten taas uuteen vauhtiin viiteenkymppiin mennessä kun ymmärtää itseään ja lähipiiriään paremmin ja hyväksyy sen että tässä vanhetaan. Muutenkin viisikymppisellä jo talous- ja perheasiat alkavat helpottaa ja parisuhdekin palautuu usein nautittavalle tasolle. Yli nelikymppisillä parisuhde tuntuu usein olevan huonoimmillaan koska ikääntyminen tapahtuu vähän eri tahtia ja viiteenkymppiin mennessä molemmat ovat jo sitten huomanneet ikääntyvänsä. Siellä nelikymppisenä ja vähän päälle voi olla tilanne että toiselle on jo tullut ikääntymisen merkkejä ja toisella ei vielä mitään. Terv. Nainen 52 v + Mies 52 v.
Ei taas tätä nelikymppisten haukkumista.
Ihan sekopäistä.