Velan perintä
Täällä kun tiedetään kaikesta kaikki: menin lainaamaan 1500 euroa nykyisin entiselle ystävälleni eikä hänellä ole aikomustakaan maksaa rahoja takaisin. Tyhmä olin, tiedän, sitä ei tarvitse sanoa.
Onko munulla mitään keinoa periä velkaa tai edes tehdä hänen elämästään hankalampaa? Oikeusteitse kulut jäisi minulle naksettavsksi eikä hän silti minulle maksaisi, on kuulemma ulosotossa jo tarpeeksi muutenkin, tämä ei siinä paljoa paina.
Olen erittäin vihainen ihmiselle, joka valehteli kaikesta ja hän pääsee kuin koira veräjästä :/
Mitä voisi olla tehtävissä?
Kommentit (11)
Eipä noita oikein muulla saa kuin tarpeeksi kovalla väkívállan uhalla. Tietysti voit pölliä siltä pantiksi jotain arvokasta ja ilmoittaa, että velat on maksettava tiettyyn päivämäärää'n mennessä tai sitten menee pöllitty tavara kaupaksi.
Tavallaan iso raha, mutta pieni, että kukaan liivihemmo lähtisi perimään tms. Tapa se!
Ajatuksella liivijengistä olen kyllä herkutellut mutta taitaa jäödä ajatuksen asteelle kuitenkin. Mutta tiettyä tyydytystä saan kyllä ajatuksesta, kun tämä ”sankari” laitetaan ruotuun
Ap
No jos velkakirja on, niin ulosottohaaste vetämään. Ei siinä oikein muuta voi tehdä.
Ei kukaan liivipelle lähde perimään noin pientä velkaa. Hyöty/laatusuhde niin pieni, että ei todellakaan kannata. Joku narkkari ehkä voisi lähteä perimään pirin toivossa tai joku säälittävä pelle, jos annat pil.ua!
K-Rauta:
Paketti nippusiteitä 2€
Vasara 8€
Ilmastointiteippi 5€
Profit = 1485€
Jos on todisteet siitä, että olet antanut rahaa niin minä laittaisin perittäväksi. Hän pysyisi sitten luottotiedottomana pidempään.
Taitaa olla sama maksamattomuuden meininki joka suuntaan ja ilmeisesti kymmeniätuhansia ulosotossa joten tuskin koskaan saa itseään kuiville. Peruspummi, joka ilmeisesti nytkin elää puolisonsa rahoilla. Todennäköisesti myös pahasti mielenterveysongelmainen, joka luulee elävänsä hyvää elämää rehellisesti.
Itse tarvitsisin tuon rahan mutta kai se pitää ottaa nyt vsin oppirahana ja hintana siitä, että sain tämän ihmisen lopullisesti pois elämästäni
1500e takia ei kannata tehdä mitään, sehän on vain parin viikon palkka, itse olen lainannut noin 30.000 euroa ja koska ko saaja on konkurssissa ja luottotiedot ovat menneet, ei ole mitään mahdollisuuksia saada takas....
Se on vain rahaa, olen mennyt eteenpäin ja tienannut tuon 30.000 jo moneen kertaan sen jälkeen,...
No eipä tossa oo muuta vaihtoehtoa sitten kuin niellä oma moka tai palkata liivijengi velanperintään