Suosittele Ankeaa ja köyhää lomakohdetta!
Varsinkin ankea ja rapistunut rantakaupunki kiinnostaa!
Kommentit (18)
Lohja. Ei taatusti ole mitään tekemistä.
Kirjoituskurssi jossa opit ettei ankea-sanaa kirjoiteta isolla.
Varsinkaan virkkeen keskellä.
Kokeile Egyptin ennen niin suosittuja, mutta nyt täysin autioituneita Hurghada ja Sharm el Sheikh. Kuulemma varsinaisia kummityskaupunkeja autioine ränsistyneine hotelleineen. Haihyökkäyksiä odotettavissa rannassa, eiköhän kalastajat laske nyt kaikki kalajätteet rannan edustalle.
Vierailija kirjoitti:
Kokeile Egyptin ennen niin suosittuja, mutta nyt täysin autioituneita Hurghada ja Sharm el Sheikh. Kuulemma varsinaisia kummityskaupunkeja autioine ränsistyneine hotelleineen. Haihyökkäyksiä odotettavissa rannassa, eiköhän kalastajat laske nyt kaikki kalajätteet rannan edustalle.
Hurghada oli kummituskaupunki jo silloin, kun siellä oli runsaahkosti turistejakin. Niillä rannoilla on kieltämättä ollut haihyökkäyksiäkin. Muutenkin sysip*ska mesta. Kuumaa (40+ varjossa) ja ankeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hurghada oli kummituskaupunki jo silloin, kun siellä oli runsaahkosti turistejakin. Niillä rannoilla on kieltämättä ollut haihyökkäyksiäkin. Muutenkin sysip*ska mesta. Kuumaa (40+ varjossa) ja ankeaa.
Lisään vielä, että siellä on ollut joitain islamistiryhmien turisteihin kohdistuneita hyökkäyksiäkin. Siellähän ei päässyt edes joskus 2011 pidemmille matkatoimiston bussiretkillekään ilman jotain paikallista opasta. Liikenne oli sillä yhdellä rantaraitilla rajua ja mua ahdistelivat paikalliset miehet ja teinipojat, vaikka pukeuduin peittävästi ja olin hyvin asiallisesti. Riitti vain se, kun olin yksinäinen naismatkustaja. Uskoisin, että matkan sinne voisi silti saada edullisestikin. Joten siinä mahis seikkailuhenkiselle turistille!
Virossa Pirita Spa, pyydä remontoimaton huone, on kuin aikamatkan tekisi 70-luvun lopun neuvostoliittoon!
Berliini on ankea ja kyllä rapistunut
Voit tulla minun luokseni. Täällä on taatusti köyhää ja ankeaa. Meri on kyllä lähellä.
mene kattelemaan atlantiksen raunioita, hotellit ilmeisesti ovat aika karuja
Missä? Katso "eye of sahara".
Helsinki