Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En nainen enää nykypäivänä halua tai tarvitse miestä, joka

Vierailija
29.06.2019 |

on tukena ja turvana, määrätietoinen, hellii ja hemmottelee.

Naiset kykenevät huolehtimaan itse itsestään, haluavat olla vahvoja ja pärjätä. Miehiä ei tarvita enää mihinkään muuhun kuin lapsentekoon eikä aina edes siihen.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen tarvitsee miehen kumppaniksi, voidakseen yhtä lailla hemmotella tätä ja olla hänelle tukena ja turvana.

Minäkään en tarvitse elättäjää, hemmottelijaa, tukea ja turvaajaa (asumme Suomessa!) vaan tasavertaisen kumppanin jonka kanssa jaetaan ilot ja surut sekä tuetaan toisiamme tarvittaessa. Hemmotellaan toisiamme toki, mutta arjen pyörteessä siihen riittää usein toiselle lahjaksi annettu hierontalahjakortti tai kotiin tilattu toisen lampparinoutoruoka. Turvaaminen on ennemminkin sitä, että toinen ottaa ohjat kun toinen väsyy.

Ap:n kaltainen mies kuulostaa siltä, että perinteinen luolamiehuus on jäänyt päälle. Nykynainen kaipaa ihan muuta kuin kodinturvaajaa ja kukkien tuojaa.

Vierailija
2/3 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmotteleminen ja siittäminen ovat ap:n mielestä ainoat ihmissuhteen vaihtoehdot?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on mies joka hemmottelee minua ja on tukena ja turvana. Minä olen sitä sitten vastaavasti hänelle. Tulen kuitenkin oikein erinomaisesti toimeen omilla aivoillani ja rahoillani samoin kuin mieheni. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän