Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lifestyle blogia aloitan, mitä lukisitte

Minämyös
29.06.2019 |

Heippa, alan väsäämään lifestyleblogia, asun kaupungissa ja haaveilen maalle muutosta, vanhat esineet, asiat, talot yms kiinnostaa ja kasvimaa ja puutarha, kirppistely. Mitä uudenlaista haluaisitte tällä saralla ja mikä ois spesiialijuttu mikä kiinnostais? Anniina Jalkanen on lähtenyt isolla vaihteella tekemään, mut mitä mä tuntematon voisin tuoda lukijoille? Myös ig:ssä julkaisisin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon tunnelmallisia kuvia ja inspiroivia ruokaohjeita. Tykkäisin lukea mm. jouluvalmisteluistasi, koristelusta, tunnelmasta. Ei mitään päivän asu juttuja, paitsi jos olet tehnyt jonkun huippu kirppis löydön tai koko asu on second handia. Haluaisin lukea mitä kotipaikkakunnallasi voitehdä, esim kivoja piknikkuvia vaikka puistosta tai kahviloista, näin voisin itse käydä ohikulkiessani matkalla niissä paikoissa

Vierailija
2/5 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syistä muuttoon, remonttien yms. Hinnoista, kuvia ennen ja jälkeen, toimenpiteistä joita asia vaatii, perheen ja sukulaisten suhtautumisesta.

Mitä enemmän antaa itsestään, sen parempi. Liikaa kaupallisuutta, niin kaikki kyllästyvät

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on yhteistyöpostaus, katson ensin lopusta onko arvonta. Jos ei ole, jää kyllä lukematta.

Vierailija
4/5 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin jotta rahan perässä jolkotat?

Vierailija
5/5 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin jotta rahan perässä jolkotat?

Oon jo töissä.