Ajattelin kirjoittaa puolisostani kirjan? Samalla myös perhe-elämästämme
Kiinnostaisiko teitä lukea mielenterveyspotilaan toilailuista ja aivoituksista sen jälkeen kun lääkärit on vuosien kuluessa vähentäneet lääkkkeet minimiin niin että näillä läkkeillä tuskin on mitään lääkinnällistä vaikutusta.
Kirjan päähenkilö sairastaa paranoidista skitsofreniaa.
Kommentit (27)
Mitä päähenkilö itse sanoo siitä, että hänestä tulisi kirjan päähenkilö?
Vierailija kirjoitti:
Hän tuskin ymmärtää sanoa yhtään mitään. Ei ymmärrä kieltäytyä.
Jos totta puhutaan niin eilen sanoin hänelle että "sinusta pitäisi kirjoittaa kirja", ei laittanut hanttiin.
ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos totta puhutaan niin eilen sanoin hänelle että "sinusta pitäisi kirjoittaa kirja", ei laittanut hanttiin.
ap.
No sitten ei kuulosta hyvältä idealta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap.
Siis miten niin ei kuulosta. Hän antoi luvan kirjoittaa. Hän kulkee täysin oikeustoimikelpoisen statuksella.
Enhän minä ole se idiootti psykiatri joka hänen lääkitystään on on vähentänyt ja vähentänyt.
Tämä idiootti psykiatri taitaa päivystää Seinäjoella.
AP.
Ei taida oikein riittää taidot kirjan kirjoittamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap.
Siis miten niin ei kuulosta. Hän antoi luvan kirjoittaa. Hän kulkee täysin oikeustoimikelpoisen statuksella.
Enhän minä ole se idiootti psykiatri joka hänen lääkitystään on on vähentänyt ja vähentänyt.
AP.
"Hän tuskin ymmärtää sanoa yhtään mitään" En siis lukisi tietentahtoen tuollaisista lähtökohdista kirjoitettua kirjaa. Vaikka se olisi hyvin kirjoitettukin.
Ei kuulosta nyt kyllä kovin hyvältä idealta. Ehkä ilmoitus Valviraa potilasturvallisuuden vaarantumisesta olisi enemmän paikallaan.
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia joutuisinkin kopsaamaan rakenteen jo aiemmin kirjoitetuista kirjoista. Siihen sitten oma tarina sisään.
Miksi keksiä pyörää uudestaan.
ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap.
AP.
"Hän tuskin ymmärtää sanoa yhtään mitään" En siis lukisi tietentahtoen tuollaisista lähtökohdista kirjoitettua kirjaa. Vaikka se olisi hyvin kirjoitettukin.
Tuohan oli vain minun arvio ja heitto. Luotatko enemmän minun sanaani vai koulutetun lääkärin?
ap.
Kirjan pitää olla hyvin kirjoitettu, että kiinnostaisi. Kuvitelma siitä, että kopio rakenteen ja ymppää oman tarinan sen sisälle ei oikein vakuuta... saati riitä, kun se sanataiteen taso pitäisi myös puhutella, eli se miten sanotaan, ei pelkästään mitä.
Muutenhan lähipiiristä voi ottaa vaikutteita, inspiraatiota ja esikuvia, hyvä kirjailija osaa muuttaa niitä tarpeeksi.
Haluat siis kostaa puolisollesi sen, että hänellä on p*ska lääkäri. Aika alhaista; tuskin kumppanisikaan tuosta nauttii. Kirjoita ennemmin kirja, jossa päähenkilönä on ivamukaelma tuosta psykiatrista.
Vierailija kirjoitti:
Nyt menee jo aika omituiseksi.
Sekö on omituista että koulutettu psykiatri puolen tunnin tapaamissa tekee johtopäätöksiä että lääkitystä voidaan vähentää ja vähentää. Sanoa potilaalle että olet syönyt näitä lääkkeitä ihan turhaan?
Varmaan se tapaaminen menee lääkärin kannalta rattoisasti kun myötäilee potilasta. Harmithan jää muille.
ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia joutuisinkin kopsaamaan rakenteen jo aiemmin kirjoitetuista kirjoista. Siihen sitten oma tarina sisään.
Miksi keksiä pyörää uudestaan.
ap.
Kopioitko myös välimerkit?
Vierailija kirjoitti:
Haluat siis kostaa puolisollesi sen, että hänellä on p*ska lääkäri. Aika alhaista; tuskin kumppanisikaan tuosta nauttii. Kirjoita ennemmin kirja, jossa päähenkilönä on ivamukaelma tuosta psykiatrista.
Puolisoni on niin sairas että hänelle on ihan mahdotonta kostaa yhtään mitään. Ihan sama kuin joku kostaisi pöydälle tai puulle tai mille tahansa elottomalle. Terveelle voi kostaa ei psyykkisesti sairaalle.
ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolisoni on niin sairas että hänelle on ihan mahdotonta kostaa yhtään mitään. Ihan sama kuin joku kostaisi pöydälle tai puulle tai mille tahansa elottomalle. Terveelle voi kostaa ei psyykkisesti sairaalle.
ap.
Puolisosi sinusta kirjoittama kirja olisi mielenkiintoisempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt menee jo aika omituiseksi.
Sekö on omituista että koulutettu psykiatri puolen tunnin tapaamissa tekee johtopäätöksiä että lääkitystä voidaan vähentää ja vähentää. Sanoa potilaalle että olet syönyt näitä lääkkeitä ihan turhaan?
Varmaan se tapaaminen menee lääkärin kannalta rattoisasti kun myötäilee potilasta. Harmithan jää muille.
ap.
Koko ajatuksesi kirjan kirjoittamisesta sairaasta puolisosta, perheestäsi ja vielä idiootista psykiatrista kuulostaa omituiselta ja laittaa miettimään, että ehkä sinullekin olisi joku käypä hoito.
Onks sun puoliso sairastunut sun takia, vaikutat jotenkin psykolta.
Kirjoita ihmeessä. Janoan sivistystä.