Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"MITÄ?! Rinteen hallitus alkoi TUKEA täydelliseksi fiaskoksi todettua MERITAKSIMALLIA. Eurooppaan pyrkivät laittomat siirtolaiset HAETAAN Libyan rannikolta valtioiden tai valtioiden rahoittamien ”hyväntekeväisyys”-järjestöjen toimesta. EI NÄIN!"

Vierailija
29.06.2019 |

Kopioitu: https://twitter.com/VilleTavio/status/1144580490105634817

Mitä mieltä olette tästä?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää ei tarvitse tarpoa koko euroopan halki turvallisten maiden läpi Suomeen turvaan kun Rinne järjestää hiilidioksidipäästöistä välittämättä ilmaiset lennot turvallistenmaiden yli Suomeen. Kyllä nyt kelpaa hakea turha paikkaa.

Vierailija
2/31 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmasto kiittää kun lämpimien maiden asukkaat muuttavat sähkölämmitettyyn pohjolaan. Onneksi sädekehä kiiltää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa olla uusi pohja tavoitettu, mitään hullumpaa ei voisi kukaan edes keksiä.

Vierailija
4/31 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole kyllä Suomen kansan tahto.

Vierailija
5/31 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko tämä nyt jotenkin yllätyksenä jollekin?

Vierailija
6/31 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaisi olla aika vaihtaa suoraan demokratiaan. Siitä ei ole ikinä seurannut mitään hyvää että isoja päätöksiä tehdään vasten kansan enemmistön tahtoa.

Vierailija
7/31 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiskauppa se on mikä kannattaa. 

Vierailija
8/31 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hallitus toimii vain ja ainoastaan omien halujensa ja "hyvesignaloinnin" mukaisesti. Orange man bad -agendalla mennään ja tehdään kaikkemme avoimien rajojen eteen, eikä käytännössä ole maata jos sillä ei ole rajoja, ja sitä tämä hallitus haluaa!

Vierailija
9/31 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan monta r*iskausta saadaan kaupan päälle?

Vierailija
10/31 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitais antaa 8 persua vaihdossa. Kannatan!

Vierailija
11/31 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta nämä politikot eivät välitä siitä, kun he itse asuvat aidatulla alueella hyvän vartioinnin takana. No problem! Kansalaiset kyllä kärsii, mutta ei väliä kunhan saadaan "näpäytettyä" Trumpia!

Vierailija
12/31 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orpo sopi aikoinaan EU-maiden välisestä taakanjaosta Brysselissä.

Vierailija
13/31 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta nämä politikot eivät välitä siitä, kun he itse asuvat aidatulla alueella hyvän vartioinnin takana. No problem! Kansalaiset kyllä kärsii, mutta ei väliä kunhan saadaan "näpäytettyä" Trumpia!

En minä ainakaan kanalaisena kärsi yhtään.

Vierailija
14/31 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla se vaan on piikki auki. On eri kummaa varsinkin kun suoraan voitaneen sanoa, etteivät ole suojelun tarpessa vaan paremman elintason jolloin eivät edes kuulu turva paikka prosessin piiriin.

Vierailija
15/31 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan hallitus nähnyt näitä ihmisiä livenä? Ovat huuli pyöreällä ihan perushommista. Jopa valmiiksi täytetyn kelagoldin vilauttaminen tuottaa vaikeuksia kassalla. Me takanatulijat saamme odottaa, kun yksinkertaiset asiat vaan kestää ja kestää. Lumitöistä ja talon lämmityksestä vielä puhumattakaan.

Raha varmasti helpottaa muukalaisuuden ja erilaisuuden tunteita, mutta kyllä itellä olis omanarvontunto ja itsetunto aika nollissa, jos olisin noiden asemassa.

Vierailija
16/31 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten jos laiton maamu tekee jotain pahaa sinulle tai perheellesi tai ystävillesi, katsos kun se on nyt todennäköisempää tämän myötä, niin katsotaan muutatko mieltäsi ettetkö kärsi.

Vierailija
17/31 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitais antaa 8 persua vaihdossa. Kannatan!

Tai 1-10 000 punavihreää tai 11 isisnaista. Saisivat itse valita.

Vierailija
18/31 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiminta lisää ihmissalakuljetusta. Eurooppaan pääsee nyt sitten meritse laivalla, pitää vain ensin tulla pelastetuksi. Järjetöntä touhua Ohisalolta. Kallista, epäinhimillistä, epätasa-arvoista. Esim. miten voidaan tarkista näiden ihmisten pakolaisstatus, henkilöllisyys ym. motiivit. Lähtömaihin jäävät todelliset avuntarpeessa olevat.

Vierailija
19/31 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi ottaa leiriltä joitakin kuin kuten 2015 järjestää 35000 maahan ilman kontrollia. Laiton siirtolaisuus pyörittää muuten maailmantaloutta. USA ei toimisi ilman niitä. Trump ja kumppaninsa olisivat kusessa ilman siivoajiaan ja puutarhureitaan. Ihmiskauppa pyörii myös Suomessa, ks HS tänään.

Vierailija
20/31 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päätön kana?