Jääkö pridestä paskan maku suuhun?
Kommentit (15)
Minua hävettäisi jos sukulaiset näkisivät minut televisiossa marssimassa. Pitäisivät varmasti hom9na. Sitten pitäisi jälkeen päin ihan hom9na selitellä että kannattamassa vain olin, eivätkä uskoisi kuitenkaan.
Alkaa olemaan niin mitta täynnä tätä luonnonvastaisuuden ihannointia. Kaikkea pitää suvaita, paitsi että jos olet erimieltä, niin sinua ei suvaitakaan. Suvaitsevaiset ovat eniten suvaitsemattomia. Varsinkin suomalainen heteromies on pelkkä p***akasa joka kelpaa enintää lompakoksi tai sitten kun ei saada itse naulaa seinään. Toinen oli ääni kellossa isoisän aikaan kun maata piti puolustaa......
Mikä tolla on tarkoitus, ennakkoluulot karisee? Hyväksyntä saaa kannustusta ja ymmärrystä?
Kriittinen pitää aina ollla niin että mielipiteiden sijaaan syntyy aito ymmärrys.
kaappihomoja ahistaa koko pride hömpötys.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tolla on tarkoitus, ennakkoluulot karisee? Hyväksyntä saaa kannustusta ja ymmärrystä?
Tarkoitus on mitä ilmeisimmin se, että osoitetaan todeksi ne kaikista naurettavimmat ja yliampuvimmat seksuaalivähemmistöihin liitetyt stereotypiat.
Vierailija kirjoitti:
Minua hävettäisi jos sukulaiset näkisivät minut televisiossa marssimassa. Pitäisivät varmasti hom9na. Sitten pitäisi jälkeen päin ihan hom9na selitellä että kannattamassa vain olin, eivätkä uskoisi kuitenkaan.
Miksi ihmeessä sitä pitäisi kenellekään selitellä?
Palstapersulla tulee ainakin näemmä perse kipeäksi pridesta.
Jos ATM on harrastettu, silloin voi jäädä
Vierailija kirjoitti:
Homokaasusssta vai?
Tähtipölystä.
Tuen homojen oikeuksia ja kaikkea asiaan liittyvää, mutta en oikein ymmärrä nykyistä sukupuoli- ja identiteettivouhotusta. Tuntuu, että tavalliset homot ja lesbot (etenkin lesbot) jäävät nykyään Pridessä vähemmälle huomiolle, kun muunsukupuolisuus- ynnä muut lumihiutaleaktivistit ovat kaapanneet Priden.
Vastikään luin heteropariskunnasta, jonka molemmat osapuolet tulivat kaapista ulos muunsukupuolisina. Nyt ovat sitten nyreissään, kun muut ihmiset pitävät heitä edelleen heteroparina. Tuntuu, että nykypäivänä jokainen haluaa olla queer - vaikka olisi hetero!
Ainakin siitä jää perseenhaju kadulle.