Mistä näkee onko kännykästä lähetetty kuvia?
Tuttava pääsi käsiksi kännykkääni, ja otti kaksi shottia arkaluonteisista keskusteluistani ilmeisesti tarkoituksenaan lähettää ne itselleen.
Sain hänet kiinni puhelimeni kimpusta.
Mistä näen, ehtikö hän lähettää ne omaan liittymäänsä?
Kun katson albumista kuvan tiedot, siinä näkyy vain ottopäivämäärä ja tallennuspaikka.
Kommentit (13)
Siis miten se sun tuttavasi oli ylipäätään päässyt sun puhelimeen "sisään"? Olit antanut, että joo, katso nuo uutiset tuosta, käyn sillä aikaa vessassa, vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Katso läpi kaikki sovellukset mistä voi viestejä lähetellä,
Omasta kännykästäni vai? Miten?
Olen aivan kauhuissani... hän on kova juorukello mieheksi ja otti 2 shottia aika pahoista jutuista.
Vierailija kirjoitti:
Siis miten se sun tuttavasi oli ylipäätään päässyt sun puhelimeen "sisään"? Olit antanut, että joo, katso nuo uutiset tuosta, käyn sillä aikaa vessassa, vai mitä?
Kävin kylppärissä, hän oli silläaikaa ottanut kännykkäni ja mennyt tonkimaan kaikki wa-viestini läpi. :'(
Minulla ei ole mitään lukitusta tms. koska kaikki muut kaverini ovat luotettavia.
Katsot lähetetyt viestit itseltäsi hänelle kaikissa viestisovelluksissa. Hän on tosin voinut lähettää ne itselleen ja poistaa lähetetyt viestit, jolloin et niitä enää näe.
Kannattaa jatkossa pitää puhelimessa lukitus.
Tai ei sittenkään niin kovin luotettavia.
Ota yhteyttä tuohon mieheen ja sano, että teet rikosilmoituksen mikäli kuvat lähtevät kiertämään. Yksityiselämää loukkaava tiedon levittäminen on Suomen rikoslaissa rangaistavaksi säädetty teko, josta voi seurata sakkoa tai enintään kaksi vuotta vankeutta.
En tiedä miten näen onko puhelimestani lähetetty kuvia ja mihin numeroon!
Kertokaa nyt idiootille, miten selvitän sen!
Se kännykän salakatselija istuu edelleen minun kodissani parvekkeella kahvilla. Heti kun toinen kaverini on lähtenyt, pyydän häntä poistamaan ne shotit, jos hän lähetti itselleen.
Pyysitkö kaveriasi näyttämään oman puhelimensa? Jos kerkesi jo lähettää, on tietysti saattanut jo siirtää johonkin.. Mutta joka tapauksessa, tiedot sun puhelimessa on olemassa, menet vaan johonkin asiantuntijalle käymään, he kyllä osaa kaivaa :)
epätoivo iski kirjoitti:
En tiedä miten näen onko puhelimestani lähetetty kuvia ja mihin numeroon!
Kertokaa nyt idiootille, miten selvitän sen!
Se kännykän salakatselija istuu edelleen minun kodissani parvekkeella kahvilla. Heti kun toinen kaverini on lähtenyt, pyydän häntä poistamaan ne shotit, jos hän lähetti itselleen.
Pyydät sitä nyt näyttämään puhelimensa, myös käyttämänsä pilvipalvelun. Sanot että teet rikosilmoituksen, voit myös tehdä sen jos epäilet hänen varastaneen sinun yksityisiä kuvia sinun henkilökohtaisesta puhelimesta.
Siis sä et osaa avata vaikka whatsappia ja avata sun ja tän tyypin välistä keskustelua? Siinähän ne viestit näkyy mitä on puolin ja toisin lähetetty.
Miten sä voit keskustella kenenkään kanssa viestein, jos et osaa mennä viestisovellukseen?
Vierailija kirjoitti:
Siis sä et osaa avata vaikka whatsappia ja avata sun ja tän tyypin välistä keskustelua? Siinähän ne viestit näkyy mitä on puolin ja toisin lähetetty.
Miten sä voit keskustella kenenkään kanssa viestein, jos et osaa mennä viestisovellukseen?
Asia selvisi:
hän näytti kaikki wa-viestinsä ja kuva-albuminsa,
oli kuulemma uteliaisuuttaan avannut watsappini, koska on ihastunut minuun. Shotit hän näppäsi paniikissa, kun tulin yhtäkkiä kylppäristä ulos... hmm.
Hän pyysi kovasti anteeksi.
Joka tapauksessa hän haki minut juuri äsken treffeille ja taitaa olla uusi kesäkollini, ellei peräti uusi poikakaveri.
epätoivo iski kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asia selvisi:
hän näytti kaikki wa-viestinsä ja kuva-albuminsa,
oli kuulemma uteliaisuuttaan avannut watsappini, koska on ihastunut minuun. Shotit hän näppäsi paniikissa, kun tulin yhtäkkiä kylppäristä ulos... hmm.
Hän pyysi kovasti anteeksi.Joka tapauksessa hän haki minut juuri äsken treffeille ja taitaa olla uusi kesäkollini, ellei peräti uusi poikakaveri.
Että sellanen provo taas.
Olen aivan kauhuissani, keskustelut ovat wa-viesteistä ja erittäin intiimejä...
Pelkään useammankin ihmisen maineen puolesta, hävettää ja itkettää, vaikka yleensä olen kivikasvo.
Noin röyhkeitä ja uteliaita ihmisiä ei käy yleensä minulla kylässä.