Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka et pidä muihin ihmisiin juurikaan yhteyttä

Vierailija
29.06.2019 |

Tajuatko tai ajatteletko, että heille tulee sinusta kuitenkin vain paha olo, niin että säästät heitä jo valmikksi? Hyvä.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on eräs tuttava, joka ottaa yhteyttä, vaikka en itse ota häneen ENÄÄ, koska mulle tulee hänen seurastaan vain paha olla. En tajua, miksi kuvittelee, että kannattaa pitää yhteyttä, jos ei saa oikein vastakaikua.

Vierailija
2/19 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että he saavat minussa aikaan niin pahan olon, etten viitsi sen vuoksi pitää yhteyttä keneenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Winwin tilanne.

Vierailija
4/19 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten minulla oli kerran yksi tuttava, joka häpeilemättömästi ja alentavasti "hämmästeli", kun eräs hänen kaverinsa ei koskaan ehtinyt tavata häntä. Olimme samalla luokalla, niin että tiesin sen toisen tytön myös, vaikkemme olleetkaan kavereita. Harmittaa, kun en silloin tajunnut sanoa, että mitä sä siinä asiaa oikein ihmettelet, mä luulisin, ettei Maija ota sinuun yhteyttä sen takia, että Maijalle tulee sinusta vain paha olo. Nimittäin sen tasoisia olivat kyseisen prinsessan puheet tästä Maijasta, että tiesin jo silloin itse, että tämä on se syy, mutta en vain saanut oikeutusta edes ajatella niin. Jos olisin tajunnut, että on aivan oikeutettua ajatella niin, olisin sanonut sen ja katsonut, mikä on sen toisen pahasuun ilme :D

Vierailija
5/19 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen, että he saavat minussa aikaan niin pahan olon, etten viitsi sen vuoksi pitää yhteyttä keneenkään.

Mä en tajunnut, että se on näin päin, koska mulle oli aina opetettu, että kaikista rypyistä ihmissuhteissa on vastuussa itse.

Ap

Vierailija
6/19 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele.

Vierailija
7/19 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on kiusaaja.

Vierailija
8/19 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Winwin tilanne.

Ei ole aina. Joskus asioita voisi ehkä korjata ja voi olla, että toisille ei tule minusta paha olo. Olen joku, jolle oli vain opetettu niin. Toki jos se on oikeasti niin, niin senhän pitää muuttua, joka toisille pahaa oloa aiheuttaa.

Ap

Vierailija
9/19 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on kiusaaja.

Kiusaan vain sellaisia, jotka aiheuttavat toisille pahaa oloa, eivätkä kanna siitä vastuutaan ja ole pahoillaan ja halua parantaa toimintaansa.

Ap

Vierailija
10/19 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin oleminen tarkoittaa myös samalla sitä että on vapaa toisten aiheuttamista oloista ja palveluksista ja pärjää itsekin.

Vierailija
11/19 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on kiusaaja.

Kiusaan vain sellaisia, jotka aiheuttavat toisille pahaa oloa, eivätkä kanna siitä vastuutaan ja ole pahoillaan ja halua parantaa toimintaansa.

Ap

Sinä olet silti kiusaaja kiusaajan kiusaaminenkin on kiusaamista. Että älä yritä.

Vierailija
12/19 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksin oleminen tarkoittaa myös samalla sitä että on vapaa toisten aiheuttamista oloista ja palveluksista ja pärjää itsekin.

Tietenkin ihminen on silloin vapaa, mutta sitähän se ihmissuhdetaitojen osaaminen juurikin on, että osaa luoda ystävyyssuhteita, joissa on hyvä sitten olla, tietenkin. Ja tuo "pärjää itsekseen" on huvittava, ei nykyisin tarvitse viljellä itse omaa ruokaansa tai kaataa omia lämmityspuitaan, niin että eiköhän jokainen pärjää itse oli tilanne mikä tahansa :)

Ap

Vierailija
13/19 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on kiusaaja.

Ap

Sinä olet silti kiusaaja kiusaajan kiusaaminenkin on kiusaamista. Että älä yritä.

Okei, olen kousaajan kiusaaja ja ylpeä siitä. Moni vain alistuu.

Ap

Vierailija
14/19 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mistä ihmeen palveluksista? Ei mulla ainakaan ole ystäviä saadakseni heiltä palveluksia. Se on hyväksikäytttöä se. Mutta mulla onkin aina ollut rahaa ostaa tarvitsemaani palvelua.

Ap

Vierailija
15/19 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävät eivät ole palveluksia varten. Osa ihmisistä on niin ahneen itsekeskeisiä, että hankkii ystäviä saadakseen palveluksia. Ja sitten se toinen on muka jotenkin viallinen, jos ei palvele ystäväänsä. Viimeinen lause osoittaa, että palveltava se siinä ei ollut ystävä, vaan isäntä.

Ap

Vierailija
16/19 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävät eivät ole palveluksia varten. Osa ihmisistä on niin ahneen itsekeskeisiä, että hankkii ystäviä saadakseen palveluksia. Ja sitten se toinen on muka jotenkin viallinen, jos ei palvele ystäväänsä. Viimeinen lause osoittaa, että palveltava se siinä ei ollut ystävä, vaan isäntä.

Ap

Sellaisista ihmisistä juuri tulee paha olo, he ovat sitä ihmissuhteen sontaa ja p*skaa. Onneksi ei tartte olla heidänlaistensa kanssa misssään tekemisissä. Kadehtivat vain, kun voin ostaa palvelut rahalla. Ja olla niiden aitojen ystävieni seurassa, en heidän, hah!

Ap

Vierailija
17/19 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
18/19 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minulla ei ole paha olo noin paljon ja monesta asiasta. 

Vierailija
19/19 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on eräs tuttava, joka ottaa yhteyttä, vaikka en itse ota häneen ENÄÄ, koska mulle tulee hänen seurastaan vain paha olla. En tajua, miksi kuvittelee, että kannattaa pitää yhteyttä, jos ei saa oikein vastakaikua.

Mä ajattelin että ystävä on masentunut tjn kun alkoi yhtäkkiä olemaan tosi vaisu, olin huolissani ja ajattelin jatkaa yhteydenpitoa etten jätä häntä yksin. Tajusin vasta myöhemmin että vaihtoehto oli varmaan ettei hän vaan tykännyt musta enää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan