Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten aloittaa seksistä puhuminen pitkässä suhteessa?

M44
28.06.2019 |

Miten aloittaa seksistä puhuminen pitkässä suhteessa jos siitä ei ole koskaan puhuttu?
Olen mies ja haluaisin että edes yhden kerran nainen sanoisi ääneen mitä haluaa. Mutta kärsin siitä että olen itse hiljainen ja ujo. Haluaisin löytää tavan jolla voisin alkaa puhumaan siitäkin mitä itse haluan.

Meidän seksi sujuu hyvin, kun nainen osaa ottaa orgasmit. Nainen on mallia: Heti Valmis, eikä kaipaa mitään esilämmittelyjä. Naisella menee n.7minuuttia laukeamiseen. Itse laukean välillä samaan aikaan, mutta joskus jään ilman laukeamista kokonaan.

Minä kaipaan suhteen alkuaikoja jolloin oli vielä esileikit mukana ja seksi saattoi kestää parikin tuntia. Oli käsipeliä ja etenkin suuseksiä. Rakastan nuolla ja sormettaa naista vaikka tunnin putkeen. Nainen ei enää halua suuseksiä lainkaan ja sormetkin ollut kunnolla mukana varmaan vuosi-pari sitten. Hän ei kaipaa lainkaan pidempiä sessioita ja haluaa olla valmis mahdollisimman nopeasti. Olisin valmis tekemään ihan mitä tahansa nainen haluaisi. Ja vielä innokkaasti.

Onko hyviä ideoita aloituksista? Niin ettei keskustelu torppaa heti alkuunsa kun nainen sanoo: Olen ihan tyytyväinen näinkin. Miksi muuttaa jotain mikä mikä ei ole rikki?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykää molemmat erikseen sellaisella nettisivulla kuin mojoupgrade piste com. Se on pelkkä kyselykaavake, mutta kun olette täyttäneet sen saatte vastauksena omia mieltymyksiänne yhdistävät tulokset. Aika hauska sivu. Toivottavasti toimii edelleen. Käytin ensimmäisen kerran joskus 10v sitten. Se avaa asioita, joista ei uskalla tai kehtaa puhua.

Vierailija
2/7 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita hänelle kirje tai sähköposti. Tuossahan kerrot kivasti ja selkeästi toiveistasi. Sit pyydät että voisitte jutella. Joku rauhallinen hetki, ei kiire mihinkään, EI seksin yhteydessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitse ajankohta jolloin mikään ei keskeytä jutustelua. Oman kokemukseni mukaan sänky on paras paikka koska siellä voi jutella, nukkua tai.. niin ja lähteä menemään, mutta se on aikamoinen kannanotto. Pyydä puoliso sinne juttelemaan aiheesta aamulla tai illalla kumpi vaan tuntuu luontevammalta. Nimenomaan pyydä sinne, jos aloitat herättyä niin on pissahätä tms kuitenkin hetken päästä. Meillä myös keskustelut päättyy seksiin joten..  Jos omalle puolisolle ei pysty puhumana haluistaan niin kenelle? Itseä niskasta kiinni, kun alkuun pääsee niin sitten se sujuu.  Jos omasta halusta on hankala puhua niin aloita kysymällä; haluaisitko joskus kunnon esileikin? Millaisen? jne..

Vierailija
4/7 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N50+ kirjoitti:

Kirjoita hänelle kirje tai sähköposti. Tuossahan kerrot kivasti ja selkeästi toiveistasi. Sit pyydät että voisitte jutella. Joku rauhallinen hetki, ei kiire mihinkään, EI seksin yhteydessä.

Kiitos vinkistä. Tätä olen kyllä harkinnut. Kerran kirjoitin jo valmiin tekstin, mutta sitten en kehdannut lähettää ja deletoin sen. Nainen on kyllä pari kertaa lähettänyt pidemmän mailin missä käy läpi kaikki mikä arkielämässä mättää.

Vierailija
5/7 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M44 kirjoitti:

N50+ kirjoitti:

Kiitos vinkistä. Tätä olen kyllä harkinnut. Kerran kirjoitin jo valmiin tekstin, mutta sitten en kehdannut lähettää ja deletoin sen. Nainen on kyllä pari kertaa lähettänyt pidemmän mailin missä käy läpi kaikki mikä arkielämässä mättää.

Aikuisten tapa hoitaa asioita??? Meilataan mättää-listoja ja puutelistoja.. Missä se vuorovaikutus ja keskustelu on? Vastauksessa? Ei ihme että avioreoja on niin paljon ja muita vielä enemmän..

Vierailija
6/7 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käykää molemmat erikseen sellaisella nettisivulla kuin mojoupgrade piste com. Se on pelkkä kyselykaavake, mutta kun olette täyttäneet sen saatte vastauksena omia mieltymyksiänne yhdistävät tulokset. Aika hauska sivu. Toivottavasti toimii edelleen. Käytin ensimmäisen kerran joskus 10v sitten. Se avaa asioita, joista ei uskalla tai kehtaa puhua.

Heh.. sain joskus suostuteltua naiseni täyttämään tuon tai jonkun vastaavan, mutta kun linja on se, että viiteen kysymykseen sadasta vastauksena on "kyllä", niin eipä jäänyt juuri puhuttavaa, jäi loppujen lopuksi ainoastaan paha mieli. Oman kumppanin kanssa pimeässä peiton alla..

Vierailija
7/7 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikanaan piti toimittaa kyselykaavake neuvolaan missä kysytiin: puhutaanko teillä seksistä. 

Vaimo täytti hieman hymähdelleen, no ei eihän meillä puhuta. Olisi ollut tuhannet taalan paikka aloittaa keskustelu, mutta olin kai taas liian jäässä.