Meneekö Koiviston auto nyt konkurssiin, kun joutuu maksamaan laittomia tukia takaisin 54 miljoonaa euroa?
Helsingin paikallisliikenne joka tapauksessa lakkaa koska mistä yhtiö saisi yhtäkkiä muutamassa kuukaudessa moista rahamäärää?
Helsingin kaupunki töpeksinyt aikoinaan.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Ei mene. Koiviston autolla menee hyvin. Osti kaikki kilpailijat pois.
54 miljoonaa pitäisi löytyä rahaa muutamassa kuuukaudessa. Hyvä juttu jos saa rahat kasaan. Ei ole käynyt kuinkaan jos rahat löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Ei mene. Koiviston autolla menee hyvin. Osti kaikki kilpailijat pois.
Onnibus osti Koiviston.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mene. Koiviston autolla menee hyvin. Osti kaikki kilpailijat pois.
Onnibus osti Koiviston.
Taisi mennä toisinpäin.
Helsingin Bussiliikenne OY (Koiviston auto) hoitaa 41% Helsingin paikallisliikenteestä. Muut firmat tulee tilalle jos Koiviston auto menee konkurssiin.
Bussilippujen hinnat luultavasti nousee.
No ei mene. Tuo riitautetaan ja maksajat haetaan sieltä, jotka sylttytehtaalla olivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mene. Koiviston autolla menee hyvin. Osti kaikki kilpailijat pois.
Onnibus osti Koiviston.
Mikäs herneaivo se täällä piereskelee? Aika harvakseen pikkufirmat konsernitason yrityksiä ostelee.
Vierailija kirjoitti:
No ei mene. Tuo riitautetaan ja maksajat haetaan sieltä, jotka sylttytehtaalla olivat.
Perittävä ripeään tahtiin.
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000006157656.html
http://Perintä ripeään tahtiin Työ- ja elinkeinoministeriön kaupallinen neuvos Olli Hyvärinen sanoo, että EU:n valtiontukisäännöt velvoittavat ripeään takaisinperintään. – Peruslähtökohta on, että pitää ryhtyä toimenpiteisiin viipymättä ja laittaa täytäntöön tehokkaasti. Päätöksessä sanotaan, että kahden kuukauden kuluessa pitää ilmoittaa toimenpiteistä, joihin viranomainen on ryhtynyt. Neljän kuukauden kuluessa tuenperinnän pitäisi olla täytäntöönpantu, Hyvärinen kertoo.
Koiviston Auto vaan maksaa ja pulinat pois.
Niin joutui Jalasjärveläisetkin maksamaan kymmeniä miljoonia valtiontukea takaisin, että silleen.
Uusi omistaja maksaa vanhan saamat tuet takaisin?
Mikä logiikka tuossa taas piilee? Aiempi bussiyhtiöhän sai kilpailuetua ja sai myös taseen näyttämään komealta. Tämän joutui Koiviston auto maksamaan lisähintana.
Jos joku maksaa, niin aiemmin bussiyhtiönsä myynyt Helsingin kaupunki.
Olkaa hyvä Veronmaksajat.
Vierailija kirjoitti:
Uusi omistaja maksaa vanhan saamat tuet takaisin?
Mikä logiikka tuossa taas piilee? Aiempi bussiyhtiöhän sai kilpailuetua ja sai myös taseen näyttämään komealta. Tämän joutui Koiviston auto maksamaan lisähintana.
Jos joku maksaa, niin aiemmin bussiyhtiönsä myynyt Helsingin kaupunki.
Olkaa hyvä Veronmaksajat.
Kun Koiviston auto osti bussiyhtiön Helsingin kaupungilta niin tiesi jo silloin tästä tehdystä laittomasta tuesta saadusta valituksesta. Elikkä se vaikutti myyntihintaan ja jos ei vaikuttanut niin voi voi ammattitaidotonta ostajaa.
Uusi yritys on vastuussa ostamansa yrityksen aiemmista toimista. Mikään muu ei voisi olla mahdollistakaan. Johan sitä kaikki yritykset rötöstelisi vailla mitään vastuuta jos yrityksen myynnissä rötöstelyt unohdettaisiin.
Suomen pitäisi antaa Eu:n komission jäsenistä kansainvälinen etsimtäkuulutus. Näillä ei ole mitään oikeutta puuttua suvereenin valtion asioihin. Joko suomalaisille valkenee kuinka paljon valtaa on annettu pois?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusi omistaja maksaa vanhan saamat tuet takaisin?
Mikä logiikka tuossa taas piilee? Aiempi bussiyhtiöhän sai kilpailuetua ja sai myös taseen näyttämään komealta. Tämän joutui Koiviston auto maksamaan lisähintana.
Jos joku maksaa, niin aiemmin bussiyhtiönsä myynyt Helsingin kaupunki.
Olkaa hyvä Veronmaksajat.
Kun Koiviston auto osti bussiyhtiön Helsingin kaupungilta niin tiesi jo silloin tästä tehdystä laittomasta tuesta saadusta valituksesta. Elikkä se vaikutti myyntihintaan ja jos ei vaikuttanut niin voi voi ammattitaidotonta ostajaa.
Uusi yritys on vastuussa ostamansa yrityksen aiemmista toimista. Mikään muu ei voisi olla mahdollistakaan. Johan sitä kaikki yritykset rötöstelisi vailla mitään vastuuta jos yrityksen myynnissä rötöstelyt unohdettaisiin.
Linkkiä Koiviston auton tukitietämisiin. Muuten Baskipuhetta.
Vierailija kirjoitti:
Suomen pitäisi antaa Eu:n komission jäsenistä kansainvälinen etsimtäkuulutus. Näillä ei ole mitään oikeutta puuttua suvereenin valtion asioihin. Joko suomalaisille valkenee kuinka paljon valtaa on annettu pois?
On siis ihan ok että kaupunki tukee laittomasti omaa firmaansa ja voittaa näin liikennettä muilta yhtiöiltä jotka eivät vastaavaa tukea saa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusi omistaja maksaa vanhan saamat tuet takaisin?
Mikä logiikka tuossa taas piilee? Aiempi bussiyhtiöhän sai kilpailuetua ja sai myös taseen näyttämään komealta. Tämän joutui Koiviston auto maksamaan lisähintana.
Jos joku maksaa, niin aiemmin bussiyhtiönsä myynyt Helsingin kaupunki.
Olkaa hyvä Veronmaksajat.
Kun Koiviston auto osti bussiyhtiön Helsingin kaupungilta niin tiesi jo silloin tästä tehdystä laittomasta tuesta saadusta valituksesta. Elikkä se vaikutti myyntihintaan ja jos ei vaikuttanut niin voi voi ammattitaidotonta ostajaa.
Uusi yritys on vastuussa ostamansa yrityksen aiemmista toimista. Mikään muu ei voisi olla mahdollistakaan. Johan sitä kaikki yritykset rötöstelisi vailla mitään vastuuta jos yrityksen myynnissä rötöstelyt unohdettaisiin.
Linkkiä Koiviston auton tukitietämisiin. Muuten Baskipuhetta.
Etsi itse linkkkisi. Luuletko että täällä sinulle aletaan linkkejä etsiä?
Koiviston Auto osti Helbin vuonna 2015. Valitus Helbin saamasta laittomasta tuesta on tehty kauan ennen tätä kauppaa ja on ollut hyvin ostajan tiedossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusi omistaja maksaa vanhan saamat tuet takaisin?
Mikä logiikka tuossa taas piilee? Aiempi bussiyhtiöhän sai kilpailuetua ja sai myös taseen näyttämään komealta. Tämän joutui Koiviston auto maksamaan lisähintana.
Jos joku maksaa, niin aiemmin bussiyhtiönsä myynyt Helsingin kaupunki.
Olkaa hyvä Veronmaksajat.
Kun Koiviston auto osti bussiyhtiön Helsingin kaupungilta niin tiesi jo silloin tästä tehdystä laittomasta tuesta saadusta valituksesta. Elikkä se vaikutti myyntihintaan ja jos ei vaikuttanut niin voi voi ammattitaidotonta ostajaa.
Uusi yritys on vastuussa ostamansa yrityksen aiemmista toimista. Mikään muu ei voisi olla mahdollistakaan. Johan sitä kaikki yritykset rötöstelisi vailla mitään vastuuta jos yrityksen myynnissä rötöstelyt unohdettaisiin.
Linkkiä Koiviston auton tukitietämisiin. Muuten Baskipuhetta.
Etsi itse linkkkisi. Luuletko että täällä sinulle aletaan linkkejä etsiä?
Koiviston Auto osti Helbin vuonna 2015. Valitus Helbin saamasta laittomasta tuesta on tehty kauan ennen tätä kauppaa ja on ollut hyvin ostajan tiedossa.
Elikkä Koiviston auto on saanut ostohinnassa tuon 54 miljoonan alennuksen kauppahintaan ja nyt sitten maksaa tuon erotuksen lisää Helsingin kaupungille.
Tämän jälkeen lienee vielä odotettavissa asiasta valittaneen bussiyhtiön korvausvaaade laittoman tuen yhtiölle aiheuttamasta haitasta. En nyt muista mikä bussiyhtiö oli EU-valituksen tekijä(?)
Ei mene. Koiviston autolla menee hyvin. Osti kaikki kilpailijat pois.