Kahdesti (tai useammin) laukeava
Uusi mies tykkää jäädä seksin jälkeen mun sisään ja jatkaa työntöjä hiljalleen. Usein hän sitten kiihottuu niin paljon, että laukeaa pian uudestaan.
Mulle ihan uusi ja sairaan kiihottava kokemus, että mies pystyy noin nopeasti saamaan toisen kerran. Oon 25 ja mies 31.
Edellinen mies ei pystynyt jatkamaan millään. Sanoi, että se sattuu
Mies, mikä on enkkasi peräkkäisissä laukeamisissa? Pystyykö jotkut kolmeen tolla tavalla panemalla?
Sori, mitäs ne mulle kuuluu, mutta jotenkin sairaalla tavalla kiihottavaa ajatella miestä noin kiihkoissaan.
Kommentit (7)
Se toinen on merkittävästi huonompi. Ainakin minulla. Mieluummin odottelen muutaman tunnin ja sitten täysillä uudelleen.
Me nukuimmekin lusikassa koko yön niin että mies oli sisälläni koko ajan. En edes tiedä montako kertaa sain yön aikana, mutta noin tunnin välein miehelläni alkoi seisomaan ja hitaat työnnöt alkoivat. Luulen että hän ei saanut aina, mutta minä sain 😀 Oli ihanaa aikaa....valitettavasti tiemme ovat eronneet jo ajat sitten, mutta noita öitä kaipaan sillä nykyisin tuo ei ole enää mahdollista / onnistunut.
Kolme kertaa joskus. Yksi se yleisin.
Kun olin 18v laivalla, niin n.24v nainen pokasi mut hyttiinsä. Alettiin puuhaamaan mutta koska ei ollut kondomeja, niin nainen pyysi etten laukea sisään. Pantiin takaapäin ja vedin aina ulos ennen laukeamista ja laukesin naisen selän päälle. Jatkoin aina lauleamisen jälkeen panemista ja laukesin ainakin neljä kertaa putkeen :)
Nyt vanhempana riippuu täysin päivästä miten sujuu. Joskus lerpahtaa heti laukeamisen jälkeen ja joskus voisi helposti jatkaa suoraan toisen kierroksen. Harmi vain että nykyistä ei kiinnosta pidemmät sessiot :(
M44 kirjoitti:
Kun olin 18v laivalla, niin n.24v nainen pokasi mut hyttiinsä. Alettiin puuhaamaan mutta koska ei ollut kondomeja, niin nainen pyysi etten laukea sisään. Pantiin takaapäin ja vedin aina ulos ennen laukeamista ja laukesin naisen selän päälle. Jatkoin aina lauleamisen jälkeen panemista ja laukesin ainakin neljä kertaa putkeen :)
Nyt vanhempana riippuu täysin päivästä miten sujuu. Joskus lerpahtaa heti laukeamisen jälkeen ja joskus voisi helposti jatkaa suoraan toisen kierroksen. Harmi vain että nykyistä ei kiinnosta pidemmät sessiot :(
Eli laukesit naisen selän päälle ja työnsit sen mällisen lerssin takaisin naisen sisään ja toistit asian neljä kertaa? Eikö yhtäläisesti olisi voinu roiskia rojut torveen ihan suoraan...?
En tiedä mitään niin kiihottavaa kun se kun mies laukeaa ja jatkaa tulematta edes ulos...
Mulla on kanssa suht uusi suhde mun tyttöystävään ja olen huomannut ihan viime kertoina, että pystyn tuohon kahteen kertaan. Mikäs sen ihanampaa ja neito tuntuu nauttivan todella myös. Juju on (ainakin mulla), että ei saa enää työnnellä kovaa vaan pitää himmata tosi paljon orgasmin jälkeen ja sitten vähitellen kun tuntee, että jöpöttää taas kunnolla voi alkaa panna lujempaa. Suudelmat ja hyväilyt siihen väliin. Tekee niin mieli kun ajatteleekin.