Eikö oo näin: lihavilla isot tissit laihoilla pienet. Muuten on silikonit.
Kommentit (21)
Ei oo. Lihavallakin voi olla pienet ja laihalla oikeasti isot.
niin useasti myös ne ovat suuret jos on muutenkin pulska. Harvalla hoikalla tuo rasva keräntyy juuri vain rintoihin.
ennen raskauksia mittani olivat 167cm, 50kg, kuppiD70 eli olin laiha ja melko isorintainen
Raskauksien jälkeen painoa on 10kg enemmän, rinnat on vaivaiset a-kupit, pelkästään roikkuvaa nahkaa.
13: kummitätini, painaa pitkällle toistasataa kiloa ja pieni rintanen on.
Samoin tunnen ihmisiä jotka ovat hoikkia ja silti isorintasia.
Yksi tuttuni omaa aivan mielöttömät rinnat suhteutettuna muuhun kroppaan.
Tosin rintani saattavat näyttää melko isoilta vaatteet päällä kun olen muutenkin iso eli koko rintakehä on iso. Mutta kyllä alasti ollessa rinnat on ne ainoot, jotka ei roiku :/
Mullakin pari kaveria, joilla on tosi vaikea löytää rintsikoita, kun ympärysmitta on iso, mutta kuppikoko pieni. Eli tyyliin 100B.
Mistä te revitte näitä ihmeellisiä uskomuksianne??
:) tieteellinen näkökantani asiaan!
Paino 48 kg
Pituus 160 cm
Kuppikoko 75 DD
Tietysti jonkun mielestä voin olla läski...
pelkkä kuppikoko ei ainakaan kerro totuutta; itse olen 179cm ja 63kg, rintaliivit 75C tai D, mallista ja merkistä riippuen...mutta, näin pitkässä varressa rinnat eivät näytä lainkaan suurilta vaan aivan " keskikokoisilta" , kun taas parikymmentä senttiä lyhyemmällä naisella tuo kuppikoko on jo mielestäni aika iso
Vastaavuudet menee suunnilleen näin:
90A = 85B = 80C = 75D
Jos oma nyrkki olis vaikka tuohon 75D-rintsikkaan juuri passelisti menevä, niin kokeilkaapa huviksenne kaupassa tuota 90A-rintsikkaa. Se kuppi on suunnilleen saman kokoinen.
Rinnat eivät ole pelkkää rasvaa vaan myös rintaRAUHASTEN koko vaihtelee. Itse olen 165/52 ja minulla on 70D rinnat. Toisaalta, pienemmät ne ovat kuin joku 100A mutta silti...
Aina kun laihdun, rinnat pienenevät ensimmäisenä. Ja vastaavasti kuppikoko kasvaa, kun painoa tulee lisää.
mutta silti laihalla voi olla isot tissit. Lihavana hänellä on sitten megatissit.
Juuri kuten joku edellä totesi, isotkin rinnat saattavat näyttää pieniltä, jos ne on tosi pitkällä ihmisellä. Samankokoiset taas voivat olla hervottoman kokoiset pienellä.
Tämä pitää siis ottaa huomioon, kun katsotaan rintojen kokoa. Sehän on se kokonaisuus, josta sitten huomataan, onko isot vai pienet.
Vierailija:
mutta silti laihalla voi olla isot tissit. Lihavana hänellä on sitten megatissit.
t.alusvaatemyyjä