ROBIN PACKALÉN JA BROOKLYN BECKHAM mainosyhteistyöhön BMW:n kanssa, tarkoitus mainostaa nuorille kalliita luksusautoja
ROBIN PACKALÉN JA BROOKLYN BECKHAM mainosyhteistyöhön BMW:n kanssa, tarkoitus mainostaa nuorille kalliita luksusautoja. Pojat saavat itse alleen ilmaiseksi autot. Kertokaa MP, tarvitseeko nuorisolle mainostaa kalliita luksusmallin räätälöitäviä city-maastureita?
Kommentit (31)
Vastahan se sai uuden auton. Miksi heti ottamassa uutta sen tilalle? Onko ede ekologista vaihtaa autoa näin usein?
Vierailija kirjoitti:
Vastahan se sai uuden auton. Miksi heti ottamassa uutta sen tilalle? Onko ede ekologista vaihtaa autoa näin usein?
Ei taida Robin paljoakaan ympäristöä ja ilmastonmuutosta miettiä.
Hienoa. Poika parikymppinen ja hieno ura, joka tavalla. Kumpa pää kestäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastahan se sai uuden auton. Miksi heti ottamassa uutta sen tilalle? Onko ede ekologista vaihtaa autoa näin usein?
Ei taida Robin paljoakaan ympäristöä ja ilmastonmuutosta miettiä.
Ei.
Jännä, että noin nuoret on otettu kohderyhmäksi, harvalla tuon ikäisellä kun on edes varaa kalliisiin luksusautoihin.
Taas kateus nostaa päätään.. Kenen poika kieltäytyisi tuollaisesta sopimuksesta
Vierailija kirjoitti:
Hienoa. Poika parikymppinen ja hieno ura, joka tavalla. Kumpa pää kestäisi.
Mitä hienoa on vaihtaa autoa uuuteen jatkuvasti? Antaa huonoa esimerkkiä ja tuskin on edes ekologista. Kuluttamista pitäisi vähentää ja entä sitten kun nuoriso alkaa kinuamaan näitä kalliita autoja vanhemmiltaan niin kenellä luulet olevan varaa? En näe tämän olevan kovinkaan eettistä mainonraa enkä kovinkanympäristöystävällistä toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Jännä, että noin nuoret on otettu kohderyhmäksi, harvalla tuon ikäisellä kun on edes varaa kalliisiin luksusautoihin.
Mutta kiinnostusta ja halua on. Atoja sitten ostetaan vaikka velaksi jos ei muuten ole varaa. Mainonnan tarkoitus on luoda tarpeita ja herättää kuluttajien haluja.
Vierailija kirjoitti:
Jännä, että noin nuoret on otettu kohderyhmäksi, harvalla tuon ikäisellä kun on edes varaa kalliisiin luksusautoihin.
Sitä olen ihmetellyt, että kohtuu tuoreen näköisten Audien rateissa on hyvin usein joku nuori kloppi, korkeintaan 30. Voi kai palkan niinkin sitten käyttää. Kerää sen 30 000 tilille ja polttaa sen autoon. Jees.
Vierailija kirjoitti:
Taas kateus nostaa päätään.. Kenen poika kieltäytyisi tuollaisesta sopimuksesta
Ei kyse ole kateudesta. Luuletteko että maapallo kestää jos kaikki alkaa ostaa vaikka kerran kuussa uuden auton velaksi ja laittaa edellisen auton menemään. Luonnonvarat kulutetaan loppuun ja ilmastonmuutos kiihtyy vain entisestään. Sitä paitsi moni kohderyhmän nuori jää pahaan velkaloukkuun kun autoja on ostettu kallilla lainalla ja pikavipeillä.
Hyvä Suomi 🇫🇮
Minä ainakin olen ylpeä. Hieno diili!
Ymmärtäväisit sen että kaikki eivät ole julkkisia jotka tienaavat.Kai hekin tuosta nettoavat hyvät rahat siksi ei ajatella mitä tuo köyhissä nuorissa vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Kerska kuluttaja, tähti saa ilmaiseksi BMW:n sponsoriautoja joka neljäskuukausi ja vanha auto laotetaan kalliilla myyntiin sillä ettö sen ollut suuren kansainvälisen poptähden autona. Edellinen autokin laitettiin myyntiin neljännesmiljardilla.
Vaikka Pacakeln onkin polaulaja niin ei hän ole vielä mikään menestyvä kansainvälinen supertähti vaikka itseään sellaisena mainostaisikin. Sellaisn aseman eteen pitää tehdä ensiksi kovasti töitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä, että noin nuoret on otettu kohderyhmäksi, harvalla tuon ikäisellä kun on edes varaa kalliisiin luksusautoihin.
Sitä olen ihmetellyt, että kohtuu tuoreen näköisten Audien rateissa on hyvin usein joku nuori kloppi, korkeintaan 30. Voi kai palkan niinkin sitten käyttää. Kerää sen 30 000 tilille ja polttaa sen autoon. Jees.
Se tuoreen näköinen voi olla vaikka vm 2012 ja 100 000 ajettu. Sellaisen Audin saa alle 15 000 eurolla. Kellä vaan työelämässä tavanomaisesti onnistuneella kolmekymppisellä sinkulla on ainakin tuplasti tuon verran rahaa joka hetki.
Vasta on selvitty siitä kun suositut tubettajat mainostivat kaupallisena yhteistyönä aina uusinta puhelinmallia kerran kuussa. Kun lasten vanhemmilla ei ollut joka kuukausi ostaa samaa puhelinta kuin tämän lempitubettajalla loppui äkkiä vlogaajien yhteistyövideotkin. Mitähän vielä.
Mitä kaikkea tuo poikiikaan hänelle kun kaveeraa beckhamin kanssa. Voin sieluni silmin nähdä hänet elokuvarooleissa muotiviikoilla, miesten hajuvesimainoksissa. Hyvä Robin.
Kyse on myös tavoitteista. On nuoria joilla ei ole suuntaa elämässä. Makaavat toimettomana. Nämä jotka haluavat vaikkapa auton, tekevät töitä sen eteen. Voi asian nähdä niinkin. Kyse on myös unelmista.
Suomi on edelleen maa jossa kateus voittaa kiiman.
Kerska kuluttaja, tähti saa ilmaiseksi BMW:n sponsoriautoja joka neljäskuukausi ja vanha auto laotetaan kalliilla myyntiin sillä ettö sen ollut suuren kansainvälisen poptähden autona. Edellinen autokin laitettiin myyntiin neljännesmiljardilla.