Kummallinen naapurin rouva
Asumme mieheni kanssa idyllisellä puutaloaluella. Asuintalot ovat rivitaloja, joiden sisäpihat ovat kaikkien yhteistä tilaa. Olen aiemmin oikeastaan vain asunut kerrostaloissa, joten voihan olla, että ongelma on vain ja ainoastaan siinä, etten osaa käyttäytyä kuten tälläisessa tiivissä yhteisössä kuuluisi ja olla tarpeeksi yhteisöllinen.
Olemme asuneet tässä nyt vuoden ajan ja olen pistänyt merkille, että naapurin rouva ei jostain syystä tervehdi minua laisinkaan, mutta vastavuoroisesti roikkuu mieheni perässa koko ajan. Mieheni ei tarvitse kuin käydä viemässä roskia, niin jo vain tämä nainen on siellä kertomassa päivän kuulumisia. Olen jo leikkimielisesti sanonut miehelleni, että tällä naapurin rouvalla on varmasti kamera jossain kotona, kun osaa yleensä ajoittaa pihalla pyörimisensä samaan aikaan mieheni kanssa.
Olemme kolmekymppisiä ja tämä rouva vanhempiemme ikäinen, mutta jostain syystä tunnen mustasukkaisuutta miehestäni. Tiedän, että tämä on aivan pöhköä, mutta niin on kyllä mielestäni naapurin rouvan käytöskin. Mieheni on varmasti helpommin lähestyttävä, sen uskon, mutta en mikään hirviö sentään ole. En tiedä, mitä tämä rouva yrittää, vai yrittääkö mitään, mutta on kyllä saanut käytöksellään minut jo ärsytettyä. Kyllä käytöstavat pitäisi löytyä kaikilta.
Kommentit (13)
Kyllä se selvästi on kovaa k*rpää vailla.
Ehkä miehesi tervehtii siksi rouva keskustelee.Nykyään on vanhemmille ihmisille tärkeää että nuorempi niin kuin kuuluukin jos on tapoja kotona opetettu tervehtii ensin.
Tuleeko tämäkin pelkkä pyyhe päällä pihalle pyörimään?
Näitä kummallisia naapurin rouvia riittää.
Vierailija kirjoitti:
Sanoo Annika.
Meidän naapurin rouva haki postia napapaita päällä ilman pikkupöksyjä, musta karvainen tuhero siinä heilui. Mun ukko kuolasi ikkunassa.
Ihme naapurinrouvia kyllä ihmisillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoo Annika.
Häh? Mä mitään sanonut.
Meidän rivariyhtiössä yksi n 60v rouva toimii vähän samoin kuin ap kertoi. Syykin on paljastunut, rouva tarvitsee jonkun tekemään milloin mitäkin teknistä hommaa. Hän asuu yksin ja on lapseton, joten nakitti kiltin, nuoren naapurin miehen remonttireiskakseen. Tervehtii nykyään kyllä minuakin.
Vierailija kirjoitti:
Meidän rivariyhtiössä yksi n 60v rouva toimii vähän samoin kuin ap kertoi. Syykin on paljastunut, rouva tarvitsee jonkun tekemään milloin mitäkin teknistä hommaa. Hän asuu yksin ja on lapseton, joten nakitti kiltin, nuoren naapurin miehen remonttireiskakseen. Tervehtii nykyään kyllä minuakin.
Mutta eihän tuossa tapauksessa ole mitään syytä olla tervehtimättä vaimoa, päinvastoin...?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä teoria. Jos ette ole jutelleet niin ei dhkä tiedä apn olevan vaimo.
Tervehditkö sinä tätä naista? Ei tämä kuulosta oudolta, miehesi varmaan tervehtii häntä ja on vaihtanut pari sanaa aiemminkin niin naapirinrouva tykkää rupatella hänen kanssaan. Sinähän jo itsestäsi oot maalannut ikkunassa nyrpistelevän matamin kuvaa niin ei ihme että naapurinrouva karsastaa sinua.
Vierailija kirjoitti:
Kaverin taloyhtiössä on yksin asuva nainen, jonka mielestä on miesten ja naisten töitä ja taloyhtiön miesten pitäisi tehdä hänelle myös hänen miesten työt.
Jätä se sika!!!!!