Sittenkin bi?
Miehen työpaikalla yksi nainen esittäytynyt kaikille lesbona. Viime aikoina samainen nainen piirrellyt miehestäni työaikana kuvia, ajoittanut ruokkikset samaan aikaan kuin miehelläni ja sanonut että puhuu paljon miehestäni kavereilleen vapaa-aikana josta rakkaani häkeltyi. Kysellyt mieheltäni kyyditsemisiä, sanonut että jos miehelleni sopii hän lähtee yhdessä saman tien minne vaan, vaikka toiselle puolelle Suomea sekä ehdotellut kahdenkeskisiä vapaa-ajan menoja tapahtumiin. Mies uskollinen eikä siitä huolta, mietin vain onko lesbot oikeasti noin tuttavallisia heteromiehiä kohtaan vaiko sittenkin kiinnostunut vastakkaisesta sukupuolesta
Kommentit (11)
Kaikki lesbotkaan eivät ole samanlaisia., että siinä mielessä ei kannata kysyä "lesboilta": Olisko joku jolla vähän heikommat sosiaaliset taidot?
Tunnen lesboja kaveripiiristä ja ovat täysin erilaisia kuin kuvauksen lesbo. Lesbokaverini viettävät vain naisten seurassa aikaa eivätkä hakeudu miesten seuraan edes kaveerausmielessä
Vierailija kirjoitti:
Tunnen lesboja kaveripiiristä ja ovat täysin erilaisia kuin kuvauksen lesbo. Lesbokaverini viettävät vain naisten seurassa aikaa eivätkä hakeudu miesten seuraan edes kaveerausmielessä
Samoin mun tuntemat. Eivät ole heteromiesten ystäviä, mut homomiesten kyllä.
Kuulostaa turhankin yli-innokkaalta työtoverista jos pitkiä yhteisreissuja ehdottelee ja piirtelee toisesta kuviakin
Olkoon kuinka ns. yliopistolesbo tai umpilesbo niin toi käytös turhankin outoa parisuhteessa olevaa työtoveria kohtaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin mun tuntemat. Eivät ole heteromiesten ystäviä, mut homomiesten kyllä.
Mulla on taas näitä lesbokavereita, jotka vihaavat homoja. Tai ainakin "mun" homoja, kun ovat niin akkamaisia. No, onhan ne.
Sen sijaan viihtyvät kyllä esim mun miehen ja veljieni seurassa. Niiden elämä on sellaista äijäilyä toisinaan. siksi mä tarviinkin noita akkamaisia homoja iholle. ;)
Ei kai tähänkään mitään yhtä sääntöä ole. :)
Onkohan ap sun asia arvailla ja kyseenalaistaa toisen seksuaalista suuntautumista? Kuulostaa omituiselta käytökseltä, mutta siitä huolimatta.
Aika erikoista, että tuollai esiintyy lesbona kaikille ja sitten selkeesti liehittelee työkaveria.
Noi työpaikan jutut vielä selittyis sillä, että hän vaan pitää miehesi seurassa. Viihtyy.
Mutta tuollainen reissuun hinkuminen kahden menee överiksi tuttavuudeksi. Tietääkö se nainen susta?
Ei se taida itsekään tietää mikä on. Miehes vois alkaa puhumaan susta isoon ääneen, mirkamollan kanssa tehtiin sitä ja tätä. Suunnitelmissa on romanttinen kahden tuulahdus mirkamollan kanssa.
Miehes olisi hyvä ottaa etäisyyttä naiseen. Varmuuden vuoksi. Hirveen ripustavalta vaikuttaa.
Tämä työtoveri tietää miehen olevan parisuhteessa ja perheellinen
-ap
Erikoiselta kuulostaa kyllä. Miehellä vähän samantyyppinen ihan heteronainen työkaveri, joka vähän vastaavasti käyttäytyy. Haluaisi kyyditystä ja lähettelee keskiyöllä viestejä jostain työasioista. Aika jätkämäinen tyyppi, mukavan tuntuinen muutan, mutta alkuun ihmettelin miten tuolla tavalla käyttäydytään. Mies ei ole yhtään hänestä kiinnostunut ja kaipa tuo nainenkin on vain tuollainen jätkämäinen ja tuttavallinen tarkoittamatta sillä sen enempää. Olen pari kertaa tavannut tämän naisen.