Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keski-ikäinen tätitoimittaja fanittaa Hesarissa täysillä kaikkien tätien idolia Antti Holma :))))

Vierailija
28.06.2019 |

On se vaan kumma mikä tuollaisessa ”ihanassa homossa” niin vetää noita keski-ikäisiä tanttoja puoleensa :))

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän melkein kuin Cheek...

Vierailija
2/20 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

5/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti on ihana. Sillä ei ole merkitystä, kenestä hän tykkää. Vai Päivi Räsänenkö siellä ihmettelee?

Vierailija
4/20 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän melkein kuin Cheek...

Eikä ole.

Vierailija
5/20 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen keski-ikäinen ja tätikin vielä, mutta herra Holmasta en tiedä mitään. Tuon otsikon olen jo nähnyt monta kertaa, mutta en ole klikannut.

Vierailija
6/20 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ihan alkajaiseksi halveksiva "tantta" ei kuulu Antin sanavarastoon. Ja onhan se hupaisaa, että joku tekee ohjelmaa komerossa.

Vierailija
7/20 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, ihan alkajaiseksi halveksiva "tantta" ei kuulu Antin sanavarastoon. Ja onhan se hupaisaa, että joku tekee ohjelmaa komerossa.

Ihanko katketaksesi nauroit?

Vierailija
8/20 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen keski-ikäinen ja tätikin vielä, mutta herra Holmasta en tiedä mitään. Tuon otsikon olen jo nähnyt monta kertaa, mutta en ole klikannut.

Sen verran tiedän että haukkui ja lähti ovet paukkuen iskemään turbaanipäitä Lontooseen ja tuli takaisin aika pian.

Vierailija
9/20 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mies on Suomen turhimpia julkkiksia ja todellinen takinkääntäjä asiassa kuin asiassa.

Vierailija
10/20 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuodet kuluvat nopsaan, voin kertoa sulle. Äsken olin itsekin nuori, nyt halveksimasi "keski-ikäinen tantta". Yritä päästä asenteellisuudestasi, muuten sulle tulee aikanaan valtava ikäkriisi. Se tulee niille, joiden mielestä vain nuoruus ja nuori aikuisuus on elämisen arvoista aikaa.

Vierailija
11/20 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antt muutti Lontooseen koska koko Helsingistä ei löytynyt miestä jolta hän olisi huolinut munaa :))))

Vierailija
12/20 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukahan se tämä Antti Holma lienee? Otsikkoja olen toki nähnyt, mutta en ole koskaan viitsinyt avata? Onko räppäri, poppari vai mikä? En katso telkkaria, en kuuntele radiota enkä lue ip-lehtiä, enkä oikein muitakaan lehtiä, ainoastaan käsityö-, sisustus- ja puutarhalehtiä tulee luettua. Täällä saan "sivistystä" silloin kun käyn. T. viisikymppinen täti, en tiedä olenko tantta, kun en oikein tiedä mitä se tarkoittaa? 

Vierailija
13/20 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku Holma? Mikä lie.

Vierailija
14/20 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se jätkä on TURHA

Vierailija
15/20 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua että on muka näyttelijä, vaikka vetää kaikki roolit samalla murteella. Varsinkaan Lahdessa ei puhuta sillä lailla.

Vierailija
16/20 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukahan se tämä Antti Holma lienee? Otsikkoja olen toki nähnyt, mutta en ole koskaan viitsinyt avata? Onko räppäri, poppari vai mikä? En katso telkkaria, en kuuntele radiota enkä lue ip-lehtiä, enkä oikein muitakaan lehtiä, ainoastaan käsityö-, sisustus- ja puutarhalehtiä tulee luettua. Täällä saan "sivistystä" silloin kun käyn. T. viisikymppinen täti, en tiedä olenko tantta, kun en oikein tiedä mitä se tarkoittaa? 

Antti Holma on näyttelijä, alunperin teatterilavoilta tuttu, joka nousi suuryleisön tietouteen Putouksen kautta. Putous-suosionsa siivittämänä näytteli muutamissa suomalaisissa sarjoissa ja mm. Cheekin elämänkertaelokuvassa itse pääroolia, oli jokunen vuosi sitten hyvinkin näkyvä suomalaisnäyttelijä.

Muutti muutama vuosi sitten Lontooseen, josta jatkoi näyttelijäntyötä Suomessa, ja vähän myöhemmin New Yorkiin, jossa rakastui ja meni naimisiin ranskalaisen miehen kanssa. Viimeaikoina Holmalta on tullut ulos kaksi suosittua podcastia, ”ei minkään alan ammattilaisen” neuvoja sisältävä Auta Antti! ja kuunnelmallinen yhteiskuntasatiiri Radio Sodoma.

Vierailija
17/20 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen verran tiedän että haukkui ja lähti ovet paukkuen iskemään turbaanipäitä Lontooseen ja tuli takaisin aika pian.

Kuule ei, herra Rassi-Cusipää. Ei tullut takaisin, asuu New Yorkissa ja on ranskalaismuusikon kanssa naimisissa.

Sinulla taitaa muiden onni, lahjakkuus ja rakkaus mennä tunteisiin. Miksi lie 😂

Vierailija
18/20 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti Holmahan on täysin mustavalkoisen oloinen ihminen. Kivasti kaiken saanut ja uskoo, että on itse niin hyvä, että ansaitsee sen.

Semmoinen kuva tuosta veikkosesta tulee, eikä mitään muuta.

Vierailija
19/20 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anttihan on ihana. Ensinnäkin hän on habitukseltaan lähestulkoon täydellinen mies, toisekseen älykäs, empaattinen ja suloinen. Hänenlaisiaan ihmisiä pitäisi olla enemmän.

Minulle ei kenenkään seksuaali-identiteetti ole ongelma, ei oma eikä toisten, mutta julmuutta ja typeryyttä en siedä. Siksikin Antti 👍🏻❤

Vierailija
20/20 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antti Holmahan on täysin mustavalkoisen oloinen ihminen. Kivasti kaiken saanut ja uskoo, että on itse niin hyvä, että ansaitsee sen.

Semmoinen kuva tuosta veikkosesta tulee, eikä mitään muuta.

Taitaa olla sun silmälaseissasi vikaa sitten. Projisoit omia luonteenheikkouksiasi kaveriin, joka on kaikkea paitsi mustavalkoinen tai helpolla kaiken saavuttanut.

Sinä olet kateellinen marisija, jolla ei mene hyvin.