Keski-ikäinen tätitoimittaja fanittaa Hesarissa täysillä kaikkien tätien idolia Antti Holma :))))
On se vaan kumma mikä tuollaisessa ”ihanassa homossa” niin vetää noita keski-ikäisiä tanttoja puoleensa :))
Kommentit (20)
Antti on ihana. Sillä ei ole merkitystä, kenestä hän tykkää. Vai Päivi Räsänenkö siellä ihmettelee?
Vierailija kirjoitti:
Sehän melkein kuin Cheek...
Eikä ole.
Minä olen keski-ikäinen ja tätikin vielä, mutta herra Holmasta en tiedä mitään. Tuon otsikon olen jo nähnyt monta kertaa, mutta en ole klikannut.
No, ihan alkajaiseksi halveksiva "tantta" ei kuulu Antin sanavarastoon. Ja onhan se hupaisaa, että joku tekee ohjelmaa komerossa.
Vierailija kirjoitti:
No, ihan alkajaiseksi halveksiva "tantta" ei kuulu Antin sanavarastoon. Ja onhan se hupaisaa, että joku tekee ohjelmaa komerossa.
Ihanko katketaksesi nauroit?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen keski-ikäinen ja tätikin vielä, mutta herra Holmasta en tiedä mitään. Tuon otsikon olen jo nähnyt monta kertaa, mutta en ole klikannut.
Sen verran tiedän että haukkui ja lähti ovet paukkuen iskemään turbaanipäitä Lontooseen ja tuli takaisin aika pian.
Se mies on Suomen turhimpia julkkiksia ja todellinen takinkääntäjä asiassa kuin asiassa.
Vuodet kuluvat nopsaan, voin kertoa sulle. Äsken olin itsekin nuori, nyt halveksimasi "keski-ikäinen tantta". Yritä päästä asenteellisuudestasi, muuten sulle tulee aikanaan valtava ikäkriisi. Se tulee niille, joiden mielestä vain nuoruus ja nuori aikuisuus on elämisen arvoista aikaa.
Antt muutti Lontooseen koska koko Helsingistä ei löytynyt miestä jolta hän olisi huolinut munaa :))))
Kukahan se tämä Antti Holma lienee? Otsikkoja olen toki nähnyt, mutta en ole koskaan viitsinyt avata? Onko räppäri, poppari vai mikä? En katso telkkaria, en kuuntele radiota enkä lue ip-lehtiä, enkä oikein muitakaan lehtiä, ainoastaan käsityö-, sisustus- ja puutarhalehtiä tulee luettua. Täällä saan "sivistystä" silloin kun käyn. T. viisikymppinen täti, en tiedä olenko tantta, kun en oikein tiedä mitä se tarkoittaa?
Hassua että on muka näyttelijä, vaikka vetää kaikki roolit samalla murteella. Varsinkaan Lahdessa ei puhuta sillä lailla.
Vierailija kirjoitti:
Kukahan se tämä Antti Holma lienee? Otsikkoja olen toki nähnyt, mutta en ole koskaan viitsinyt avata? Onko räppäri, poppari vai mikä? En katso telkkaria, en kuuntele radiota enkä lue ip-lehtiä, enkä oikein muitakaan lehtiä, ainoastaan käsityö-, sisustus- ja puutarhalehtiä tulee luettua. Täällä saan "sivistystä" silloin kun käyn. T. viisikymppinen täti, en tiedä olenko tantta, kun en oikein tiedä mitä se tarkoittaa?
Antti Holma on näyttelijä, alunperin teatterilavoilta tuttu, joka nousi suuryleisön tietouteen Putouksen kautta. Putous-suosionsa siivittämänä näytteli muutamissa suomalaisissa sarjoissa ja mm. Cheekin elämänkertaelokuvassa itse pääroolia, oli jokunen vuosi sitten hyvinkin näkyvä suomalaisnäyttelijä.
Muutti muutama vuosi sitten Lontooseen, josta jatkoi näyttelijäntyötä Suomessa, ja vähän myöhemmin New Yorkiin, jossa rakastui ja meni naimisiin ranskalaisen miehen kanssa. Viimeaikoina Holmalta on tullut ulos kaksi suosittua podcastia, ”ei minkään alan ammattilaisen” neuvoja sisältävä Auta Antti! ja kuunnelmallinen yhteiskuntasatiiri Radio Sodoma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen verran tiedän että haukkui ja lähti ovet paukkuen iskemään turbaanipäitä Lontooseen ja tuli takaisin aika pian.
Kuule ei, herra Rassi-Cusipää. Ei tullut takaisin, asuu New Yorkissa ja on ranskalaismuusikon kanssa naimisissa.
Sinulla taitaa muiden onni, lahjakkuus ja rakkaus mennä tunteisiin. Miksi lie 😂
Antti Holmahan on täysin mustavalkoisen oloinen ihminen. Kivasti kaiken saanut ja uskoo, että on itse niin hyvä, että ansaitsee sen.
Semmoinen kuva tuosta veikkosesta tulee, eikä mitään muuta.
Anttihan on ihana. Ensinnäkin hän on habitukseltaan lähestulkoon täydellinen mies, toisekseen älykäs, empaattinen ja suloinen. Hänenlaisiaan ihmisiä pitäisi olla enemmän.
Minulle ei kenenkään seksuaali-identiteetti ole ongelma, ei oma eikä toisten, mutta julmuutta ja typeryyttä en siedä. Siksikin Antti 👍🏻❤
Vierailija kirjoitti:
Antti Holmahan on täysin mustavalkoisen oloinen ihminen. Kivasti kaiken saanut ja uskoo, että on itse niin hyvä, että ansaitsee sen.
Semmoinen kuva tuosta veikkosesta tulee, eikä mitään muuta.
Taitaa olla sun silmälaseissasi vikaa sitten. Projisoit omia luonteenheikkouksiasi kaveriin, joka on kaikkea paitsi mustavalkoinen tai helpolla kaiken saavuttanut.
Sinä olet kateellinen marisija, jolla ei mene hyvin.
Sehän melkein kuin Cheek...