Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ai että Jarkko Ahola - Elämäni biisi lauantaina

Vierailija
28.06.2019 |

Laulaa ens jaksossa Avril Lavignea ja kaikki, falsetit, voimalaulut soljuu kuin ei mitään. Niin nättiä. Laulajana kadehdin vähän kyllä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne jossainsitten etukäteen kuunneltavissa?

Vierailija
2/6 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jarkko Ahola ja Diandran duetto viime kerralla samassa ohjelmassa. Love hurts. Ihanaa saada kuunnella kahta ammattilaista joilla on upeat äänet ja sopivat vielä niin hyvin yhteen ääniltään ja esiintyjinä. Voisivat vetää jonkun muunkin biisin yhdessä joskus.

Didiltä luonnistuisi vähän raskaampikin materiaali, vink vink vaan sinne Aholan piireihin:

Black dog 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jarkko Ahola ja Diandran duetto viime kerralla samassa ohjelmassa. Love hurts. Ihanaa saada kuunnella kahta ammattilaista joilla on upeat äänet ja sopivat vielä niin hyvin yhteen ääniltään ja esiintyjinä. Voisivat vetää jonkun muunkin biisin yhdessä joskus.

Didiltä luonnistuisi vähän raskaampikin materiaali, vink vink vaan sinne Aholan piireihin:

Black dog 

Onkin Diandran yksi parhaista, kuulosti aikuiselta tässä. Hieno laulaja.

Jarkko Aholan Ave Maria, se ei ole tästä maailmasta, ylimaallinen ääni puhuu laulajan kautta siinä.

Vierailija
4/6 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olihan se huikea

Vierailija
5/6 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tylyttää ja painaa peukkua alas upeille artisteille tässä ohjelmassa!?!  Jos ei tykkää, voisi vaikka vaan mennä oman suosikkiartistinsa sivulle ja antaa myönteistä kannustusta siellä. Ei mulla muuta....

Jotkut Aholan fanit ovat itse aivan liian usein haukkumassa muita artisteja mm. facessa. Niin että turha ihmetellä jos negaa alkaa tulla takaisin sinne oman suosikin suuntaan. Sitä saa mitä tilaa. Aholahan on hemmetin lahjakas mutta sen fanit voisivat vähentää muiden artistien lyttäämistä. 

Vierailija
6/6 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tylyttää ja painaa peukkua alas upeille artisteille tässä ohjelmassa!?!  Jos ei tykkää, voisi vaikka vaan mennä oman suosikkiartistinsa sivulle ja antaa myönteistä kannustusta siellä. Ei mulla muuta....

Jotkut Aholan fanit ovat itse aivan liian usein haukkumassa muita artisteja mm. facessa. Niin että turha ihmetellä jos negaa alkaa tulla takaisin sinne oman suosikin suuntaan. Sitä saa mitä tilaa. Aholahan on hemmetin lahjakas mutta sen fanit voisivat vähentää muiden artistien lyttäämistä. 

Tosifanit pysyy omilla sivuilla, eivätkä muita esiintyjiä mollaamalla pönkitä ihailunsa kohdetta ;-). Kiitos siitä, että artistin lahjakkuus oli tässä kommentissa hienosti huomioitu.