Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tampereen huumeongelma

Vierailija
28.06.2019 |

Viittaan tähän AL:n juttuun: https://www.aamulehti.fi/a/fd39b2b1-c5e5-400c-a435-8f9567198d36?c=15227…

Miksi siellä keskustassa pitää käydä tai asua? Itse asun Tampereen eräässä pientalolähiössä eikä täällä näy minkäänlaista huumeongelmaa. Töissä käyn Hervannassa ja sielläkin on rauhallista.

Mikä järki on nimenomaan sinne keskustaan huumekauppapaikalle muuttaa asumaan?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ihmisiä jotka muuttavat pois kaupungista kun Tullin alueella myydään huumeita. Tämähän nyt on vain mitättömän pieni osa koko kaupungista.

Vierailija
2/5 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asun Hervannassa ja ostokset teen yleensä Kalevan Prismassa tai sitten Duossa. Minkäänlaista huumeongelmaa ei minun reviirilläni näy. Pahempi ongelma on kuminpolttomotoristit ja moporällääjät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankeaa on keskustassa. Uuden tornihotellin kyljessä pyörii narkkareita, korvausasema kun on ihan vieressä.

Vierailija
4/5 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipähän tule turistit toista kertaa. Saadaan pitää Suomi ihan itsellämme. Kohta narkkaa entistä useampi, kun ei ole ihmisillä töitä, ruokaa, kavereita, harrastuksia ja rahaa. Todellisuutta kestääkseen laitetaan nappia verenkiertoon.

Vierailija
5/5 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipähän tule turistit toista kertaa. Saadaan pitää Suomi ihan itsellämme. Kohta narkkaa entistä useampi, kun ei ole ihmisillä töitä, ruokaa, kavereita, harrastuksia ja rahaa. Todellisuutta kestääkseen laitetaan nappia verenkiertoon.

Nappi verenkiertoon ei ole hyvä keino mihinkään. Menee viimeisetkin rahat ja lopulta terveys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan