Mieluisin hahmo Downton Abbeyssa?
Jätän tämän vaan tähän ja katselen mielipiteitänne huomenna.
Itse tykkään hovimestari Carsonista.
Kommentit (37)
Minä pidän siitä keittiössä työskentelevästä nuoresta naisesta, joka meni pikanaimisiin ja mies kuoli heti sodassa. En muista hänen nimeään, en ole nyt katsonut kuin pätkän sieltä toisen täältä.
- Sybil
- Edith, mm. hienoimmat vaatteet
- Bertie
- Matthew
- Robert Crawley, en ole aina samaa mieltä, mutta parhaat reaktiot
- Henry Talbot
- urallaan etenevä Gwen Dawson
- Violet Crawley
Anna miehineen mun lempparit.
Ohiksena et näkeekö kaikki kaudet jostain suoratoistopalvelusta? Areenasta katson nyt ekaa kertaa, mutta siellä ei näy kaikkia ja mä haluisin viikonlopuksi enemmän katsottavaa.
Leskikreivitär ja Daisy on mun ehdottomat suosikit. Muustakin alakerran väestä kyllä pidän. Edith nostaa pistetään kovasti sarjan loppua kohti mennessä. Marystä pidän varmaankin vähiten, vaikka sinällään mielenkiintoinen hahmo onkin.
Vierailija kirjoitti:
Ohiksena et näkeekö kaikki kaudet jostain suoratoistopalvelusta? Areenasta katson nyt ekaa kertaa, mutta siellä ei näy kaikkia ja mä haluisin viikonlopuksi enemmän katsottavaa.
Amazon primessä on kaikki jaksot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään Edithistä. Mutta oon tosi usein altavastaajien puolella :D Ärsyttää kun kaikki on vaan Mary, Mary, Mary, toki Mary on siskoksista se, jonka elämää tuossa eniten kuvataan, mutta Mary on niin ilkeä Edithille ja vanhemmat selkeästi suosii häntä. Onhan hän vanhin lapsi, mutta silti. Edith ei tunnu kiinnostavan oikein ketään. Onneksi Edith sentään kerran haukkui Maryn "You're a bitch".
Totta. Mary on mielenkiintoinen, mutta Edith suloinen.
Edith käräytti Maryn. Sisarrakkautta todellakin. McGarmiwa Violet on paras :D
Tykkään Edithistä, vaikka en ihan kaikista hänen tekemisistään. Sellaistahan se oikea elämäkin on, että pääosin mukavat ihmiset tekevät joskus vähemmän mukavia asioita, ei ole "pahiksia" erikseen. Edithin miesystävä miellyttävä myös. Tykkään myös Sybilistä ja Annasta. Leskikreivitär laukoo hauskoja sutkautuksia ja tarjoaa siten hyvää viihdettä, mutta hänen kaltaisensa ihmisen kanssa ei välttämättä olisi mukava olla tekemisissä oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Maggie Smithin hahmo, vaan nimeä en muista.
It's Dowager Countess of Grantham to you!
Mileen O’Riordan, ms Mawsby, pieni Lucas-poika, Henriett Matthews, Georg Lethour ja tietenkin itse komistus William Scaterwick.
Edith on tyypillinen keskimmäinen lapsi jota oikein kukaan ei muista.
Minä pidän Marysta. Hän on älykäs ja itsevarma ihminen. Tulisin hänen kanssaan hyvin juttuun, koska olemme samalla aaltopituudella.
Minusta on todella kuivia, latteita ja jotenkin tylsiä kaikki hahmot. No, ehkä siinä perijäpojassa on jotain kiinnostavaa jonkun verran.
Mä jotenkin ajattelen Maryn olevan sisimmässään epävarma itsestään ja piilottaa tämän muilta kopealla käytöksellään..
Leskikreivitär on minunkin suosikkini. Tykkään myös Carsonista, esim. eilen tulleessa jaksossa suhtautuminen sähköiseen leivänpaahtimeen oli mahtava. Crawleyn sisaruksista en oikein ole koskaan tykännyt, paitsi erityisesti Maryn puvut ovat tosi kauniita.
Vierailija kirjoitti:
Minusta taas heidän juonilinjansa on niin tuskastuttavan ankea, ettei siinä ole enää mitään järkeä. Se on liioiteltu eikä mielestäni edes sovi kokonaisuuteen. Kiusaaminen, vammaisuus, oikeusmurha, kuolemantuomio, raiskaus, lapsettomuus. Huhhuh. Nämä olisi voinut ripotella tasaisemmin eri henkilöille, jos noita aiheuta oli pakko käsitellä.
Leskikreivitär on paras hahmo. Maggie Smith on loistava roolissaan.
Leskikreivitär on niin ehdoton ykkönen, ettei kellään ole mitään jakoa. Isis on kaunis, uskollinen ja kiltti.
Ärsyttää Edithin puolesta! Mitä vikaa hänessä muka on? Ei mitään, vaikka melkein kaikki niin antaa ymmärtää. Varsinkin Mary on törkeä ja kärsii patologisesta sisarkateudesta. On saanut Edithin uskomaan, että tämä ei kelpaa kenellekään eikä mihinkään. Kuten joillakin isosiskoille on tapana uskotella pikkusisaruksilleen kun kehtasivat syntyä ja viedä osan vanhempien huomiosta.
Robert Crawley