Mieluisin hahmo Downton Abbeyssa?
Jätän tämän vaan tähän ja katselen mielipiteitänne huomenna.
Itse tykkään hovimestari Carsonista.
Kommentit (37)
Siinä on niin paljon hyviä hahmoja että vaikea sanoa. Luultavasti tämä vanha rouva Violet (Maggie Smith). Jopa pahikset O'Brien ja Thomas herättävät välillä sympatiaa.
Vaihtelee kauden mukaan. Esimerkiksi Annasta pidin paljon, mutta sen erään tapahtuman jälkeen mielenkiinto vain hiipui. Daisystä taas en pitänyt alussa ollenkaan, mutta kolmoskaudella aloin pitämään hänestä. Sybil ja keittäjä ovat korkealla listassa, en keksi heissä mitään vihattavaa muttei heissä ole tarpeeksi mieluisimmaksi hahmoksi.
Leskikreivitär Violet . Haaveilen olevani joskus samanlainen suvun matriarkka
Gwen Dawson, hienoa seurata, kuinka hän nousee palvelijattaresta sihteeriksi ja myöhemmin hallintovirkailijaksi.
Leskikreivitär Violet ehdottomasti.
Vierailija kirjoitti:
Pöyhkeilevä piikittelijä.
Monta hyvää hahmoa! Leskikrevitär, nykyinen kreivitär, kreivi itse, Matthew.... <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pöyhkeilevä piikittelijä.
Mutta on hänessä aimo annos lämpöä ja empatiaakin :) On puolustanut montaa "epäsäätyistä", lähetti rahaa Sybilille ja Tomillekin ym.
Vierailija kirjoitti:
Monta hyvää hahmoa! Leskikrevitär, nykyinen kreivitär, kreivi itse, Matthew.... <3
Matthew on sosiopaatti parhaimmasta päästä.
Minä tykkään Edithistä. Mutta oon tosi usein altavastaajien puolella :D Ärsyttää kun kaikki on vaan Mary, Mary, Mary, toki Mary on siskoksista se, jonka elämää tuossa eniten kuvataan, mutta Mary on niin ilkeä Edithille ja vanhemmat selkeästi suosii häntä. Onhan hän vanhin lapsi, mutta silti. Edith ei tunnu kiinnostavan oikein ketään. Onneksi Edith sentään kerran haukkui Maryn "You're a bitch".
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään Edithistä. Mutta oon tosi usein altavastaajien puolella :D Ärsyttää kun kaikki on vaan Mary, Mary, Mary, toki Mary on siskoksista se, jonka elämää tuossa eniten kuvataan, mutta Mary on niin ilkeä Edithille ja vanhemmat selkeästi suosii häntä. Onhan hän vanhin lapsi, mutta silti. Edith ei tunnu kiinnostavan oikein ketään. Onneksi Edith sentään kerran haukkui Maryn "You're a bitch".
Totta. Mary on mielenkiintoinen, mutta Edith suloinen.
Edith minunkin mielestä - lopussa onkin herttuatar ja Mary autokauppiaan rouva. Onnellisia kuitenkin molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Mary on mielenkiintoinen, mutta Edith suloinen.
Mary on kyllä niin viimeisen päälle teennäisen oloinen hahmo, että oikein ihmetyttää kun samassa siskossarjassa ovat Sybil ja Edith.
Sarjan kaunein rakkaustarina on Batesin avioparilla.
Vierailija kirjoitti:
Leskikreivitär Violet ehdottomasti.
Ilman muuta hän, sillä hänellä on mielipiteitä mutta ei kuitenkaan ennustettavia. Hänessä on kovuutta ja ylimielisyyttä mutta myös lämpöä ja pragmaattisuutta.
Ne vaihtelevat ja vaihtuvat sarjan edetessä.
Aluksisuosikkihahmojani oli Sybil ja Mathewin äiti rouva Crawley. Myöhemmin sybil tietyistä syistä häviää kuvioista.
Mathew ja Mary olivat kiinnostavia noin kausilla 3-4.
Sarjan loppuvaiheessa Thomas Barrow kehittyy todella kiinnostavaksi ja kiinnittäväksi hahmoksi, jonka puolella ei voi välttää olemasta.
Leskikreivitär Violet on aina hyvä hahmo kaikessa tylyydessään.
Maggie Smithin hahmo, vaan nimeä en muista.