Onko teitä koskaan luultu...
Vastakkaisen sukupuolen edustajaksi tai sitten homoseksuaaliksi?
Kommentit (31)
Äitini luuli joskus että
olen naisiin päin. Kävin armeijan, valmistuin kokiksi, nyt tahtoisin päästä pidemmälle ja päästä opiskelemaan ulkomaille henkivartijaksi. Olen saanut mielenkiintoisia sähköposteja ja en ole niistä vielä maininnut suvulle. Lähtöni USA:han on syksyllä enemmän kun varmistunut. Ihan hetero olen. En vain nyt ole kiinnostunut seurustelusta kun elämä vie muualle ja on niin mielenkiintoinen.
Homoksi on luultu tai ainakin haukuttu. Olen aina sanonut, että voin ollakin, mutta älä kerro vaimolle.
Juu! Olin teini-ikäisenä naisenalkuna kaupassa äidin kanssa. Äiti jätti mut kärryjen luo, kun lähti itse hakemaan ahtaalta käytävältä jotain. Sillä aikaa tuntematon nainen tuli viereeni, otti leipäpaketin kärrystämme ja sanoi: "Miksi sä otit tätä leipää, tää on hirveetä?" ja kääntyi katsomaan minuun. Silmät pullistui ja nainen tokaisi "Anteeks, luulin sua mun mieheks" ja luikki pois.
Tämä on ainoa kerta tosin :D
On luultu mieheksi ja olen heteronainen.
Naisia varmaan luullaan useimmin miehiksi kuin miehiä naisiksi.
Sukujuhlissa joku ihastuttava n 80v papparainen tuli kysymään bodaanko mä. Mulla on kuulema niin leveet hartiat, että luuli mieheksi.
Muksuna tuntemattomat oletti mua pojaks. Äiti piti mun tukan lyhyenä, kun en antanut kammata sitä ja se oli muuten aina sotkussa.
Netissä puhetavan ja juttujen perusteella mua veikataan mieheksi.
(Melkein) 100% hetero-nainen olen.
On. Kaverin äiti ja veljeni ovat luulleet, että olen lesbo. Yläasteella ekana päivänä opettajat luuli minua pojaksi. Olen melko maskuliininen nainen, mutta olen aina nauttinut seksistä miesten kanssa.
On luultu mieheksi ainakin takaa tai jostain sivusta katsoen. Ja sitten on suoraan sanottu, että näytän naamasta mieheltä, mutta en tiedä onko kukaan varsinaisesti luullut mieheksi naaman perusteella.
Lesboksi on epäilty, en tiedä onko luultu.
Veikkaan, että minua on usein luultu mieheksi, kun on vain huomattu sivusilmällä tai askelten äänistä päätellen joku isohko hahmo, eikä sen tarkemmin katsottu. Esim. kerran kadulla kävellessäni edellä menevä pikkuruinen nainen vaikutti pelkäävän, että häntä seuraa joku hullu. (Voisihan hullu seuraaja toki nainenkin olla, ei sillä.)
Homoksi on naiset haukkuneet nuoruudessa. Homo on käynyt laivan vessassa teini ikäisenä mulkkúun kiinni väkisin kun olin teini ikäinen. Aika paljon tuntuu Suomessa olevan noita homoja. Kun tuolla kävelee niin näitä kiilu silmiä näkee koko ajan. Olen lihaksikas ja kaunis kasvoinen mies. Hetero mistä suomalaiset naiset ei kiinnostu, mutta muualla euroopassa ei ongelmaa saada seuraa ;) Eli ei oo mun vika.
On, lapsena useinkin luultu pojaksi. Mulla kun oli usein lyhyt tukka alakouluikäisenä.
Mun on luultu kai kiinnostuvan naisista, tai sit muuten vaan naiset käyneet iskemässä.
Oon aika pieni ja siro, naisellinen nainen, mistä lie johtuu.
On luultu homoksi ja myös toivottu, että olisin homo.
En ole.
On. Kaikkea. Minkäs sille voi että on luonnostaan komeat piirteet.
Heh, ei ole sitä vaaraa, olen liikaa marilyntyyppinen nainen.
Piireissä, joissa liikuin, oli miehiä noin kymmenesosa naisten määrästä.. Kerran kysyttiin, "tykkäätkö tytöistä?" En saanut sitä jota rakastin, paitsi myöhemmin toisen. En ole koskaan ajatellut naisia sillä silmällä.
Joskus lapsena joo luultu pojaksi. Nykyään niin naiselliset muodot ja lyhyt olen, joten eipä taida kovin todennäköistä olla että enää kukaan mieheksi luulisi.
Bi olen mutta ei taida olla kukaan sitä epäillyt.
Olin kaksossiskoni kanssa baarissa. Joku tuli kysymään ollaanko lesbopari. Ollaan identtiset😂
Kun olin 12v niin uudet mökkinaapurit luuli että olen poika.
Ravintolan vessassa lesbo yritti iskeä.
Ravintolassa minulta on myös kerran yritetty ostaa huumeita ja kerran seksiä.
Olenko siis poikamainen lesbo narkkarihuora :)
On