Miehet niin sikoja! Nykyään vain SEN perässä Tinderissä!
Ensin kehuvat kovin kauniiksi ja hauskaksi, sitten kun kotiin kutsumisen aika tulee niin haluavat vain syödä ruokani ja lähteä vatsa pyöreänä kotiinsa! Näin on käynyt jo kahdesti! Mikä juttu tämä on, että uuden naisen ruuan perässä juostaan joka ilta?
Kommentit (19)
Nyky sinkkumarkkinoilla vain parhaimmat ruoanlaittotaidot omaavat pärjää. Meille joilla peukalo keskellä kämmentä ei ole ketään.
Eihän suominaisille voi seksiä ehdottaa. Ne voivat ahdistua ja sitten tulee metoo.
Vierailija kirjoitti:
Jee, sadas alotus Tinderistä. Hanki elämä, AV palsta valittaja.
Kaikki ansaitsevat tietää minkälaisia ruoan perässä juoksevia sikoja Tinderistä löytyy!
Ei kannata nussia vaikka muija olisi eteisessä reppu auki odottamassa kun raiskaussyytteet tulee 20 vuoden päästä varmana.
Onneksi olen sinkku, voin rauhassa nauttia vapaa-ajastani ja syödä itse tehtyä ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olen sinkku, voin rauhassa nauttia vapaa-ajastani ja syödä itse tehtyä ruokaa.
Mutta voisit myös syödä toisen tekemää kotiruokaa tinderin kautta, koska olet sinkku 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta voisit myös syödä toisen tekemää kotiruokaa tinderin kautta, koska olet sinkku 🤔
Liikaa stressiä jo pelkästä ajatuksesta.
Naisista kun ei ole mihinkään muuhun kuin antamaan SITÄ. Joku osaa homman paremmin, joku huonommin.
Ai kauheaa! 😱