Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys miehille: minkä takia mies puhuu peetä ja väittää, että joku tietty nainen on ollut seksuaalisesti

27.06.2019 |

kiinnostunut hänestä? Vaikka totuus on se, ettei nainen ole ollut millään tavalla kiinnostunut miehestä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te kumpikaan sitä tiedätte :D

Vierailija
2/12 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miesten pitäisi noin yleisesti tietää, miksi joku yksittäinen mies tekee jotain? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko toi jotain naisten alentamista tai oman itsetunnon pönkittämistä?

Vierailija
4/12 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain muehillä tarve kehuskella olemattomilla saavutuksilla? Näitä löytyy alle parikymppisistä yli 5-kymppisiin.

Vierailija
5/12 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku nainen käyttää jatkuvasti henkistä väkivaltaa, eli toisinsanoen nalkuttaa? Tai miksi joku mies pettää? Miten täällä voi tietää ketään yhtään mitään?

Vierailija
6/12 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa?

Vierailija
7/12 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miesten pitäisi noin yleisesti tietää, miksi joku yksittäinen mies tekee jotain? 

Koska miehet on kollektiivisesti vastuussa yksittäisen miehen teoista tv. av mammat

Vierailija
8/12 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väittää saaneensa vaikkei olekaan...

Vierailija
9/12 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Betamiehillä ja muuten kokemattomilla miehillä on tapana peilata omaa kiinnostuksensa tasoa ja kuvitella naisen tuntevan samoin. Muistan itsekin kun monesti nuorempana miehet sanoivat minulle aina jotain ”muistatko sen hetken kun katsoimme toisiamme ja tuli se selittämätön vahva kemia välillemme” ja itse en tuollasesta muistanut mitään.

Vierailija
10/12 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Betamiehillä ja muuten kokemattomilla miehillä on tapana peilata omaa kiinnostuksensa tasoa ja kuvitella naisen tuntevan samoin. Muistan itsekin kun monesti nuorempana miehet sanoivat minulle aina jotain ”muistatko sen hetken kun katsoimme toisiamme ja tuli se selittämätön vahva kemia välillemme” ja itse en tuollasesta muistanut mitään.

Toi on muuten totta, että tollasia selittelijöitä löytyy. Ja itse kun on ollut vaan ystävällinen eikä todellakaan ole ollut mitään ihastusta ilmassa!

Vierailija
11/12 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistisesti häiriintynyt toivoo niin hartaasti olevansa kiinnostava jotta luulee harhaansa todeksi.

Vierailija
12/12 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden tällaisen tapauksen. Paljastui lopulta homoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi