Kysymys miehille: minkä takia mies puhuu peetä ja väittää, että joku tietty nainen on ollut seksuaalisesti
kiinnostunut hänestä? Vaikka totuus on se, ettei nainen ole ollut millään tavalla kiinnostunut miehestä.
Kommentit (12)
Miksi miesten pitäisi noin yleisesti tietää, miksi joku yksittäinen mies tekee jotain?
Onko toi jotain naisten alentamista tai oman itsetunnon pönkittämistä?
Joillain muehillä tarve kehuskella olemattomilla saavutuksilla? Näitä löytyy alle parikymppisistä yli 5-kymppisiin.
Miksi joku nainen käyttää jatkuvasti henkistä väkivaltaa, eli toisinsanoen nalkuttaa? Tai miksi joku mies pettää? Miten täällä voi tietää ketään yhtään mitään?
Vierailija kirjoitti:
Miksi miesten pitäisi noin yleisesti tietää, miksi joku yksittäinen mies tekee jotain?
Koska miehet on kollektiivisesti vastuussa yksittäisen miehen teoista tv. av mammat
Väittää saaneensa vaikkei olekaan...
Betamiehillä ja muuten kokemattomilla miehillä on tapana peilata omaa kiinnostuksensa tasoa ja kuvitella naisen tuntevan samoin. Muistan itsekin kun monesti nuorempana miehet sanoivat minulle aina jotain ”muistatko sen hetken kun katsoimme toisiamme ja tuli se selittämätön vahva kemia välillemme” ja itse en tuollasesta muistanut mitään.
Vierailija kirjoitti:
Betamiehillä ja muuten kokemattomilla miehillä on tapana peilata omaa kiinnostuksensa tasoa ja kuvitella naisen tuntevan samoin. Muistan itsekin kun monesti nuorempana miehet sanoivat minulle aina jotain ”muistatko sen hetken kun katsoimme toisiamme ja tuli se selittämätön vahva kemia välillemme” ja itse en tuollasesta muistanut mitään.
Toi on muuten totta, että tollasia selittelijöitä löytyy. Ja itse kun on ollut vaan ystävällinen eikä todellakaan ole ollut mitään ihastusta ilmassa!
Narsistisesti häiriintynyt toivoo niin hartaasti olevansa kiinnostava jotta luulee harhaansa todeksi.
Tunnen yhden tällaisen tapauksen. Paljastui lopulta homoksi.
Mistä te kumpikaan sitä tiedätte :D