Millaisen naisen saa mies joka haluaa harvoin seksiä?
Esim kun miehelle riittää 2 kertaa kuukaudessa. Millainen nainen huolii tuollaisen miehen?
Kommentit (35)
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Jännä paradoksi. Yleensä mies haluaa seksiä enemmän ja se tuo naiselle valtaa.
Mutta jos mies ei haluakaan seksiä, naisen ei tarvitse "antaa", mutta hänellä ei ole mitään valtaa mieheen ja sekös harmittaa jos mies olisi muuten naisten haluama kalsari-pankkiiri.
Mmm tässä on jotain perää. Nainen saa tyydytyksen tunnetta kun mies kiimaisena häärii ympärillä ja kinuaa. Nainen makaa kyljellään sängyllä ylimielisen näköisenä ja evää aluksi pääsyn sisään virne naamalla.
Miehen rauhattomuus kasvaa ja miehen kinuaminen alkaa kuulostaa samalta kuin pikku lapsi kinuaisi kaupassa uutta lelua. Lopulta nainen rauottaa pakaraa tylsistyneenä ja toteaa ''no ota siitä nyt kun niin kinuat''.
Vierailija kirjoitti:
Sitä minä mietin joka päivä. Olemme nuoria alle 30v ja seksiä ehkä kerran kolmessa kuukaudessa.. mies ei ikinä tee aloitetta, joten minäkin lakkasin tekemästä. Katselen tässä kämppiä.
Tekeekö miehesi liikuntaa tai nostaako painoja? Miten hän syö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SexBoy kirjoitti:
Ootko miettinyt kehonrakennuksen/voimanoston aloittamista? Auttaa haluihin. Mä pumppaan rautaa ja kalua pumppaan pumpulla sekä lypsän. Teen myös eturauhasjumppaa. Koko ajan tekee mieli ja nytkin patukka kädessä seisokissa. Olo rauhaton ja levoton. Tekee mieli kaikenlaista seksiä koko ajan all kinda sex...
Sun ikäsi on varmaankin välillä 16-20. Sen ikäisen kuuluukin haluta koko ajan.
28 tulee mittariin :)
Ite 40v, eikä tarvitse seksiä lähes ollenkaan. Krapulassa haluttaa todella paljon, mutta muuten työkiireet ja muut hommat vievät kaikki halut. Kerta viikkoon olis ihan sopiva, mutta ilmankin pärjää hyvin.
Itse en käytä alkoholia ollenkaan. Ei sovi oikein liikunnan ja noiden munan pumppaamisien sekä lypsyjen kanssa.
M28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä minä mietin joka päivä. Olemme nuoria alle 30v ja seksiä ehkä kerran kolmessa kuukaudessa.. mies ei ikinä tee aloitetta, joten minäkin lakkasin tekemästä. Katselen tässä kämppiä.
Ei harrasta liikuntaa, hoikka on silti. Ihan tavallista perus ruokaa, ei erityisen epäterveellisesti.
Monessa, ellei jopa suurimmassa osassa pitkiä parisuhteita tuollainen pari kertaa kuussa on ihan normaalia keskiarvoa. Se on melkein luonnon laki, että varsinkin hormonaalista ehkäisyä käyttävien naisten halut hiipuvat pitkässä juoksussa tuolla kolmenkympin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei harrasta liikuntaa, hoikka on silti. Ihan tavallista perus ruokaa, ei erityisen epäterveellisesti.
Ei sillä hoikkuudella ole mitään tekemistä kunnon tai viriliteetin kanssa. Hieman lihava mies joka harrastaa liikuntaa on usein vahvempi ja viriilimpi kuin joku laiha mies joka ei tee mitään. Perusruokaa? Lihaa ja kasviksia reilusti joka päiväkö? Tavallinen ei riitä.
Sellaisen, joka ei koko aikaa halua ole p'nemassa. Pari kertaa kuussa on ihan ok määrä.
Jos pari kertaa kuussa on harvoin, niin mitähän tämä meidän kerran pari puoleen vuoteen sitten on...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä hoikkuudella ole mitään tekemistä kunnon tai viriliteetin kanssa. Hieman lihava mies joka harrastaa liikuntaa on usein vahvempi ja viriilimpi kuin joku laiha mies joka ei tee mitään. Perusruokaa? Lihaa ja kasviksia reilusti joka päiväkö? Tavallinen ei riitä.
Ei häntä tunnu kiinnostavan eikä enää kiinnosta minuakaan. Antaa olla.
Pari kertaa kuussa olisi minulle jopa aika paljon seksiä. Harvoin olisi pari kertaa vuodessa, jos silloinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Joko sellainen, joka itsekin haluaa tosi harvoin. Tai sitten sellainen, joka ei ole oikeasti rakastunut, vaan haluaa vain fwb-suhteen, jossa seksiä on harvakseltaan.
Eikös tuo ole ihan vaan friends (without benefits), kun ei kerran niitä etuja ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on hyvä mies niin varmasti monikin.
Eli naisia ei haittaa puutteessa olo?
Onhan tuo kaksi kertaa kuukaudessa huomattavasti enemmän kuin sinkkuaikoina!
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Jännä paradoksi. Yleensä mies haluaa seksiä enemmän ja se tuo naiselle valtaa.
Mutta jos mies ei haluakaan seksiä, naisen ei tarvitse "antaa", mutta hänellä ei ole mitään valtaa mieheen ja sekös harmittaa jos mies olisi muuten naisten haluama kalsari-pankkiiri.
Hmm...hyvä asenne...tai sitten ei.
Myös miehet osaavat käyttää seksiä vallan välineenä. Eksä piti tahallaan puutteessa, kun tajusi, että nautin seksistä eikä se ole mikään että alennun antamaan hänelle. Ja sitten kyttäsi sairaan mustasukkaisena jokaista liikettäni. Ei ole ikävä.