Mikä paras sähköpotkulauta?
Haluan sähköpotkulaudan työmatkakäyttöön, mutta mikä nykyään kannattaisi ostaa? Hinnalla ei väliä. Pitäisi olla laadukas ja teho sellainen, että saa ajaa pyörätiellä.
Kommentit (70)
Itse aikaisemmin tätä luin, niin nyt kun ostin laudan voin tänne mielipiteitä kertoa. Itse siis ostin pure x3(kai) puuilosta 250€ maksoi. Ensivaikutelma todella hyvä. Kulkee jopa 23km/h ja 20 asteen ylämäetkin menee. Pakko vain sanoa jos sähköpotkulautaa mietit niin tämä on hyvä.
-edullinen
-vuoden takuu (ainakin puuilossa)
-voi tilata netistä tai ostaa kaupasta
-tarpeeksi lujaa kulkee
-3 tunnin latausaika
-yhdellä latauksella noin 12km
-kokoontaitettava
-laadukas
-turvallinen ja tasainen kyyti
~kaikki ostamaan!!
99% ei pidä kun ei ole pakko, jos olisi pakko niin pitöisi
Itse ostin xi-700 pro viron sähköpotkulaudan, kohtuu hintainen, saksassa suunniteltu,25-30 km matkan kulkee ja 30km/h maksimi,voi myös säätää puhelin Apilla vauhdin jos esim lapsi ajaa,tilasin jo toisen samanlaisen,erittäin tyytyväinen, voi myös lukita puhelimella niin se alkaa piippaa ja renkaat menee lukkoon.
Muksuille tuli tilattua denveriltä lapsille tarkoitetut potkulaudat. Eivät kulje hirveän kovaa ja löytyy laudoista hienot led-valotkin. Näyttää kyllä hauskalta puuhalta ja näin jälkikäteen olisi pitänyt hankkia itsellekkin. Eihän tuollainen lapsille tarkoitettu malli kestä aikuisen painoa. Täytynee etsiä itselle oma potkulauta jostain.
Tuollaiset tuli siis muksuille
https://evxstore.com/fi/tuotteet/denver-lasten-saehkoepotkulauta-80w-si…
Like sand through the hourglass so are the days of our lives!
https://markkinointitarvike.fi/ https://sauso.com/
https://evxstore.com/fi/
mä en tajua mitä tuolla appilla tekee poskarissa siis kännyn kanssa?= sen saa lukittua bluetoothilla ainakin mutta entä jos lkataa samaan appin ja avaa sen bluetoothilla? eihän siinä ole mitään sala sanaa!
Isolla rahalla saa paljon ominaisuuksia. Jos ajatus halpa ja hyvä sähköpotkulauta niin etatti.eu verkkokaupassa S1 PRO vain 280 euroa. On laadukas ja tukeva laite.
Onko sulla toiminut hyvin? Mulla nyt pari viikkoa ollut ja nyt viime ajon jälkeen ihan sekasin koko lauta. Piippaa neljättä tuntia putkeen ja takavalot vilkkuu. Näytössä vilkkuu E 4. Puhelimen appi antaa error code 4. Vinkkejä mitä tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla toiminut hyvin? Mulla nyt pari viikkoa ollut ja nyt viime ajon jälkeen ihan sekasin koko lauta. Piippaa neljättä tuntia putkeen ja takavalot vilkkuu. Näytössä vilkkuu E 4. Puhelimen appi antaa error code 4. Vinkkejä mitä tehdä?
Kyseessä siis Viron XI-700 potkulauta.
Vierailija kirjoitti:
Itse ostin xi-700 pro viron sähköpotkulaudan, kohtuu hintainen, saksassa suunniteltu,25-30 km matkan kulkee ja 30km/h maksimi,voi myös säätää puhelin Apilla vauhdin jos esim lapsi ajaa,tilasin jo toisen samanlaisen,erittäin tyytyväinen, voi myös lukita puhelimella niin se alkaa piippaa ja renkaat menee lukkoon.
Ostin Huippukoneen Ego Pro sähköpotkulaudan ja ompa hyvin pelittänyt. Suosittelen!!!!!!
Aina kun jalkakäytävällä on tullut vastaan sähköpotkulautailija, niin olen väistänyt kadulle turvaan ja jatkanut matkaani siellä.
Nykyisin tätä tapahtuu niin usein, että taitaa olla parempi siirtyä kadulle kävelemään pysyvästi. Kun kävelee kadun vasenta puolta autoja vastaan, niin näkee itse autot ja näiden kuskit näkevät minut. Yleensä autot pitävät pysäköityjen autojen takia turvallista väliä muutenkin, mutta joskus autot väistävät tarvittaessa minua, joskus minä autoja. Kadulla on turvallisempaa.
KATSELIN TÄSSÄ IKKUNASTA,KUN SÄHKÖPOTKULAUTA YRITTI KAIKIN KEINOIN PÄÄSTÄ BUSSIN OHI OLI JO RINNALLA,KUN BUSSI LÄHTI PYSÄKILTÄ JA NUORI VAALEATUKKAINEN TYTTÖ EHTI NIPPA NAPPA BUSSIN OHI KUN AUTO HILJENSI VAUHTIANSA JA SEURAUKSET OLISIVAT OLLEET KOHTALOKKAAT TÄSSÄKIN TAPAUKSESSA JA VAIKUTTI SILTÄ, ETTÄ TÄMÄ SAMA TYTTÖ AJELEE HUVIKSEEN SÄHKÖPOTKULAUDALLA KUN SE ON MUUTEN VAAN NIIN KOVASTI KIVAA,ELI TÄSTÄ ON TULLUT NS.KIVA LEIKKIKALU JOSSA PELATAAN OMAN HENKENSÄ UHALLA JA ON KIIRE JOSTAIN JONNEKIN,MUTTA KANNATTAA MUISTAA ,ETTÄ SILLÄ KIIREELLÄ VOI OLLA HINTANA ELÄMÄ,EI KUKAAN PELASTA,JOS PÄÄTÄTTE OSTAA SÄHKÖPOTKULAUDAN JA KAAHATA SILLÄ ,EI TEILLÄ OLE MINKÄÄNLAISTA SUOJAA,KUN JOUDUTTE AUTON ,VAIKKA PIENEMMÄNKIN KANSSA VASTAKKAIN,AINA ON HENGENLÄHTÖ LÄHELLÄ ,KUN NÄITÄ POTKULAUTOJA SITTEN VUOKRATAAN,EN TIEDÄ MITEN,EHKÄ ÄLYPUHELIMEN KAUTTA,MUTTA OLI MITEN OLI,NIIN NÄYTTÄÄ SILTÄ,ETTÄ POLIISIKIN ON IHAN VOIMATON ,TAI EI SITTEN HALUA PUUTTUA KUKA NIITÄ KÄYTTÄÄ ,MIKSI POLIISI EI PUHALLUTA KÄYTTÄJÄÄ SAMALLA TAVALLA KUN AUTOLLA AJETTAESSA,KOSKA MONET OVAT KERTONEET,ETTÄ ON KIVA KURVAILLA KÄNNISSÄ.EHDOTUKSENI ON ETTÄ ALENNETAAN NOPEUTTA TUNTUVASTI,ELI HIEMAN NOPEAMMIN,KUIN POLKUPYÖRÄLLÄ,TAI KÄVELLEN,VAI ONKO SÄHKÖPOTKULAUDAN KÄYTTÄJÄLLÄ TARVETTA PÄÄSTÄ HENGESTÄÄN JO NUORENA,POLKUPYÖRÄLLÄ AJAVA KÄYTTÄÄ USEIN KYPÄRÄÄ,MUTTA SÄHKÖPOTKULAUDALLA AJAVA EI KOSKAAN,VOI OLLA ETTÄ POLIISIA EI KIINNOSTA KOKO HOMMA,KUN KERRAN ON NS.VIIDAKON LAKI,NIIN ANTAA MENNÄ.ONNEKSI ON TALVI TULOSSA JA TOIVOTTAVASTI LIUKASTA ,SEKÄ PALJON LUNTA,NIIN JÄÄ NÄHTÄVÄKSI KUINKA MONI SÄHKÖPOTKULAUTAILIJA JATKAA.
Vertailin lautoja täällä https://fitones.fi/paras-sahkopotkulauta/ ja ostin meidän perheen käyttöön tuon E-Wheels e2s v2 2021, ollaan oltu siihen todella tyytyväisiä! Suosittelen!
Mua kiinnostaa tämä myös mutta suurin osa vastauksista oli ihan kummia.
Itsellä ollut Segway ninobot G30 4 kuukautta!Ei ollut halvin maksoi vähän yli 800€!Nyt ajettu 650 km.Toiminta säde jopa 65km!Riippuu toki maastosta mutta 50 kilsaa kevyesti.Nousee jyrkät mäet kevyesti!Itsellä painoa 80kg!Aivan loistava peli.Ei mitään vikaa ollut!Vakionopeuden säädin on myös loistava.Suosittelen jos joku harkitsee laudan hankkimista.
Tarkistakaa painorajat aina, kovin on pulskia nuilla kulkevat aina.
Tutkittuani paljon sähköpotkulautoja totesin tämän parhaaksi jos arvostaa keveyttä, tehoa ja kulkemismatkaa
https://www.kicker.fi/product/215/sahkopotkulauta-sxt-light-gt