Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä paras sähköpotkulauta?

Vierailija
27.06.2019 |

Haluan sähköpotkulaudan työmatkakäyttöön, mutta mikä nykyään kannattaisi ostaa? Hinnalla ei väliä. Pitäisi olla laadukas ja teho sellainen, että saa ajaa pyörätiellä.

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkittuani paljon sähköpotkulautoja totesin tämän parhaaksi jos arvostaa keveyttä, tehoa ja kulkemismatkaa

https://www.kicker.fi/product/215/sahkopotkulauta-sxt-light-gt

Vierailija
22/70 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aikaisemmin tätä luin, niin nyt kun ostin laudan voin tänne mielipiteitä kertoa. Itse siis ostin pure x3(kai) puuilosta 250€ maksoi. Ensivaikutelma todella hyvä. Kulkee jopa 23km/h ja 20 asteen ylämäetkin menee. Pakko vain sanoa jos sähköpotkulautaa mietit niin tämä on hyvä.

-edullinen

-vuoden takuu (ainakin puuilossa)

-voi tilata netistä tai ostaa kaupasta

-tarpeeksi lujaa kulkee

-3 tunnin latausaika

-yhdellä latauksella noin 12km

-kokoontaitettava

-laadukas

-turvallinen ja tasainen kyyti

~kaikki ostamaan!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

99% ei pidä kun ei ole pakko, jos olisi pakko niin pitöisi

Vierailija
24/70 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin xi-700 pro viron sähköpotkulaudan, kohtuu hintainen, saksassa suunniteltu,25-30 km matkan kulkee ja 30km/h maksimi,voi myös säätää puhelin Apilla vauhdin jos esim lapsi ajaa,tilasin jo toisen samanlaisen,erittäin tyytyväinen, voi myös lukita puhelimella niin se alkaa piippaa ja renkaat menee lukkoon.

25/70 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muksuille tuli tilattua denveriltä lapsille tarkoitetut potkulaudat. Eivät kulje hirveän kovaa ja löytyy laudoista hienot led-valotkin. Näyttää kyllä hauskalta puuhalta ja näin jälkikäteen olisi pitänyt hankkia itsellekkin. Eihän tuollainen lapsille tarkoitettu malli kestä aikuisen painoa. Täytynee etsiä itselle oma potkulauta jostain.

Tuollaiset tuli siis muksuille

https://evxstore.com/fi/tuotteet/denver-lasten-saehkoepotkulauta-80w-si…

Like sand through the hourglass so are the days of our lives!

https://markkinointitarvike.fi/ https://sauso.com/
https://evxstore.com/fi/

Vierailija
26/70 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en tajua mitä tuolla appilla tekee poskarissa siis kännyn kanssa?= sen saa lukittua bluetoothilla ainakin mutta entä jos lkataa samaan appin ja avaa sen bluetoothilla? eihän siinä ole mitään sala sanaa!

Vierailija
27/70 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isolla rahalla saa paljon ominaisuuksia. Jos ajatus halpa ja hyvä sähköpotkulauta niin etatti.eu verkkokaupassa S1 PRO vain 280 euroa. On laadukas ja tukeva laite. 

Vierailija
28/70 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla toiminut hyvin? Mulla nyt pari viikkoa ollut ja nyt viime ajon jälkeen ihan sekasin koko lauta. Piippaa neljättä tuntia putkeen ja takavalot vilkkuu. Näytössä vilkkuu E 4. Puhelimen appi antaa error code 4. Vinkkejä mitä tehdä?

Vierailija
29/70 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla toiminut hyvin? Mulla nyt pari viikkoa ollut ja nyt viime ajon jälkeen ihan sekasin koko lauta. Piippaa neljättä tuntia putkeen ja takavalot vilkkuu. Näytössä vilkkuu E 4. Puhelimen appi antaa error code 4. Vinkkejä mitä tehdä?

Kyseessä siis Viron XI-700 potkulauta.

Vierailija
30/70 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ostin xi-700 pro viron sähköpotkulaudan, kohtuu hintainen, saksassa suunniteltu,25-30 km matkan kulkee ja 30km/h maksimi,voi myös säätää puhelin Apilla vauhdin jos esim lapsi ajaa,tilasin jo toisen samanlaisen,erittäin tyytyväinen, voi myös lukita puhelimella niin se alkaa piippaa ja renkaat menee lukkoon.

Vierailija
31/70 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiv 2.0 Hypermotion on paras.

Vierailija
32/70 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Huippukoneen Ego Pro sähköpotkulaudan ja ompa hyvin pelittänyt. Suosittelen!!!!!!

Vierailija
33/70 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ostit?

Vierailija
34/70 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun jalkakäytävällä on tullut vastaan sähköpotkulautailija, niin olen väistänyt kadulle turvaan ja jatkanut matkaani siellä.

Nykyisin tätä tapahtuu niin usein, että taitaa olla parempi siirtyä kadulle kävelemään pysyvästi. Kun kävelee kadun vasenta puolta autoja vastaan, niin näkee itse autot ja näiden kuskit näkevät minut. Yleensä autot pitävät pysäköityjen autojen takia turvallista väliä muutenkin, mutta joskus autot väistävät tarvittaessa minua, joskus minä autoja. Kadulla on turvallisempaa.

Vierailija
35/70 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

KATSELIN  TÄSSÄ IKKUNASTA,KUN SÄHKÖPOTKULAUTA  YRITTI KAIKIN  KEINOIN PÄÄSTÄ  BUSSIN  OHI  OLI  JO RINNALLA,KUN BUSSI LÄHTI PYSÄKILTÄ JA  NUORI  VAALEATUKKAINEN  TYTTÖ EHTI NIPPA  NAPPA  BUSSIN  OHI KUN  AUTO  HILJENSI VAUHTIANSA JA  SEURAUKSET OLISIVAT OLLEET KOHTALOKKAAT  TÄSSÄKIN TAPAUKSESSA  JA  VAIKUTTI  SILTÄ, ETTÄ TÄMÄ  SAMA  TYTTÖ  AJELEE  HUVIKSEEN SÄHKÖPOTKULAUDALLA  KUN  SE ON MUUTEN VAAN  NIIN KOVASTI  KIVAA,ELI  TÄSTÄ ON TULLUT  NS.KIVA LEIKKIKALU  JOSSA  PELATAAN  OMAN HENKENSÄ  UHALLA  JA  ON KIIRE  JOSTAIN  JONNEKIN,MUTTA  KANNATTAA MUISTAA ,ETTÄ  SILLÄ KIIREELLÄ VOI OLLA HINTANA ELÄMÄ,EI KUKAAN PELASTA,JOS PÄÄTÄTTE OSTAA SÄHKÖPOTKULAUDAN JA  KAAHATA SILLÄ ,EI TEILLÄ  OLE MINKÄÄNLAISTA SUOJAA,KUN JOUDUTTE AUTON ,VAIKKA PIENEMMÄNKIN KANSSA VASTAKKAIN,AINA  ON HENGENLÄHTÖ LÄHELLÄ ,KUN NÄITÄ POTKULAUTOJA  SITTEN VUOKRATAAN,EN TIEDÄ MITEN,EHKÄ ÄLYPUHELIMEN KAUTTA,MUTTA OLI MITEN OLI,NIIN NÄYTTÄÄ SILTÄ,ETTÄ POLIISIKIN ON IHAN VOIMATON ,TAI EI SITTEN HALUA PUUTTUA KUKA NIITÄ KÄYTTÄÄ ,MIKSI POLIISI EI PUHALLUTA KÄYTTÄJÄÄ SAMALLA TAVALLA KUN  AUTOLLA AJETTAESSA,KOSKA MONET OVAT KERTONEET,ETTÄ ON KIVA KURVAILLA KÄNNISSÄ.EHDOTUKSENI ON ETTÄ ALENNETAAN NOPEUTTA TUNTUVASTI,ELI HIEMAN NOPEAMMIN,KUIN POLKUPYÖRÄLLÄ,TAI KÄVELLEN,VAI ONKO SÄHKÖPOTKULAUDAN KÄYTTÄJÄLLÄ TARVETTA PÄÄSTÄ HENGESTÄÄN JO NUORENA,POLKUPYÖRÄLLÄ AJAVA KÄYTTÄÄ USEIN KYPÄRÄÄ,MUTTA SÄHKÖPOTKULAUDALLA AJAVA EI KOSKAAN,VOI OLLA ETTÄ POLIISIA EI KIINNOSTA KOKO HOMMA,KUN KERRAN  ON  NS.VIIDAKON LAKI,NIIN ANTAA MENNÄ.ONNEKSI  ON TALVI TULOSSA JA TOIVOTTAVASTI  LIUKASTA ,SEKÄ PALJON LUNTA,NIIN JÄÄ NÄHTÄVÄKSI KUINKA MONI SÄHKÖPOTKULAUTAILIJA JATKAA.

Vierailija
36/70 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertailin lautoja täällä https://fitones.fi/paras-sahkopotkulauta/ ja ostin meidän perheen käyttöön tuon E-Wheels e2s v2 2021, ollaan oltu siihen todella tyytyväisiä! Suosittelen!

Vierailija
37/70 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä naurata !

Vierailija
38/70 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa tämä myös mutta suurin osa vastauksista oli ihan kummia.

Vierailija
39/70 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ollut Segway ninobot G30 4 kuukautta!Ei ollut halvin maksoi vähän yli 800€!Nyt ajettu 650 km.Toiminta säde jopa 65km!Riippuu toki maastosta mutta 50 kilsaa kevyesti.Nousee jyrkät mäet kevyesti!Itsellä painoa 80kg!Aivan loistava peli.Ei mitään vikaa ollut!Vakionopeuden säädin on myös loistava.Suosittelen jos joku harkitsee laudan hankkimista.

Vierailija
40/70 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkistakaa painorajat aina, kovin on pulskia nuilla kulkevat aina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän