Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vertaisin itseäni Kylie Jenneriin?

Vierailija
27.06.2019 |

Vastasin tuohon outoon kysymykseen mutta ketju poistui.

”Te jotka olette tyytyväisiä itseenne, niin oletteko jotenkin ”sokeita” itsellenne? Se on niin helppoa selitellä itselleen että ”no eihän tuo kylie jenner tms. huippumalli niin ihmeellinen olisi jos ei olisi meikkejä, lisäkkeitä jne. Mutta kokeilkaa joskus itse ihan oikeasti laittautua ja ottaa se paras kuva itsestänne. Verratkaa Kylie Jenneriin niin silti huomaatte kuinka kaukana olette kauneusihanteesta.”

Mitä sitten? Mihin se vaikuttaa? Minulla on helvetin komea mies, fiksut ihanat lapset, ihana mökki (jonne voisin laittaa mehiläispesän 🤔), tarpeeksi rahaa että elämä on ihan kivaa mutta ei vielä monimutkaista, mielenkiintoinen työ... mitä ihmettä saisin vaikka näyttäisin paremmalta kuin Kylie Jenner? Monen rikkaan ja kuuluisan elämä vaikuttaa olevan ihan hazardia, eroja ja huumeita yms.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh.. Kylie jenner ei oo kovin kaunis. Ei sen piirteet oo mitenkää ihmeelliset, etenkään ku ne on tehty leikkauksia 😊mut mun mielipide ei välttämättä oo sun 😊😂oon iteki joskus nähny meikkaajia ilman niitä meikkejä ja joskus yllättynyt, sou?? Mulle ei ikinä sanota mtn tollasta, koska oon luonnonkaunism😂

Vierailija
2/30 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt siis muistan oikein et kuka kylie jenner on 😂😂😂😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia pitää verrata itseään muihin, hyväksy itsesi sellaisenaan kuin olet.

Vierailija
4/30 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman meikkiä samannäköinen kuin tavikset

Vierailija
5/30 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinäkin ketjussa muka oli niin kamalaa, että se piti poistaa? Mikä tämän palstan modea oikein riivaa? Poistaako kaiken, mikä jotenkin osuu omaan nilkkaan? :D

Vierailija
6/30 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman ihan oikeaa faceswappia ei minusta saa kaunista naista. Ilman kirurgia en tule sopusuhtaiseksi vartaloltani. Mutta en myöskään syntynyt tänne pallolle miellyttääkseni muita.

Se on vähän niin, että kannattaa mennä niillä geeneillä mitä sai, ja sitten vaikka yrittää elää terveellisesti ja onnellisena, jotta voisi ehkä välttyä ainakin elintasosairauksilta jos ei muilta. Ja jos haluaa pikkaisen olla ilkikurinen pilke silmäkulmassa, niin kannattaa muistaa, että onnellinen ja itseensä tyytyväinen ihminen sekä pärjää paremmin, että tienaa enemmän. Ja bonuksena kaupan päälle: ärsyttää tietynlaisia ihmisiä niin, että ne meinaa poksahtaa.

Vierailija
7/30 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuon kommentin kirjottaja. Nimenomaan vastasin niille jotka vähättelevät maailman kauneimpana pidettyjen naisten ulkonäköä ja kuvittelevat olevansa itse jollain lailla kilpailukykyisiä heille jos vain olisivat laitettuja. En usko AP:llä olevan mitään mitä joku kadehtisi. Ulkonäköä sen sijaan ei kaikilla ole.

Vierailija
8/30 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se Kylie Jenner itsekään ole tyytyväinen itseensä.

Muovihuulet, täysin muuttunut / muokattu ulkonäkö 17- vuotiaalle.

Vierailija
9/30 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tuon kommentin kirjottaja. Nimenomaan vastasin niille jotka vähättelevät maailman kauneimpana pidettyjen naisten ulkonäköä ja kuvittelevat olevansa itse jollain lailla kilpailukykyisiä heille jos vain olisivat laitettuja. En usko AP:llä olevan mitään mitä joku kadehtisi. Ulkonäköä sen sijaan ei kaikilla ole.

Minä taas en ole kovin kiinnostunut saamaan ihmisiä kadehtimaan itseäni. Itseasiassa jos huomaan että joku kadehtii minua (elämäni on aika iisin oloista ulospäin) vähättelen aina elämääni. En tykkää aiheuttaa ihmisille negatiivisia tunteita.

Ap

Vierailija
10/30 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mielestäni ihminen saa realistisemman kuvan itsestään jos vertailee omia kuviaan kauneimpiin naisiin. Tällöin näkee paremmin mikä omassa ulkonäössä on pielessä. Mitä aikasemmin asioille tekee jotain, sitä helpompaa niiden asioiden muuttaminen on. Pelkästään omaa peilikuvaa katsoessa ei huomaa samalla tavalla roikkuvia hamsteripusseja, tummia silmänalusia, vajonneita piirteitä yms.

Vierailija
11/30 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mielestäni ihminen saa realistisemman kuvan itsestään jos vertailee omia kuviaan kauneimpiin naisiin. Tällöin näkee paremmin mikä omassa ulkonäössä on pielessä. Mitä aikasemmin asioille tekee jotain, sitä helpompaa niiden asioiden muuttaminen on. Pelkästään omaa peilikuvaa katsoessa ei huomaa samalla tavalla roikkuvia hamsteripusseja, tummia silmänalusia, vajonneita piirteitä yms.

Jees, varmasti näin, mutta kun on meitä joiden mielestä ne hamsterinpussit ja tavalliset huulet näyttää paremmalta kuin korvien taakse kiristetty naama ja ankkahuulet. Toki ymmärrän että joissakin piireissä niin on vaan tapana tehdä, mutta taviksen silmään ne näyttää edelleen aika hassuilta. Ja kun ihan vaan myöntää itselleen että ei nyt oikeastaan edes liiku niissä piireissä missä tuollaisilla asioilla on merkitystä, voi keskittyä rauhassa toisiin asioihin. Esimerkiksi köynnösruusun ravinnontarpeeseen tai siihen mikä kasvi pärjäisi puolivarjossa happamassa maassa. Ihmisillä on erilaisia kiinnostuksen kohteita. Mikä siinä on niin erikoista?

Ap

Vierailija
12/30 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko huonon itsetunnon olevan niillä, jotka tietävät kuuluvansa alempaan kastiin ulkonäöllisesti (vaikka totuus usein satuttaakin). Huono itsetunto on oikeasti niillä, jotka väittävät ettei ulkonäöllä ole merkitystä ja jotka ovat jättäytyneet pois ”kilpailusta” koska eivät pärjää siinä.

Monet ihmiset kehuvat myös olevansa luonnonkauniita. Oikeasti kyllä jokaisella ihmisellä on ulkonäössä korjattavaa. Toki monet voivat olla ihan nättejä, mutta jokaista pystyy myös parantelemaan. Usein omassa ulkonäössä häiritsee myös asiat jotka eivät muita häiritse ollenkaan. Sen sijaan ihminen voi olla sokea niille asioille ulkonäössään jotka muut huomaavat heti.

Vierailija
13/30 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Kylie Jenner on tosi kaunis. Enkä ole tyytyväinen itseeni. Mutta en kyllä selittele, että jonkun kauneus johtuu pelkistä meikeistä. Ja vaikka kauneuskirurgialla jotkut saavat itsensä paremman näköiseksi, niin ei se sitä muuta, että lopputuloksena he ovat kuitenkin kauniita. Ihan sama onko se geeneissä vai itse hankittua, kauneutta se silti on. Kylie Jenner olisi luonnollisenakin kauniimpi kuin minä ikinä. Enkä saavuttaisi hänen tasoistaan ulkonäköä millään konsteilla. Mutta ei minun tarvitsekaan näyttää harvinaisen kauniilta, miksi minun pitäisi?

Vierailija
14/30 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko huonon itsetunnon olevan niillä, jotka tietävät kuuluvansa alempaan kastiin ulkonäöllisesti (vaikka totuus usein satuttaakin). Huono itsetunto on oikeasti niillä, jotka väittävät ettei ulkonäöllä ole merkitystä ja jotka ovat jättäytyneet pois ”kilpailusta” koska eivät pärjää siinä.

Monet ihmiset kehuvat myös olevansa luonnonkauniita. Oikeasti kyllä jokaisella ihmisellä on ulkonäössä korjattavaa. Toki monet voivat olla ihan nättejä, mutta jokaista pystyy myös parantelemaan. Usein omassa ulkonäössä häiritsee myös asiat jotka eivät muita häiritse ollenkaan. Sen sijaan ihminen voi olla sokea niille asioille ulkonäössään jotka muut huomaavat heti.

Mitä siinä kilpailussa on palkintona?

Vierailija
15/30 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jennerille ja Kardashianeille se ulkonäkö on harrastus ja ammatti. Se on se mikä heitä eniten kiinnostaa. Miksi on niin vaikea ymmärtää että toisilla tuo sama energia voi suuntautua jotenkin toisin? Muistutat muuten jutuiltasi sitä yhtä anorektikkoa joka täällä joskus vänkäsi miten kaikki oikeasti haluavat näyttää anorektikolta. Hänkään ei millään uskonut että joitakin ihmisiä kiinnostaa muut asiat kuin äärimmäinen laihuus.

Ap

Vierailija
16/30 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylie Jenner on kaunis, suuri osa ihmisistä on. Itse olen keskiverto tai ihan nätti, riippuu keneltä kysyy. Rumiakin varmasti olen jonkun mielestä mutta mitä sitten? Enhän minä itseäni joudu paljon katselemaan. Hassu ajatus olla jonkun ulkonäöstä kateellinen.

Sen sijaan ystävälleni olin kateellinen kun pääsi Oxfordiin opiskelemaan haluamaansa alaa.

Vierailija
17/30 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin edelliseen, joka poistettiin, mutta jaksan vielä eli; Kylie Jenner ei ole sen näköinen jota haluaisin katsella kovin paljon muuta, kuin muotinukkena ja meikkinaamana. Kadulla tulee tusinoittain paljon kiinnostavimpia tavallisia suomalaisia naisia vastaan joka päivä. Uskokaa nyt hyvät ihmiset, tämä Jenner on miljoonasponsoroitu teinimurkkujen kuolausalusta, mutta ei iske normaali miehen makuhermoon. Luulen enemmänkin naisten luulevan tällaisen naaman ja olemuksen edustavan jotain miesten haluamaa naisihannetta, ymmärrän tällaisen typyn olevan edustava jossain konfereissa candymanin kainalossa.

Vierailija
18/30 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On olemassa vain yksi Kylie ja hänen sukunimensä on Minogue.

Vierailija
19/30 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes haluaisi näyttää miltään bimbolta ja kumiselta Jenneriltä, joka ei itsekään ole itseensä tyytyväinen, kun joka paikkaa pitää pumpata ja täyttää (huulet,tissit, takamus).

Vierailija
20/30 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa miettiä, kuka kysyy tuollaista. Joku mielenterveysongelmainen, joka kuvittelee, että toinen ihminen romahtaa, kun hänelle kertoo, että hän ei näytä joltain julkkikselta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi