Naiset kiinnostuvat miehestä joka ei ole kiinnostunut heistä
ja useimmiten myös päinvastoin, eli naiset eivät ole kiinnostuneita miehistä jotka ovat kiinnostuneita heistä.
Change my mind.
Kommentit (23)
Miehet, kuunnelkaa tämä oikeasti. Niceguys ja nicegirls kertoo kuinka pääsivät eteenpäin. Ei mikään haukkumisjuttu
No eipä mulla ole tuollaisesta kokemusta. Olen useinkin ollut tilanteessa, jossa kaksin katsellaan hämillään vuoroin toista ja vuoroin kengänkärkiä. Kylmää miestä ei jaksa tavoitella. Sitä en osaa sanoa, kuinka pitkään mikäkin orastava suhde olisi kestänyt. Miehet tekevät sitä paljon, että nostavat kriteereitään saatuaan yhden suhteen, pyrkivät sitten vaihtamaan lennossa, ja näin on ollut jo ennen tindereitä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä johtuu runsas pariutuminen, jos näin olisi?
'
Mikä runsas pariutuminen?
Vierailija kirjoitti:
En ikinä sanonut, etteikö epäkiinnostuneet miehet silti nussisi näitä naisia. Kukapa mies kieltäytyy innokkaasta suihinotosta.
Se ei kuitenkaan tarkoita että mies olisi naisesta kiinnostunut. Naiset jahtaa tällaista miestä ja yrittää saada hänet "vangituksi" kuin vapaan linnun.
Totta. Toimii molemmin päin. Jostain syystä vaikea tavoite kuvitellaan paremmaksi ja vaivannäön arvoiseksi, miksi? Monissa muissa asioissa taas koetetaan päästä mahdollisimman helpolla. Ihminen on kumma eläin.
Vierailija kirjoitti:
Totta. Toimii molemmin päin. Jostain syystä vaikea tavoite kuvitellaan paremmaksi ja vaivannäön arvoiseksi, miksi? Monissa muissa asioissa taas koetetaan päästä mahdollisimman helpolla. Ihminen on kumma eläin.
Ihmisluonto arvostaa enemmän asioita, joiden eteen täytyi työskennellä. Kyllähän se käy järkeen.
Lottovoittaja ei arvosta rahallaan saamiaan asioita samalla tavalla kuin kovaa hiellänsä ja verellänsä rahansa ansainnut arvostaa.
Näet vaikka hienon hotellin lobbytilan, lottovoittaja ei äimistele sitä, mutta rahat omalla hiellä tienannut arvostaa sitä ja äimistelee sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
'
Mikä runsas pariutuminen?
Yli 90 % ihmisistä elää parisuhteessa elämänsä aikana.
Höpötihöpöti taas. Tutkitusti naiset ja miehet kiinnostuvat helpoiten sellaisesta kumppaniehdokkaasta, joka on jo kiinnostunut heistä.
Nimenomaan "varmin nakki" on se houkuttelevin.
Olin ihastunut mieheen, jonka kiinnostus ei syventynyt sen kummemmaksi. En jäänyt roikkumaan, vaan kun tilanne oli selvä kummallekin, lopetimme homman. Ei siinä kovin montaa päivää mene, että omat tunteet alkaa viilenemään, jos ei saa vastakaikua. Mulla toisen ihastuminen ruokkii omaa ihastumista ja taas toisin päin. Oma ihastus häviää, jos toisella ei herää mitään tunteita.
Ehkä jos oma itsetunto ja omanarvontunto on pohjamudissa, niin toisen viileys saa ihastumaan enemmän? En tiedä. Mulla noi on aika korkeella ja tiedän, että saan aika monen muunkin miehen itselleni, joten ei ole tarvetta jäädä tarjoamaan itseäni alelaariin.
Vierailija kirjoitti:
Olin ihastunut mieheen, jonka kiinnostus ei syventynyt sen kummemmaksi. En jäänyt roikkumaan, vaan kun tilanne oli selvä kummallekin, lopetimme homman. Ei siinä kovin montaa päivää mene, että omat tunteet alkaa viilenemään, jos ei saa vastakaikua. Mulla toisen ihastuminen ruokkii omaa ihastumista ja taas toisin päin. Oma ihastus häviää, jos toisella ei herää mitään tunteita.
Ehkä jos oma itsetunto ja omanarvontunto on pohjamudissa, niin toisen viileys saa ihastumaan enemmän? En tiedä. Mulla noi on aika korkeella ja tiedän, että saan aika monen muunkin miehen itselleni, joten ei ole tarvetta jäädä tarjoamaan itseäni alelaariin.
Kaikki kauneimmat naiset ovat kaikken epävarmimpia naisia, joten tästä näkee sen miksi tämä toimii erittäin kauniisiin naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Miehet tekevät sitä paljon, että nostavat kriteereitään saatuaan yhden suhteen, pyrkivät sitten vaihtamaan lennossa, ja näin on ollut jo ennen tindereitä.
Tämä on niin totta.
Hmm. Lievä kylmää/kuumaa-peli toimii muhun, vaikka miten rationalisoisi ettei sen pitäisi. Jos toinen ei kiinnostu yhtään, ei oo flirttiä ja kipinää joten omakin kiinnostus loppuu. Jos taas mies on ihan liian innokas alkaa ahdistaa, tulee klaustrofobinen olo ja oma innostus loppuu siihenkin. Eli sopivasti himmaten on paras, en kyllä ymmärrä miten mikään muu voisi ollakaan.
Jos on stalkkereita yms historiassa, kiertää kyllä kaukaa miehet, jotka on epänormaalin ihastuneen oloisia ja tyrkyllä liian aikaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kauneimmat naiset ovat kaikken epävarmimpia naisia, joten tästä näkee sen miksi tämä toimii erittäin kauniisiin naisiin.
Millä tavalla se on todiste, että se toimii, kun omalla kohdalla toisen tunteiden puuttumattomuus aiheuttaa kiinnostuksen menetyksen :D? Vai onko tämä sitä kuuluisaa miehen logiikkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa tieteellistä faktaa taas tarjolla av-tyyliin! Ohis.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä fakta naisen psykeessä, eipä sille mitään mahda. Mutta epäkiinnostusta ei voi feikata.
Epäkiinnostuksen voi feikata, mutta kiinnostusta ei. Kukapa haluaisi osoittaa kiinnostustaan omasta mielestään epämiellyttävälle (tai vastenmieliselle) ihmiselle? Kiinnostuneena ihminen osaa osoittaa olevansa epäkiinnostunut (välttelee, ei katso silmiin, juoksee karkuun) juuri siksi, koska tunteet pistävät pasmat sekaisin.
Totta kai kiinnostuu, kun mies on esim. lääkäri/lakimies/lentäjä/liikemies tai edes varattu.
Epätoivoinen takertuja ei kiinnosta ketään, mutta ei myöskään se joka ei itse osoita mitään kiinnostuksen merkkejä. Vähän vaikeaksihan se menisikin niin, koska niitä ihmisiä jotka ei ole kiinnostunut, tulee päivässä vastaan tuhansia, erota niistä sitten se potentiaalinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa tieteellistä faktaa taas tarjolla av-tyyliin! Ohis.
Nämä tutkimustulokset tulee suoraan ulimiehen peräreiästä.
Ikävä fakta naisen psykeessä, eipä sille mitään mahda. Mutta epäkiinnostusta ei voi feikata.