Paljasta nolo salaisuutesi!
Näitä kyselyitä on ollut joskus ennenkin, mutta aloitetaanpa uusi.
Niin, mikä on asia, jota muut eivät sinusta tiedä, eivätkä varmaan uskoisikaan, etkä varsinkaan haluaisi kenenkään tietävän?
Paljastan omani. Meillä on alakerrassa kaikki tosi siistiä ja tiptop, miellyttävä harmoninen koti. Jos joku tulee käymään ilmoittamatta, ei mitään huolta, vaan milloin tahansa, kenet tahansa kehtaa päästää sisälle.
Yläkerta sitä vastoin on hävityksen kauhistus. Tavarat hujan hajan, pyykkejä lattioilla, papereita, lehtiä, kirjoja kasoittain, siis ihan kuin ei täyspäiset asuisi siellä. Olen sanonut miehelleni, että jos saan yöllä jonkun sairaskohtauksen, hänen täytyy kantaa minut olohuoneen sohvalle odottamaan ambulanssia :D
Kommentit (12)
Mun mielestä, ap n viitaten, joka asunnossa pitäisi olla yksi sotkuinen paikka, vaikka vaatehuone tai mikä vain minkä oven voi nopeasti sulkea tarvitessa. Se on henkinen varoventtiili. Itse en kestäisi asua tip top ultrasiistissä asunnossa jossa kaikki on aina just paikoillaan ja siististi. Se kävisi mielenterveydelleni. Pidän itse huoneet kohtuujärjestyksessä mutta mulla on yksi rojuhuone, myös yläkerrassa. Sinne voi kantaa tarpeettoman romun ja tavaran. Se on paineentasauspaikka :)
Mun nolo salaisuus on etten ole päässyt vielä eroon tupakasta vaikka pojalleni lupasin. Salatupakointi on noloa ja käy terveyden päälle, mutta siinä on myös pieni kiehtova vivahde.
Mulla on myös salatupakointi. Poltan vain töissä. En pysty lopettamaan, koska se tupakointi yhdessä samalla sadatellen, mitä v*tun p*skaa kaikki taas on, on rituaali. En polta missään muualla ja voin olla tuosta noin vaan lomankin ilman tupakkaa.
Olen kaappijuoppo, täys alkkis. Kukaan ei tiedä. Juon salaa.
Olen 30-vuotias naimisissa oleva perheenäiti. Omakotitalo, kaksi autoa jne. Kävin viime vuonna kolmesti bdsm-orgioissa. Mieheni ei tiedä.
Olen salarikas. Elän vaatimattomasti, varmaan jotkut surkuttelevat, miten en matkusta, on vanha auto ja vanhat huonekalut ym.
Vierailija kirjoitti:
No niinhän sinä luulet. Kyllä sen naamasta näkee, mikä on mielipuuhaasi. Hajukin paljastaa taipumuksesi. Mutta jatka toki itsepetostasi ja itseltäsi "salaa" juomista.
Tykkään pukeutua naisten vaatteisiin. Teen sitä kotona yksinäni. Kunpa joskus kohtaisin naisen, joka hyväksyy tämän.
M35
Vierailija kirjoitti:
Olen salarikas. Elän vaatimattomasti, varmaan jotkut surkuttelevat, miten en matkusta, on vanha auto ja vanhat huonekalut ym.
Mitä sä sitten teet niillä rahoilla?
Poikuus tallella. Jotkut varmaan luulee homoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niinhän sinä luulet. Kyllä sen naamasta näkee, mikä on mielipuuhaasi. Hajukin paljastaa taipumuksesi. Mutta jatka toki itsepetostasi ja itseltäsi "salaa" juomista.
Mikä on oma salainen addiktisi. Naamasta näkee jos on saamattakin. Kukaan ei voi olla varma etteikö elämä voisi lyödä niin lujaa joku päivä että pullostakin lohtua hakisi. Näkisit kuinka paljon eläkeläisiä hakee alkosta päiväryyppyjä. Nuorten käyttö on siirtynyt huumeisiin tai sekakäyttöön. Ei katso yhteiskunnallista asemaa eikä ikää kenelle voi tulla ongelmia. Onhan näitä vielä peli-ja seksiriippuvuudetkin jotka eivät naamasta näy.
Riippuu iästä ja salaa juomisen kestosta ja väitän etten ole naamasta sitä nähnyt kun joku on tunnustanut. Kyllä sen melko pitkään pystyy salaamaan.
Ass to mouth.